Ik vind de lijst van Gijs nog wel redelijk te duwen hoor, maar er staan er sowieso 15 in, markeer mijn woorden.quote:
Pray for If I Can Dream.. Heb nog geen echt goed nummer tussen de binnenkomers voorbij horen komenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijs kan nooit maar 7 noteringen uit zijn stemlijst hebben. Dat is 100% FAKE NEWS, gegeven dat Just Breathe, Somebody to Love, Multicolor, Songbird, Coolio en Love Yourself er in staan.
Dan zou Zij Gelooft In Mij óf The Scientist eruit zijn.
https://www.nporadio2.nl/(...)t-van-gijs-staverman
Even offtopic, maar hoe gaat het met je fysieke mêlee?quote:Op woensdag 7 december 2022 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de lijst van Gijs nog wel redelijk te duwen hoor, maar er staan er sowieso 15 in, markeer mijn woorden.
Walgelijk nummer inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2022 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat Meau hoog komt, is al erg genoeg, maar haar stemtip is zo niet nog erger:
MEAU zou het uiteraard mooi vinden als Dat Heb Jij Gedaan dit jaar weer in de NPO Radio 2 Top 2000 terechtkomt, maar er is één track die ze het allerliefst op een hoge positie in de lijst der lijsten ziet: "Het nummer dat er voor mij echt in moet, is De Echte Vent van Racoon."
https://www.nporadio2.nl/(...)2000-nummer-van-meau
Kan nog steeds beter, maar heb er minder stress over dus slaap al wat beter en dat is fijn. En ik heb een aardig gevuld medicijnenkastje, hopelijk helpt dat.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Even offtopic, maar hoe gaat het met je fysieke mêlee?
Klinkt al positiever dan een week of wat geledenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan nog steeds beter, maar heb er minder stress over dus slaap al wat beter en dat is fijn. En ik heb een aardig gevuld medicijnenkastje, hopelijk helpt dat.
Mijn ervaring, toen ik vorig jaar met een beknelde zenuw in mn nek zat, dat tramadol erg prettig was. Maar ik werd er ook hebberig van. Het hebben van een voorraadje stelde me ook gerust.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan nog steeds beter, maar heb er minder stress over dus slaap al wat beter en dat is fijn. En ik heb een aardig gevuld medicijnenkastje, hopelijk helpt dat.
Gohquote:Op woensdag 7 december 2022 15:48 schreef skysherrif het volgende:
kwartiertje na 3 erachter komen dat je het vergeten bent
quote:Op woensdag 7 december 2022 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de lijst van Gijs nog wel redelijk te duwen hoor, maar er staan er sowieso 15 in, markeer mijn woorden.
Erg verrassend is het ook weer niet, maar het is in elk geval meuk die er toch al instaat.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
MEAU zou het uiteraard mooi vinden als Dat Heb Jij Gedaan dit jaar weer in de NPO Radio 2 Top 2000 terechtkomt, maar er is één track die ze het allerliefst op een hoge positie in de lijst der lijsten ziet: "Het nummer dat er voor mij echt in moet, is De Echte Vent van Racoon."
Meauk?quote:Op woensdag 7 december 2022 15:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Erg verrassend is het ook weer niet, maar het is in elk geval meuk die er toch al instaat.
Wat is jouw favoriete Coldplay nummer?quote:Op woensdag 7 december 2022 15:25 schreef Sked het volgende:
Meer Coldplay. Dat had nou niet gehoeven.
Ik heb gestemd op Clocksquote:Op woensdag 7 december 2022 16:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Coldplay nummer?
Uiteraard. Maar dat een band er 20 keer in staat hebben we geen invloed op. Dan liever FM dan U2 of Kensington of noem wat.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind Fleetwood Mac een goeie band, maar 20 nummers van één band in de top 2000 vind ik sowieso wat veel
Dat is prima wat mij betreft.quote:
1. Don't Panicquote:Op woensdag 7 december 2022 16:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Coldplay nummer?
Ik dacht even dat ze een eigen nummer ging aanprijzen die "Een echte vent van Racoon" heet.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja Trouble kan ik ook nog wel hebben.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1. Don't Panic
2. 42
3. Trouble
Die vind ik nog wel gaan. En Clocks op 1990 in de Top 2000 ofzo
En belangrijker, dat zal Poetin leren!quote:Op woensdag 7 december 2022 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat Russians gewoon op oudejaarsavond langs gaat komen moet ik nog steeds even verwerken.
Da's een beste geelblauwbonus.
Russen in de lijst?! Boycot!quote:Op woensdag 7 december 2022 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat Russians gewoon op oudejaarsavond langs gaat komen moet ik nog steeds even verwerken.
Da's een beste geelblauwbonus.
Zal Kim Wilde's View from a bridge er ook in staan?quote:Op woensdag 7 december 2022 16:10 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
En belangrijker, dat zal Poetin leren!
Ik heb een grafhekel aan Yellow omdat dat 24/7 uitgezonden werd op TMF.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op ClocksIn die tijd kon ik ze prima hebben.
Daarna nooit meer naar het strand geweest?quote:Op woensdag 7 december 2022 16:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een grafhekel aan Yellow omdat dat 24/7 uitgezonden werd op TMF.
Nooitquote:Op woensdag 7 december 2022 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daarna nooit meer naar het strand geweest?
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een grafhekel aan Yellow omdat dat 24/7 uitgezonden werd op TMF.
Ik hoop wel op een lekkere opschudding van de lijst.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:13 schreef PippenScottie het volgende:
Dit wordt vast een enorme anticlimax
Dat Charlie Lownoise en Mental Theo op vier staan of zo?quote:Op woensdag 7 december 2022 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik hoop wel op een lekkere opschudding van de lijst.
Lekker verfrissend.
Ik verwacht meer nieuwkomers dan we de afgelopen 5 jaar hebben gehad.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lekker verfrissend.
Kane is sowieso een verschrikking. Een van de weinige artiesten die ik thuis uitzette als die voorbij kwam.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Zelfde principe als Kane - Rain down on me
Bankzitters in de top 10 dus?quote:Op woensdag 7 december 2022 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lekker verfrissend.
Waarom niet. Alsof dat Piano Man nou zo geweldig is.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat Charlie Lownoise en Mental Theo op vier staan of zo?
Er was al bekend gemaakt dat er ongeveer 30 nieuwe Nederlands(talig)e noteringen binnenkomen, dus als dat een voorbode is van het totaal aantal nieuwkomers, kunnen we wel ver boven de 100 nieuwe uitkomen.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik verwacht meer nieuwkomers dan we de afgelopen 5 jaar hebben gehad.
Over 49 minutenquote:Op woensdag 7 december 2022 16:19 schreef Coco het volgende:
Wanneer is de bekendmaking van de lijst zodat we woedend kunnen zijn?
Ik ben bij voorbaat al ziedendquote:Op woensdag 7 december 2022 16:19 schreef Coco het volgende:
Wanneer is de bekendmaking van de lijst zodat we woedend kunnen zijn?
Dat zijn 5 meer Nederlandse binnenkomers dan vorig jaar. Dat baart me niet extreem zorgen, aangezien er weer festivals zijn geweest voor het eerst in 3 jaar en verschillende grote Nederlandse artiesten stoppen of een DAB scoren.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:17 schreef VdB95 het volgende:
[..]
Er was al bekend gemaakt dat er ongeveer 30 nieuwe Nederlands(talig)e noteringen binnenkomen, dus als dat een voorbode is van het totaal aantal nieuwkomers, kunnen we wel ver boven de 100 nieuwe uitkomen.
Alleen de laatste 70 minuten, die andere 165 uur duurt nog wel een weekje.quote:
Dit sowieso jaquote:Op woensdag 7 december 2022 16:25 schreef Frambozenpudding het volgende:
- Running up that hill van Kate Bush zal ongetwijfeld erg hoog scoren n.a.v. Stranger Things, maar benieuwd of haar andere nummers in de slipstream van RutH ook flink hogere notities krijgen.
Ik vermoed dat hij daarvoor simpelweg te vroeg in het jaar overleden is, was het zelf eigenlijk al weer vergetenquote:Op woensdag 7 december 2022 16:25 schreef Frambozenpudding het volgende:
- Of Depeche Mode meer en hogere noteringen krijgt dan de afgelopen jaren, na het overlijden van Andy Fletcher eerder dit jaar. In de Top 2000 is DM niet extreem populair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |