Drie keer vragen om je cappuccino?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:25 schreef Regilio_ het volgende:
Shaqiri kan zo aan de slag bij Abrona.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:25 schreef Regilio_ het volgende:
Shaqiri kan zo aan de slag bij Abrona.
Of juist niet, dit maakt het de trainer erg makkelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:26 schreef Zorro het volgende:
Die Ramos stelt de trainer wel voor een dilemma of hij hem volgende keer weer op moet stellen of toch Ronaldo.
Ik denk het juist nietquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:26 schreef Zorro het volgende:
Die Ramos stelt de trainer wel voor een dilemma of hij hem volgende keer weer op moet stellen of toch Ronaldo.
Het lijkt me vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:26 schreef Zorro het volgende:
Weinig dilemma ditquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:26 schreef Zorro het volgende:
Dat was dus eigenlijk zeg maar mijn puntquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Of juist niet, dit maakt het de trainer erg makkelijk.
Zwitserland vliegt ook richting Saudi Arabië?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:27 schreef Jed1Gam het volgende:
Ronaldo kan morgen een vliegtuigje pakken samen met Zwitserland.
@Fok-it zal je even vertellen dat ik tegenwoordig juist enorm van de elektronische apparatuur benquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens Twitter ben jij een digibeet dus ik verbaas me dat je deze grap wel snapt.
Je moet wel een beetje expliciet zijn in dit topic.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was dus eigenlijk zeg maar mijn punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |