Die komen om 21:43 en 15 seconden met de trein.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:20 schreef TLC het volgende:
Zijn er al beelden van rellende Zwitsers in bv Amsterdam of Den Haag ?
Iedereen hier kijkt ditquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeer spijtig dat niemand met een TV Tip komt nadat ik daar vriendelijk om vroeg. Die "warm bad" reputatie wordt niet waargemaakt
Misschien maar bij ESF gaan buurten ofzo.
Oh, sorry, ik heb een Samsung.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeer spijtig dat niemand met een TV Tip komt nadat ik daar vriendelijk om vroeg. Die "warm bad" reputatie wordt niet waargemaakt
Wie is dat mokkeltje?quote:
BestsellerBoy is wel aardig, tetten.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus jouw TV Tip is Portugal - Zwitserland?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen hier kijkt dit
Dus het was ook een nogal domme vraag
Ik zou het heel gezellig vinden als je hier blijft, ja.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jouw TV Tip is Portugal - Zwitserland?
Ik heb toch het gevoel dat ik dit antwoord uit je moest trekken.
Vind ze beter spelen als die er niet bij is dan dat die Egotripper wel mee speeltquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:24 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Die hebben ze helemaal niet nodig.
Drie keer vragen om je cappuccino?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:25 schreef Regilio_ het volgende:
Shaqiri kan zo aan de slag bij Abrona.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:25 schreef Regilio_ het volgende:
Shaqiri kan zo aan de slag bij Abrona.
Of juist niet, dit maakt het de trainer erg makkelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:26 schreef Zorro het volgende:
Die Ramos stelt de trainer wel voor een dilemma of hij hem volgende keer weer op moet stellen of toch Ronaldo.
Ik denk het juist nietquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:26 schreef Zorro het volgende:
Die Ramos stelt de trainer wel voor een dilemma of hij hem volgende keer weer op moet stellen of toch Ronaldo.
Het lijkt me vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:26 schreef Zorro het volgende:
Weinig dilemma ditquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:26 schreef Zorro het volgende:
Dat was dus eigenlijk zeg maar mijn puntquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Of juist niet, dit maakt het de trainer erg makkelijk.
Zwitserland vliegt ook richting Saudi Arabië?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:27 schreef Jed1Gam het volgende:
Ronaldo kan morgen een vliegtuigje pakken samen met Zwitserland.
@Fok-it zal je even vertellen dat ik tegenwoordig juist enorm van de elektronische apparatuur benquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens Twitter ben jij een digibeet dus ik verbaas me dat je deze grap wel snapt.
Je moet wel een beetje expliciet zijn in dit topic.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was dus eigenlijk zeg maar mijn punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |