quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog ff over de eerder gememoreerde en door Mexi esoterisch genoemde Van Orly-notering. Die stond met Calling Out drie jaar in de lijst, tussen 2004 en 2006. Ik ging es opzoeken wat ze tegenwoordig doet. Het zal je verbazen. Het is een antivaxxer die allerlei overheidskritische songs uitbrengt en daar nu zelfs een boek over heeft geschreven: Machtmerrie
Bijzondere wending
We waren er al over uit dat All-4-One was, Frits. Maar het is nooit verkeerd om het even over Plastic Dreams te hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben Frits niet, maar: Jay Dee - Plastic Dreams?
Artikeltje bij De Andere Krant genot.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog ff over de eerder gememoreerde en door Mexi esoterisch genoemde Van Orly-notering. Die stond met Calling Out drie jaar in de lijst, tussen 2004 en 2006. Ik ging es opzoeken wat ze tegenwoordig doet. Het zal je verbazen. Het is een antivaxxer die allerlei overheidskritische songs uitbrengt en daar nu zelfs een boek over heeft geschreven: Machtmerrie
Bijzondere wending
Nou ja dan maar even lekker zo draaien.quote:'Goo Goo Muck' krijgt nieuw leven dankzij de Netflix-hit 'Wednesday’
Die hebben ook nog een leuk nummer voor de poes en hont, meen ik.quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:15 schreef pipster het volgende:
Doh, net te laat voor de serie bonus denk ik, mag best in de lijst.
[..]
Nou ja dan maar even lekker zo draaien.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben ook nog een leuk nummer voor de poes en hont, meen ik.
Ik vond die persoon die Question uitzette veel erger, Killing in the Name of hoor je veel vaker.quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:46 schreef Bargehassus het volgende:
Ze zet "Killing in the name of" uit in de shuffle.
Fuck you, she won’t do what you tell herquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:46 schreef Bargehassus het volgende:
Ze zet "Killing in the name of" uit in de shuffle.
Op Radio 2? Dan luister ik zeker op de verkeerde momenten want buiten de Top 2000 hoor ik het vrijwel nooitquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond die persoon die Question uitzette veel erger, Killing in the Name of hoor je veel vaker.
10x op radio2 geweest in 2022, waarvan 8 keer na 2300quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Op Radio 2? Dan luister ik zeker op de verkeerde momenten want buiten de Top 2000 hoor ik het vrijwel nooit
Helder. Dan luister ik dus op de verkeerde momenten.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
10x op radio2 geweest in 2022, waarvan 8 keer na 2300
Hij kwam in de shufflequote:Op dinsdag 6 december 2022 15:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Op Radio 2? Dan luister ik zeker op de verkeerde momenten want buiten de Top 2000 hoor ik het vrijwel nooit
Als dit zo was, dan is dat inmiddels anders. Toch nog een +1 dit jaarquote:Op dinsdag 6 december 2022 11:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik zag in het lijstje van een paar dj's If I Can Dream terugkomen. Jammer dat die dan niet in de keuzelijst was opgenomen.
Laat me raden. If I Can Dream komt wss binnnen?quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, Elvis had al genoeg noteringen.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als dit zo was, dan is dat inmiddels anders. Toch nog een +1 dit jaar
Make it happen yourself en zie wat er gebeurtquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
GOedenavond vriendengebeurt hier nog iets, de avond voor dé dag?
Over een weekje zal ik eens wat laten gebeurenquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Make it happen yourself en zie wat er gebeurt
Is hier nog animo voor de top 2000 quiz 13 december in Café Hofman in Utrecht?quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Over een weekje zal ik eens wat laten gebeurenmet hoeveel zijn we bij de pubquiz eigenlijk 4-en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |