Genot.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:11 schreef GGMM het volgende:
Feeststemming na WK-winst Marokko slaat om, ME veegt pleinen leeg in grote steden
@:slobeend
Ik krijg net door dat dit interessante gespreksonderwerp al was besproken dus dan ga ik weer!quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben jij er ook bij?
Nu wordt het bad wel héél warm
Afgekeurdquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Rekenen we dit goed? @:johannes_vermeer de jury
De verdediging is dan ook een gatenkaas.quote:
Wie gaan de finale spelen?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mooi dat het onsympathieke Zwitserland klaar is.
Jammer dat het erg onsympathieke Portugal doorgaat.
(Erg mooi dat de zeer onsympathieke landen Servië en uruguay aan deze onsympathieke kant van het schema er ook al uit liggen)
Is dit je nieuwe act?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mooi dat het onsympathieke Zwitserland klaar is.
Jammer dat het erg onsympathieke Portugal doorgaat.
(Erg mooi dat de zeer onsympathieke landen Servië en uruguay aan deze onsympathieke kant van het schema er ook al uit liggen)
vanonder welk steen kom jij gekropenquote:
Geniet ervanquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:11 schreef GGMM het volgende:
Feeststemming na WK-winst Marokko slaat om, ME veegt pleinen leeg in grote steden
@:slobeend
In het zakmes gelopen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Ja, daar kon je de klok op gelijk zetten.
Ik ben een trouwe WK hooliganquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vanonder welk steen kom jij gekropen
Hopelijk volgende wedstrijd ook.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het gaat nu beter dan met CR7.
Dit is de 8e finale.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Portugal staat wel in de halve finale.
Ik mis de voorspelling van Criet Titulaer dit toernooiquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een trouwe WK hooligan
Het ging al een tijdje bergafwaarts.quote:
Cristiano vindt het vast wel weer tijd voor een interviewtje met Piers.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het gaat nu beter dan met CR7.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |