Zoals we al zeidenquote:Op woensdag 7 december 2022 14:51 schreef ledn81 het volgende:
ondertussen in het bed van Tiano en Kim W
[ afbeelding ]
ze hebben buiten een gametalk gehadquote:
KimD heeft dat gezegd ja maar die meid is niet al te snugger en redeneert vanuit haar eigen ervaringen en relatieverledenquote:Op woensdag 7 december 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is echt overduidelijk dat Jeff gek is op kim
Ze zijn aan het bespreken hoe ze het spel laten spelenquote:Op woensdag 7 december 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik niet
omdat je toch niet weet hoe het gaat lopen
ik wist niet meer zekerquote:Op woensdag 7 december 2022 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
KimK heeft serieuze issues maar KimD kan ook aansluiten hoor
Je neemt altijd je verleden mee, zo raar is dat niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
KimK heeft serieuze issues maar KimD kan ook met gemak in die rij aansluiten hoor![]()
Naar kindquote:Op woensdag 7 december 2022 14:58 schreef greysbones het volgende:
Wanda en Djedi willen Kim K uit bed halen
want de hele dag op bed liggen
dat is niks
zegt Djedi
die bijna 3 maanden op bed heeft gelegen
Yepquote:Op woensdag 7 december 2022 14:59 schreef Sestra666 het volgende:
De manager is zeker al bekend? izak?
Heb het hele gesprek gezien en van KimD mocht Jeff bij de laatste tien vreemdgaan en zijzelf zou het ook doen want in die fase moet alles wijken voor de winst. Zij heeft echt nog teveel Temptation oid in haar hoofd zitten dus Jeff lachte het maar weg.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wist niet meer zeker
maar mijn idee was dat Kim degene was die het voorstelde als een serieus iets
en Jeff daar nogal lauw op reageerde
Iedereen heeft issues maar bij de een is het 4 en bij de ander 93quote:Op woensdag 7 december 2022 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je neemt altijd je verleden mee, zo raar is dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |