The Mo > Meauquote:Op woensdag 7 december 2022 10:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Eerst nog even Meau 100 plaatsen bonus geven.
Meau in de studio op finaledag. +100 plekken bonus inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2022 10:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2022 10:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Son Mieux met Multicolorquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:44 schreef PippenScottie het volgende:
Wat was jullie meest geluisterde nummer van het afgelopen jaar?
Voor mij was het blijkbaar Paul Weller - You do Something to Me
Heb Stefan Stasser met zn harde ... nog niet gehoordquote:Op woensdag 7 december 2022 11:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is statistiekenman al geweest?
Twintig Twee en Twintigquote:Op woensdag 7 december 2022 11:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog even een lastminute lijstje voor de hond aan het vullen, maar hoezo staat De Diepte niet al gewoon in de keuzelijst
We hebben wel veel huisdieren met smaak hier.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog even een lastminute lijstje voor de hond aan het vullen, maar hoezo staat De Diepte niet al gewoon in de keuzelijst
Oh is dit al wel een Radio 2 regelquote:
Platen uit hetzelfde jaar zijn alleen als vrije keuze toegestaan.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh is dit al wel een Radio 2 regel
Neigt naar een excuus om Bløf te draaien zodat NL talig gepromote wordtquote:
Lekker volblaffenquote:Op woensdag 7 december 2022 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach wat vervelend, Blaf op 2001.
Ze heeft het uiteindelijk niet gehaaldquote:Op woensdag 7 december 2022 11:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
We hebben wel veel huisdieren met smaak hier.
Die heb ik niet om redenen, dus nu hebben 72 liedjes 1 extra stem!quote:Op woensdag 7 december 2022 11:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook bewust wel op een paar platen gestemd die er bijna uit dreigen te donderen, zoals Annie Lennox en Fink
Ik snap deze zin nietquote:Op woensdag 7 december 2022 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik niet om redenen, dus nu hebben 72 liedjes 1 extra stem!
Valt wel mee toch? Back to black en Go your own way door de shuflequote:Op woensdag 7 december 2022 12:11 schreef Tussle266 het volgende:
Wel lekker dat al die 31 december platen nog even gedraaid worden voor ze eruit vallen.
Nounounounounou, er staan ook wel een paar leuke nummers van ze in De Lijst.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Guns n Roses had al bij het ontstaan verboden moeten worden
Livin' on a Prayer, Tis al laat toch en de Ontbijtclub stonden vorig jaar ook op 31 december denk ik. Bon Jovi misschien op het randje. Verder sinds 9 uur niets van 31 december gehoord inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Back to black en Go your own way door de shufle
Het was ook wat gechargeerd 😉quote:Op woensdag 7 december 2022 12:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Back to black en Go your own way door de shufle
Ik vind Guns n Roses echt na Sigur Ros het ergste wat de serieuze muziek heeft voortgebracht (dan reken ik types als Bankzitters en Snelle ff niet mee). Het is in alles een parodie op muziek, het gejank in de stem van Axl Rose, het gekweel van Slash zn gitaar etcquote:Op woensdag 7 december 2022 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nounounounounou, er staan ook wel een paar leuke nummers van ze in De Lijst.
Airport speciaal voor @:peaceman dat die weer kan klagen dat ie er dit jaar wéér niet in zal staan
Civil War was zeker geen overbodige binnenkomer.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nounounounounou, er staan ook wel een paar leuke nummers van ze in De Lijst.
Oh ja als we en passant ook nog Sigur Rós gaan bekritiseren dan ben je me kwijt.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind Guns n Roses echt na Sigur Ros het ergste wat de serieuze muziek heeft voortgebracht (dan reken ik types als Bankzitters en Snelle ff niet mee). Het is in alles een parodie op muziek, het gejank in de stem van Axl Rose, het gekweel van Slash zn gitaar etc
Dan liever Civil Warsquote:Op woensdag 7 december 2022 12:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Civil War was zeker geen overbodige binnenkomer.
quote:Op woensdag 7 december 2022 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog blof liedjes oefenen voor de meet
Vrees dat wij in een ander muziekhoekje zittenquote:Op woensdag 7 december 2022 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja als we en passant ook nog Sigur Rós gaan bekritiseren dan ben je me kwijt.
Die vind ik ook lastig te verstaan hoor...quote:Op woensdag 7 december 2022 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja als we en passant ook nog Sigur Rós gaan bekritiseren dan ben je me kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |