Het kan een keer misgaan op die manier, maar nooit meerdere keren natuurlijk.quote:
Hooguit twee keer per wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het kan een keer misgaan op die manier, maar nooit meerdere keren natuurlijk.
Ik ben wel benieuwd naar de Slo-Mo’s van die penalty’s.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:52 schreef Cee het volgende:
Gelukkig kunnen Spaanse fans goed tegen hun verlies.
Ohjaquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:52 schreef Cee het volgende:
Gelukkig kunnen Spaanse fans goed tegen hun verlies.
Ik had ook al het idee dat het richting tien uur was nu.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:53 schreef Em31 het volgende:
Dit was trouwens best een vreselijke wedstrijd en heb nu ook echt het gevoel dat ik er 4 uur naar heb zitten kijken![]()
Dit waren geen slo-mo'squote:Op dinsdag 6 december 2022 18:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de Slo-Mo’s van die penalty’s.
Dit kan je beter versneld afspelen inderdaadquote:
Of bij Joep Schreuder!quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oei snel een nieuw interview bij Piers Morgan!
Benny Hill muziekje eronder ja.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit kan je beter versneld afspelen inderdaad![]()
Met circusmuziek eronder ofzo.
Ik denk dat de rest op de tribune erachter plaats moet nemen.quote:
Dat gun ik zelfs Ronaldo nietquote:
Was het niet Luis Enrique die zei dat z'n spelers duizend penalty's moesten oefenen bij hun clubs? Of was dat iemand anders?quote:
Brazilië probeerde daadwerkelijk te scoren. Dan is het altijd makkelijker dan wat Spanje doet.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:57 schreef blackswangreen het volgende:
Als Zuid-Korea gisteren nou zo had gespeeld als Marokko vandaag... het is misschien niet heel inspirerend, maar dat kan die Marokkanen natuurlijk niks schelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |