Probeer het van je af te zetten, dingen waar je niets aan kan veranderen moet je naast je neerleggen.quote:Op maandag 5 december 2022 05:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja klopt... dat zijn de dingen waar ik letterlijk wakker van lig
Dit is echt een schizofreniesymptoom. Ik ben erg angstig.quote:Op maandag 5 december 2022 05:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Probeer het van je af te zetten, dingen waar je niets aan kan veranderen moet je naast je neerleggen.
Had ik vroeger ook dan was ik dagen van slag. Maar nu niet meer het loopt zoals het lopen moet zeg ik altijd maar.
Dikke knuffel voor jouquote:Op maandag 5 december 2022 05:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit is echt een schizofreniesymptoom. Ik ben erg angstig.
Maar goedVandaag lekker knutselen en dat is gezelliger
Ik verneuk hemquote:Op maandag 5 december 2022 12:23 schreef Donna het volgende:
Mag de herfstboom uit de OP?
Deze kan er wel in;
[ afbeelding ]
Was loos?quote:Op maandag 5 december 2022 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Dotteke Hellup ik ben te stom voor zoiets simpels
1 | [img=84,120]https://rozevla.nl/fok3/noel17.gif[/img] |
Je hebt de link als url ingevoerd. Hij 'moet' even als afbeelding. De link in het afbeelding dingetje gooien of tussen [img ] en [/img ] zetten, zonder spaties.quote:
Hij staat er al de kerstboomquote:Op maandag 5 december 2022 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Dotteke Hellup ik ben te stom voor zoiets simpels
quote:Op maandag 5 december 2022 13:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Je hebt de link als url ingevoerd. Hij 'moet' even als afbeelding. De link in het afbeelding dingetje gooien of tussen [img ] en [/img ] zetten, zonder spaties.
Hij staat nu goed, Child hoeft niets meer te doenquote:Op maandag 5 december 2022 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[ code verwijderd ]
Zo moet 'ie in de OP.
Nou nou kan het wat minderquote:Op maandag 5 december 2022 13:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb gewoon letterlijk geknipt en geplakt uit het bericht en meer dingen geprobeerd, maar het lukte me niet. Vandaag ben ik echt een nutteloze sukkel zeg
waterpokken hebben nog wat restplekken maar dat word ook steeds minder. Gelukkigquote:Op maandag 5 december 2022 12:20 schreef Sumppi het volgende:
Wij hebben miezer.![]()
Iedereen weer beter bij jullie, @:Ynske?
Vanmorgen naar de huisarts geweest. Ik heb al een paar maanden -waarschijnlijk- een ontsteking in m’n enkel. Nu maar eens aan de ontstekingsremmer. Daarna gestopt bij de bibliotheek om het krijtbord aan te passen. Dat was heel erg leuk om te mogen doen. Afdeling marketing was onder de indruk.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2022 07:54 schreef Sumppi het volgende:
Weer een dag alleen. Dat ben ik echt niet meer gewend. Ik ga zo eens beneden opruimen en schoonmaken en daarna wat leuks doen.![]()
Oei succes! Stom van jezelf is dat dan he, wel herkenbaar.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:35 schreef Sumppi het volgende:
Hoera voor diclofenac. Ergste pijn is al weg.![]()
En stom dat ik altijd af wil wachten voor ik naar de huisarts ga. Acht weken moeilijk gelopen, terwijl het zo opgelost kon zijn.
Die is leukquote:Op dinsdag 6 december 2022 10:58 schreef Sumppi het volgende:
Dat lijkt me inderdaad raar. Het trekt gelukkig vast snel weg.![]()
Ik kreeg deze van de Sint, omdat ik uilen leuk vind (zeker de chagrijnige):
[ afbeelding ]
Net begonnen en toen bedacht ik me dat ik hem liever vanmiddag met kleuter maak. Zo maar eens verder breien aan de wanten.
Hopelijk trekt het snel weg!quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Oei succes! Stom van jezelf is dat dan he, wel herkenbaar.
De tandarts heeft gisteren de verdoving per ongeluk in een bloedvat geprikt. Kan gebeuren, bloedde een beetje, kan ook gebeuren. Maar nu is mijn tandvlees enzo natuurlijk helemaal blauw, lol. Als ik moet lachen trekt het strak en voelt het idd als een blauwe plek in je mond, raar gevoel.
Awh die is erg cute!quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:58 schreef Sumppi het volgende:
Dat lijkt me inderdaad raar. Het trekt gelukkig vast snel weg.![]()
Ik kreeg deze van de Sint, omdat ik uilen leuk vind (zeker de chagrijnige):
[ afbeelding ]
Net begonnen en toen bedacht ik me dat ik hem liever vanmiddag met kleuter maak. Zo maar eens verder breien aan de wanten.
Klinkt als een malle ervaringquote:Op dinsdag 6 december 2022 10:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Oei succes! Stom van jezelf is dat dan he, wel herkenbaar.
De tandarts heeft gisteren de verdoving per ongeluk in een bloedvat geprikt. Kan gebeuren, bloedde een beetje, kan ook gebeuren. Maar nu is mijn tandvlees enzo natuurlijk helemaal blauw, lol. Als ik moet lachen trekt het strak en voelt het idd als een blauwe plek in je mond, raar gevoel.
Ach Meis tochquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel slecht nieuws gehad vandaag. Even laten zakken
Sterktequote:Op dinsdag 6 december 2022 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel slecht nieuws gehad vandaag. Even laten zakken
Of wraps en dan met van alles om het zelf te vullen, zo heb je nooit kans op een ik lust het niet.quote:
Ik lees mee. Deze week krijgen wij ook een lijst.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:08 schreef Sumppi het volgende:
Iemand hier een goed idee? Ik moet voor 24 (3 x 8) kinderen iets te eten maken voor het kerstdiner. Ik denk dat ik het op school niet warm ga kunnen maken, dus het moet gewoon vanuit huis goed zijn om op te eten.
Ik ben hier dus zo slecht in. Later deze week moet ik intekenen op voorgerecht, hoofdgerecht of nagerecht. Nagerecht is vast het makkelijkst, maar ik heb wel een backup nodig voor het geval tig ouders me voor zijn.
Haha maar even in de rust. Goedemorgen!quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:09 schreef Sarabi het volgende:
Weer thuis, was gezellig maar heb nu na 1 week lang elke dag sociaal doen nu wel even genoeg mensen gezien
Sterkte!quote:Op woensdag 7 december 2022 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo vandaag dikke koorts, waarschijnlijk stress. Er is nogal wat familiestress nu en dat trek ik slecht. Gelukkig komt morgen de hulpverlening langs. Nu lekker niksen en morgen knutselen
Klinkt goed. Morgen is morgen, nu lekker ontspannenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:28 schreef Sarabi het volgende:
Hier vandaag helemaal nietsbehalve tussendoor even alles opruimen met mijn man.
Morgen wel weer een beetje druk met boodschappen en bier bezorgen. Maar als het goed is hoef ik niet zo sociaal te doen
Ja opruimen was ook zeker wel nodigquote:Op woensdag 7 december 2022 15:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goed. Morgen is morgen, nu lekker ontspannenOpruimen is best wel fijn soms, zeker als ej het samen doet. Succes morgen met niet zo sociaal doen
![]()
Snap ikquote:Op woensdag 7 december 2022 15:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja opruimen was ook zeker wel nodigdus dan is het ook wel fijn.
Thanks!
Haha. Ik ben te laat denk ik. Heb alles al uit de kast getrokken, maar krijg ze niet meer warm.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars geeft je kerstsokken en pantoffeltjes aan
Nee, dat heb ik aan mijn nichtjes gegeven. Het was leuk om te proberen, maar niet mijn hobbyquote:Op woensdag 7 december 2022 16:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. Ik ben te laat denk ik. Heb alles al uit de kast getrokken, maar krijg ze niet meer warm.
Strijkkraal je nog wel eens CotS?
Heerlijk meidquote:Op woensdag 7 december 2022 19:01 schreef Sarabi het volgende:
Wow na 3 maanden is de woonkamer eindelijk een beetje opgeruimder stond zoveel zooi van de brouwerij beneden.
Morgen nog de laatste dingetjes opbergen en dan uitgebreid poetsen.
Met een opgeruimd gevoel de vakantie in
Fijn is datquote:Op woensdag 7 december 2022 19:01 schreef Sarabi het volgende:
Wow na 3 maanden is de woonkamer eindelijk een beetje opgeruimder stond zoveel zooi van de brouwerij beneden.
Morgen nog de laatste dingetjes opbergen en dan uitgebreid poetsen.
Met een opgeruimd gevoel de vakantie in
Hier net zo.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Fijn is dat![]()
Hier ook na lange tijd de woonkamer leger en de tafel gewoon klaar, leeg.
ok er ligt alweer wat op, zoiets duurt nooit lang hier
Oepsie... Welke gang ben je nu mee opgescheept?quote:Op donderdag 8 december 2022 08:50 schreef Sumppi het volgende:
Vergeten de lijst voor de Kerstgerechten op school in te vullen. Heb ik het mezelf dus moeilijker mee gemaakt.
Geen idee, dat zie ik dan pas vanmiddag.quote:Op donderdag 8 december 2022 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oepsie... Welke gang ben je nu mee opgescheept?
Vol spanning en sensatie wachtenquote:Op donderdag 8 december 2022 08:54 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Geen idee, dat zie ik dan pas vanmiddag.
Fijn dat er een hulpverlener komt vandaag. En daarna ga je los met de haaknaald, altijd goedquote:Op donderdag 8 december 2022 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen mensen
Vandaag even niksen tot de hulpverlener komt. Daarna sluit ik me op in mijn hobbykamer. Denk eerst haken en dan schildereneven bijkomen.
Ja ik heb hem hard nodig eigenlijk, dus wel fijnquote:Op donderdag 8 december 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat er een hulpverlener komt vandaag. En daarna ga je los met de haaknaald, altijd goed
Denk ook wel dat het nu goed voor je isquote:Op donderdag 8 december 2022 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het liefst had ik de hulpverlener afgezegd, echt geen zin in vandaag. Alleen wel goed voor me, dus tja
Kijkt naar tafel.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2022 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
niks lukt vandaagben moe, verdrietig, nergens zin in
Yes, precies wat ik heb. En ik heb niet voor niks een wajong, dit is zo'n dag dat het extra duidelijk is waarom. Ik begin op te knappen nu, morgen weer een dag en dan lukken de dingen vastquote:Op donderdag 8 december 2022 14:35 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Thee en een dekentje. Sommige dagen zijn helaas zo.
Ja, daar vind ik het ook wel tijd voor.quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had nog wel een paar uurtjes slaap kunnen gebruiken.
Niet omdat ik rot slaap overigens, het is gewoon tijd voor een paar dagen niks.
Mee eens trouwens. Pff need to relax haha.quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had nog wel een paar uurtjes slaap kunnen gebruiken.
Niet omdat ik rot slaap overigens, het is gewoon tijd voor een paar dagen niks.
Huuuuuuuuu.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Help ik heb larve van voedselmotten in mijn keuken, gisteren de hele muur onder ik dacht eerst maden. Maar deze waren groter en een rood/bruin koppie
Ik heb gisteren mijn hele kas leeggepakt helemaal uitgezogen schoongesopt. Etenwaren in karton en plastic allemaal weggegooid
En getverdemme vanmorgen zaten er nog meer in de kast.
Heb nu alles wederom uit de kast gehaald. Alles met een sopje schoongemaakt en buiten de kast gezet. Kast wederom helemaal uitgezogen en gesopt.
Wat ontzettend goor. Er lagen netjes met pinda's voor de vogeltjes, die waren helemaal aangevreten.
Vermoedelijk heeft daar wat ingezeten. Had er nooit van gehoord.
Maar ik walg van mijn eigen keuken.
Ja zeg dat wel, ben al twee dagen aan het schoonmaken jakkie jakkie jakkiequote:
Het zijn ook echt zulke klotebeestjes om in de keuken te hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel, ben al twee dagen aan het schoonmaken jakkie jakkie jakkie
Ja dat wil je niet en heb voor heel veel geld dingen weggegooid, zat nog allemaal wel dicht maar die beesten kunnen er ook in zitten en wil dat risico niet lopen, dus alles wat niet in blik zit weggekieperdquote:Op vrijdag 9 december 2022 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn ook echt zulke klotebeestjes om in de keuken te hebben.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Help ik heb larve van voedselmotten in mijn keuken, gisteren de hele muur onder ik dacht eerst maden. Maar deze waren groter en een rood/bruin koppie
Ik heb gisteren mijn hele kas leeggepakt helemaal uitgezogen schoongesopt. Etenwaren in karton en plastic allemaal weggegooid
En getverdemme vanmorgen zaten er nog meer in de kast.
Heb nu alles wederom uit de kast gehaald. Alles met een sopje schoongemaakt en buiten de kast gezet. Kast wederom helemaal uitgezogen en gesopt.
Wat ontzettend goor. Er lagen netjes met pinda's voor de vogeltjes, die waren helemaal aangevreten.
Vermoedelijk heeft daar wat ingezeten. Had er nooit van gehoord.
Maar ik walg van mijn eigen keuken.
Dat is nog zacht uitgedrukt. En dan denk je heb alles gehad, alle hoekjes uitgezogen, alles afgesopt, alle nagekeken en kom je een half uurtje later terug zie je er weer een of twee. Maar goed in de gaten houden. De mot is dood, die hebben we gisteren te pakken gekregen.quote:
Ik probeerde het netjes te zeggen, want ik ben echt aan rillen ervanquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt. En dan denk je heb alles gehad, alle hoekjes uitgezogen, alles afgesopt, alle nagekeken en kom je een half uurtje later terug zie je er weer een of twee. Maar goed in de gaten houden. De mot is dood, die hebben we gisteren te pakken gekregen.
Was zo raar uit het niets kwam die ineens op mij aanvliegen, leek wel een aanval. Zo van jij blijft van mijn kindjes af![]()
Gelukkig was Henk sneller dan de mot![]()
Ja ik ook, maar mijn kast is nu wel blinkend schoon. Alles in de kast is afgewassen zelfs de blikken die er in staanquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik probeerde het netjes te zeggen, want ik ben echt aan rillen ervanplaatsvervangend.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt. En dan denk je heb alles gehad, alle hoekjes uitgezogen, alles afgesopt, alle nagekeken en kom je een half uurtje later terug zie je er weer een of twee. Maar goed in de gaten houden. De mot is dood, die hebben we gisteren te pakken gekregen.
Was zo raar uit het niets kwam die ineens op mij aanvliegen, leek wel een aanval. Zo van jij blijft van mijn kindjes af![]()
Gelukkig was Henk sneller dan de mot![]()
Ja dat hoop ik ook, maar zo zonde alles weg te moeten gooien, pakken crackers, bami, kruiden in zakjes, en nog vel meer. Quinoa duur stpul, rijst etc etcquote:
Ik hoop het ook maar ik ben bang zo beest legt 200 tot 400 eitjes, Ik heb nu alles uit de kast staan, in de kast zitten kieren en daar kunnen nog wel de eitjes in zitten al hoop ik niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:02 schreef Sarabi het volgende:
Brrr @:Dotteke hopelijk blijven ze nu weg
quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar ik ben bang zo beest legt 200 tot 400 eitjes, Ik heb nu alles uit de kast staan, in de kast zitten kieren en daar kunnen nog wel de eitjes in zitten al hoop ik niet.
Meelworm?quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:42 schreef Donna het volgende:
Getver. Zo had ik laatst van die kleine luizenbeestjes in alle meel producten enzo. Ben even de naam kwijt.
Zo goor.
Ik heb alles weggegooid,quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:42 schreef Donna het volgende:
Getver. Zo had ik laatst van die kleine luizenbeestjes in alle meel producten enzo. Ben even de naam kwijt.
Zo goor.
Das wel heul lui inderdaadquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:45 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij ben ik erg lui. Ik ga zo eten afhalen en dat is nog geen 300 meter verderop maar ik twijfel stiekem om met de auto te gaan
In de auto is het ook koud, van lopen warm je wel ietsjes opquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:45 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij ben ik erg lui. Ik ga zo eten afhalen en dat is nog geen 300 meter verderop maar ik twijfel stiekem om met de auto te gaan
Heb hem nog niet aan,quote:Op vrijdag 9 december 2022 15:50 schreef drakin het volgende:
Ik heb het trouwens koud ook al brand de verwarming best hard nu
Erg oud huis hier helaas en kan er nu weinig aan veranderen omdat dit jaar al veel gerepareerd moest.quote:Op vrijdag 9 december 2022 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem nog niet aan,dik vest aan en dikke sokken
Hier staat hij ook uit, steenkoud, maar ja... ik moet echt besparenquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem nog niet aan,dik vest aan en dikke sokken
Hiher stoken heeft ook weinig zin, ze moeten nog kieren dichten waar de kou van buiten naar binnen komt. Dan heb Het voelt nog kouder als je d e verwarming aan hebtquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Erg oud huis hier helaas en kan er nu weinig aan veranderen omdat dit jaar al veel gerepareerd moest.
Heb jij die 1300 en 2x190 euro niet gehad?quote:Op vrijdag 9 december 2022 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier staat hij ook uit, steenkoud, maar ja... ik moet echt besparen
Ik ga volgend jaar kijken naar nieuwe kozijnen met 3 dubbel glas.quote:Op vrijdag 9 december 2022 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hiher stoken heeft ook weinig zin, ze moeten nog kieren dichten waar de kou van buiten naar binnen komt. Dan heb Het voelt nog kouder als je d e verwarming aan hebt
Jawelquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij die 1300 en 2x190 euro niet gehad?
quote:
Ik heb besloten dat ik te lui ben om te auto uit te parkeren dus ik ga lopenquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:50 schreef drakin het volgende:
[..]
In de auto is het ook koud, van lopen warm je wel ietsjes op
Dan kan je wel even de verwarming aan zetten, Het is ook niet goed om dat helemaal niet te doen want het vocht moet ook wegquote:
Ditquote:Op vrijdag 9 december 2022 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je wel even de verwarming aan zetten, Het is ook niet goed om dat helemaal niet te doen want het vocht moet ook weg
Ja dat is ook weer een onhandige handeling na 300 meter.quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Ik heb besloten dat ik te lui ben om te auto uit te parkeren dus ik ga lopen
Sowieso is frisse lucht wel even welkom.
Hier staat de verwarming op 17 graden. Maar heb het nu even heel warm, geen idee waarom.
Wel handig hoor deze winterquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb hem op 17 gezet. Zulke stress door alle berichten en iedereen
Dat is wel waarquote:
Beterschap!quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net even getemperatuurd, ik heb 39.6 graden koorts. Dus al de hele dag onder een dekbed op de bank series kijken met zelfmedelijden. En thee. En een slechte serie. En veel slapen. Ik dacht een mannengriepje te hebben, maar ben dus echt ziek
Beterschap voor de ziekenboeg!quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:38 schreef Sumppi het volgende:
![]()
Hier alleen het weekend. Jammer genoeg met 3 zieken.
Beterschap CotS.
Man moest gister testen ivm een afspraak bij de tandarts. De kinderen test ik ook bij klachten ivm school. Maar niet meer bij heel lichte verkoudheidsklachten. Wel als er sprake is van koorts of als er meerdere klachten zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:50 schreef Sarabi het volgende:
Testen jullie eigenlijk nog bij elke verkoudheid?
Ik was afgelopen week wat ziekjes maar heb niet getest
Ja, doe ik zekerquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:50 schreef Sarabi het volgende:
Bij mij zijn ze gestopt zodra het kouder weer werd. Eindelijk iets positiefs eraan blijft het wegquote:Op vrijdag 9 december 2022 16:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]alles komt goed
[..]
Dat is wel waar
Wat staat er op het menu?quote:
Dat plaatje zag ik net in een ander topic.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rendang
Nasi putih
Telor kelappa
Sambal boontjes
Atjar van komkommer
Cassave
Nee, alleen als ik echt ergens naar toe moet, maar zolang in binnen zit nietquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:50 schreef Sarabi het volgende:
Beterschap voor allemaalquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:38 schreef Sumppi het volgende:
![]()
Hier alleen het weekend. Jammer genoeg met 3 zieken.
Beterschap CotS.
Alleen als ik me echt ziek voel. Niet bij elke verkoudheid.quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:50 schreef Sarabi het volgende:
Hahahaha dat noem ik geen vakantiequote:Op zaterdag 10 december 2022 08:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Zometeen naar Deventer om bier te bezorgen, je moet toch wat op zo'n eerste vakantiedag
Leuk centrum in Deventer als je de tijd hebt lekker even daar gaan winkelenquote:Op zaterdag 10 december 2022 08:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Zometeen naar Deventer om bier te bezorgen, je moet toch wat op zo'n eerste vakantiedag
Ja echt mooi daar inderdaadquote:Op zaterdag 10 december 2022 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk centrum in Deventer als je de tijd hebt lekker even daar gaan winkelen
Je hebt met niemand rekening te houden ,je hebt niemand verantwoording af te leggenquote:Op zaterdag 10 december 2022 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb besloten twee vakantiedagen te nemen. Even goed uitzieken met series en films. Dan kan ik er volgend jaar weer tegenaan.
Ik doe mijn best om niet te hard te oordelen over mezelf en zo
Eens!quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk centrum in Deventer als je de tijd hebt lekker even daar gaan winkelen
Dank je wel. Klopt, maar ik wil wel tevreden zijn over mijn levenquote:Op zaterdag 10 december 2022 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt met niemand rekening te houden ,je hebt niemand verantwoording af te leggen
Dus lekker doen waar je zin in hebt, of je nu ziek of gezond bent![]()
Beterschap Child
Misschien wat minder streng voor je zelf zijn. Lekker op de bank hangen en een serie kijken is ook lekker toch.quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel. Klopt, maar ik wil wel tevreden zijn over mijn leven
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 10 december 2022 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien wat minder streng voor je zelf zijn. Lekker op de bank hangen en een serie kijken is ook lekker toch.
DOen waar je goed bijvoelt. De enige dag heb je wat meer energie dan de andere om dingen te doen. Kijk hoe het je uitkomt en waar je je op dat moment goed bij voelt. Dat is nooit verkeerd
Lekker rustig aan doen een paar dagen en uitziekenquote:Op zaterdag 10 december 2022 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkMaandag komt er een vriendinnetje puzzelen. Dan wil ik beter zijn, dinsdag moet ik naar de diëtiste, dus dan wil ik beter zijn. Dan wil ik dinsdag ook weer een beetje tekenen en schilderen. Dus vandaag en morgen lekker niksen
Ik heb al een slechte serie uitgezocht om naar te staren en lekker op de COS zeuren over de livestreams
Besloten om ook meteen daar wat te gaan lunchenquote:Op zaterdag 10 december 2022 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha dat noem ik geen vakantie
Dank je wel en iddquote:Op zaterdag 10 december 2022 09:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker rustig aan doen een paar dagen en uitzieken
[..]
Besloten om ook meteen daar wat te gaan lunchenvoelt het toch als vakantie
Fijne vakantie!!quote:Op zaterdag 10 december 2022 08:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Dankje. Ik werd vanmorgen ook ziek wakker.quote:
O dat is minder, balen zeg. OOk voor jou beterschap danquote:Op zaterdag 10 december 2022 11:19 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dankje. Ik werd vanmorgen ook ziek wakker.
Beterschapquote:Op zaterdag 10 december 2022 11:19 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dikke knuffel, beterschapquote:Op zaterdag 10 december 2022 11:19 schreef Sumppi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er valt hier een behoorlijk pak sneeuw![]()
Hier ligt er nu een aardig laagjequote:Op zaterdag 10 december 2022 11:57 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Waaaat, ik woon helemaal niet zo ver van jou vandaan en hier valt er niks.
Jaloers!quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er valt hier een behoorlijk pak sneeuw![]()
Oh... balen... knuffelquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaloers!
Het is Dickens festijn dus alle lunchrooms zitten vol. Dan maar iets simpels onderweg naar huis.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:05 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel!
Over een uurtje begint er een online bierproeverij. Zo leuk dat ze dit blijven doen ookal zijn er geen lockdowns meer.
Zijn dat de poppetjes uit je eigen kerststal haken?quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:53 schreef Sarabi het volgende:
Kerstdeco staat ook weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zondag 11 december 2022 12:45 schreef Patapon het volgende:
[..]
Zijn dat de poppetjes uit je eigen kerststal haken?
Dat boekje heb ik van mijn man gehad alvast voor kerst
Ligt niet aan jullie, in zulke gevallen niet jezelf de schuld geven. Dan ga je je onnodig slechter voelenquote:Op zondag 11 december 2022 13:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klopt
Nou het zagen lukt voor geen meterzal vast aan ons liggen maar de bladen schieten steeds los.
Ondertussen kunnen we er wel om lachen. We zijn zo onhandigquote:Op zondag 11 december 2022 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ligt niet aan jullie, in zulke gevallen niet jezelf de schuld geven. Dan ga je je onnodig slechter voelen
Maar gewoon een gebrek aan deurquote:Op zondag 11 december 2022 13:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ondertussen kunnen we er wel om lachen. We zijn zo onhandigmaar we hebben andere sterke punten.
Maar ik denk niet dat de katten luikjes krijgen dit jaar.
We zijn gelukkig begonnen met de minst belangrijke deurquote:Op zondag 11 december 2022 13:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar gewoon een gebrek aan deuromdat die in stukken ligt?
(grapje)
Hier ook een onhandig wezen hoorIk heb een handige man die ik kan appen in geval van klussen
Dat is wel fijnquote:Op zondag 11 december 2022 13:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Niet mijn man of vriend, maar de man van een vriendin die het graag doet
Ow dat is naarquote:Op zondag 11 december 2022 13:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zijn gelukkig begonnen met de minst belangrijke deurdie mist nu wat kleine stukjes
Vroeger hielp ons pap met alles maar die kan het niet meer.
[..]
Dat is wel fijn
Volgens mij kan het blad er niet op een andere manier in.....Mijn man is nu naar de Praxis voor andere bladen, grote kans dat we net de verkeerde gekocht hebbenquote:Op zondag 11 december 2022 13:51 schreef Sumppi het volgende:
Ik moest een beetje lachen.Is er niemand die het blad er voor jullie goed in kan zetten? Spijtig dat je vader niet meer kan helpen.
![]()
Gelukkig heb ik een man die handig is, want anders zou hier langzaam alles uitvallen en zou ik er nooit wat aan doen.Zo lekt er nu een afvoer en daar heb ik een emmer onder gezet.
We gaan zo zien of de andere bladen verschil gaan makenquote:Op zondag 11 december 2022 13:56 schreef Sumppi het volgende:
Ik vroeg net al wat er dan mis kon zijn. Zijn antwoord was dat het blad waarschijnlijk niet de juiste is voor de machine of dat het gewoon niet goed erin was gezet.
Maar misschien het eerste dus.![]()
Ik zit helemaal niet te grinniken hoorquote:Op zondag 11 december 2022 14:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We gaan zo zien of de andere bladen verschil gaan maken
Naja... die weten natuurlijk niet wat je gaat doen en hebben niet altijd kennis van materialenquote:Op zondag 11 december 2022 14:18 schreef Sarabi het volgende:
Yep dat was het......
Wel stom dat ze dat bij de kassa niet al even aan gaven.
Super knap gedaan! Ik ben trots op jequote:Op zondag 11 december 2022 15:47 schreef Sarabi het volgende:
We hebben 4 kattenluikenhet is gelukt.
Nu alleen hopen dat de katten het gaan snappen. Eentje is nogal bang van alles.
quote:Op zondag 11 december 2022 15:47 schreef Sarabi het volgende:
We hebben 4 kattenluikenhet is gelukt.
Nu alleen hopen dat de katten het gaan snappen. Eentje is nogal bang van alles.
Thanksquote:Op zondag 11 december 2022 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super knap gedaan! Ik ben trots op je
Gewoon wennen voor die beestjes
Is dat met stoken niet ontzettend duur van die gaten in de deur? Misschien een domme vraag hoor
Ja snap ikquote:Op zondag 11 december 2022 17:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks
De luikjes vallen meteen dicht als de katten er door zijn. En verder heeft alles rubbertjes
En sowieso beter dan 4 deuren die dag en nacht open staan. Vandaar ook onze keuze om nu dit te doen.
Veel plezierquote:Op maandag 12 december 2022 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag komt mijn beste vriendin puzzelen en film kijken
Beetje bij beetje aan het opruimen nu, wordt gezellig
Dank je wel, gaat wel lukken. Lekker samen lummelen onder een deken, legpuzzel en chocolade en thee. Wat wil een mens nog meer.quote:
Ik hoop hetquote:Op maandag 12 december 2022 09:29 schreef Sumppi het volgende:
Wat gezellig.Daar rijdt ze vast en zeker graag twee uur voor.
Super leukquote:Op maandag 12 december 2022 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogge!
En ik post m'n huisje hier ook gewoon nog een keer, omdat het kan.
[ afbeelding ]
Hij is nog niet af, maar het gaat wel lekker vlot zo.
Je moet wel daadwerkelijk aan dingen toe kunnen komen ook.quote:Op maandag 12 december 2022 10:56 schreef Donna het volgende:
Leuk!! Ik hou er van.![]()
Maar ik mag niks nieuws meer kopen.
Jaaa snap ik. Ik heb onlangs nog spullen gekocht om met draad van die punnik namen enzo te maken. Zit nog in de doos.quote:Op maandag 12 december 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet wel daadwerkelijk aan dingen toe kunnen komen ook.![]()
Al moet ik zeggen, gezien hoeveel tijd er al in zit, is het qua kosten een prima hobby.Enige wat ik er extra bij heb gekocht, is wat doorzichtige lijm en een tangetje en die tang was vooral omdat ik geen zin heb om continue in kerel z'n gereedschap te neuzen.
quote:Op maandag 12 december 2022 11:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa snap ik. Ik heb onlangs nog spullen gekocht om met draad van die punnik namen enzo te maken. Zit nog in de doos.
Zo leukquote:Op maandag 12 december 2022 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogge!
En ik post m'n huisje hier ook gewoon nog een keer, omdat het kan.
[ afbeelding ]
Hij is nog niet af, maar het gaat wel lekker vlot zo.
quote:Op maandag 12 december 2022 15:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo leuk
Ga je hierna een andere maken?
Hoeveel bier kun je daarmee brouwen?quote:Op maandag 12 december 2022 16:43 schreef Sarabi het volgende:
Over hobbies gesproken. We zijn onderweg naar huis met 100 kilo moutkunnen we tijdens de vakantie lekker veel brouwen.
Dit is voor 12 testbatches van zo'n 20 liter.quote:Op maandag 12 december 2022 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoeveel bier kun je daarmee brouwen?
Weer wat geleerd!quote:Op maandag 12 december 2022 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit is voor 12 testbatches van zo'n 20 liter.
Maar we houden ook nog wel wat restjes over.
Mooi!quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog een beetje kunnen slapen dames?
M'n huisje is gewoon bijna af.
[ afbeelding ]
Heh, da's een goeie ritme-verknoeier ja.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mooi!
Om 3u gaan slapen is leuk, maar ik had graag nog wat langer geslapen
Leuk! Eindelijk!quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:12 schreef Sarabi het volgende:
Kaartjes gereserveerd voor Avatar 2 morgenben heel benieuwd
Ik vind hem heel leuk.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaja geen talent, maar ik vind hem wel aardig geworden
[ afbeelding ]
Jaloers, al gun ik het je van harte (Die witte wereld).quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:48 schreef Sumppi het volgende:
Hier is de wereld wit.![]()
En ik heb iets stoms gedaan. Eind van de dag word ik opgehaald voor een feestje, maar omdat ik mee zal rijden kan ik niet zelf beslissen wanneer naar huis te gaan. Het is een feest met meer dan 100 mensen die ik amper ken. Geen kat waar ik bij kan gaan zitten of kinderen. Iets met een goede oefening om van m'n sociale angst af te komen.![]()
![]()
Proestquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:32 schreef Patapon het volgende:
Als je last hebt van kleine vliegjes in je planten, heb je daar plakbloemen voor die de vliegjes vangen. En soms vangen ze ook iets anders.....
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:32 schreef Patapon het volgende:
Als je last hebt van kleine vliegjes in je planten, heb je daar plakbloemen voor die de vliegjes vangen. En soms vangen ze ook iets anders.....
[ afbeelding ]
Wat lief! En de verrassing komt bij de juiste persoon.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik word gebeld door het buurtcentrum dat ik voorgedragen ben voor een kerstverrassing. Ze komen het de drieëntwintigste brengen. Ik zou willen weten wie
Wauw! Echt heel mooi voor Kerst! Blijft het echt zo lang zitten?quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:32 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]
Goed zo! Leuk dat het leuk was en dat het je gelukt isquote:Op woensdag 14 december 2022 08:25 schreef Sumppi het volgende:
Feestje was leuk. Op het moment dat ik wel even uitgepraat was kwam er een goochelaar bij me zitten om verschillende kaarttrucs te doen.![]()
Zo invallen voor een collega bij de bibliotheek.
Aws... dank je welquote:Op woensdag 14 december 2022 08:15 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat lief! En de verrassing komt bij de juiste persoon.
[..]
Wauw! Echt heel mooi voor Kerst! Blijft het echt zo lang zitten?
[..]![]()
Katten.
Het blijft 3-4 weken zitten. Als ik tenminste niet te lomp ben. Ik heb wel eens mij nagel te hard gestoten en dan scheurt ie afquote:Op woensdag 14 december 2022 08:15 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat lief! En de verrassing komt bij de juiste persoon.
[..]
Wauw! Echt heel mooi voor Kerst! Blijft het echt zo lang zitten?
[..]
Fijn dat het leuk wasquote:Op woensdag 14 december 2022 08:25 schreef Sumppi het volgende:
Feestje was leuk. Op het moment dat ik wel even uitgepraat was kwam er een goochelaar bij me zitten om verschillende kaarttrucs te doen.![]()
Zo invallen voor een collega bij de bibliotheek.
Je moet nietsquote:Op woensdag 14 december 2022 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ulch waar ben ik zo slecht vooruit te branden... Gewoon nergens zin in... eigenlijk zou ik boven moeten zitten knutselen. Naja... eerst een kopje koffie en het huis opwarmen
Dat is het ookquote:Op woensdag 14 december 2022 09:03 schreef Sumppi het volgende:
Wit landschap met reeën voor de deur. Het blijft magisch.
Jaloersquote:Op woensdag 14 december 2022 09:03 schreef Sumppi het volgende:
Dat is prachtigquote:Op woensdag 14 december 2022 09:03 schreef Sumppi het volgende:
Aws wat fijn!quote:Op woensdag 14 december 2022 17:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij is echt weer zo goedwas er zelfs wat stil en emotioneel van
Ah tof dat jullie gegaan zijn.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij is echt weer zo goedwas er zelfs wat stil en emotioneel van
Dan is deel 2 zeker iets voor hem. Het richt zich heel erg op de kinderen van de na'vi.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:43 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ah tof dat jullie gegaan zijn.
Is hij ook geschikt voor jongens van bijna 11? Deel 1 heeft hij gezien..
Ahww, hopelijk slaapt je peuter lekker deze avond en nacht.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:13 schreef Donna het volgende:
Prachtig deze witte wereld.
Wel een 'zielige' peuter die verkouden en heel erg moe (lees: jankt om alles) is. Vandaag rustig aan.
Graag gedaanquote:Op woensdag 14 december 2022 20:17 schreef Sumppi het volgende:
Ik kreeg vandaag een heel mooie kerstkaart van Sarabi in de bus.![]()
[ afbeelding ]
De geborduurde met kat.![]()
En ik kreeg een kerstpakket waar ik ook heel blij van word.![]()
Was wel weer een drukke dag. Middag extra gewerkt in de bibliotheek en daarna snel eten en door naar muziekles. Kleuter was bozig op me dat ik zo weinig thuis ben.![]()
Morgen weer zo’n dag en dan moet ik ook nog ergens tussendoor met m’n bijna 9 jarige een traktatie maken voor vrijdag.
Dan ga ik daar zeker met hem heen. Nu al zin in.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan is deel 2 zeker iets voor hem. Het richt zich heel erg op de kinderen van de na'vi.
Qua actie/geweld is het ongeveer hetzelfde als deel 1.
Er vliegt op een gegeven moment wel een afgehakt ledemaat in het rond maar dat was meer komisch.
Oef... snap nu dat het heel erg veel werk was. Dacht het borduren op papier en dat gaat veel sneller. Dit is prachtigquote:Op woensdag 14 december 2022 20:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Drukke tijden voor je! Maar in de vakantie heb je vast genoeg quality time met ze.
Je slaap is wel belangrijk..quote:Op woensdag 14 december 2022 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen kerststukje maken in een buurtcentrum en ik zie er nogal tegenop... Ken maar één iemand, is ver weg... Het is in de avond en dan slaap ik slecht... Geen ruimte voor zo'n groen ding... en ik heb gewoon even geen energieIk twijfel enorm...
Ik kijk morgen even... heb dan ook therapie. Eens zien hoe ik daaruit kom. Hoef niet nu te beslissen.quote:
Luister goed naar jezelfquote:Op woensdag 14 december 2022 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben nu ook moe en een beetje chagrijnig
als ik heel eerlijk ben
True die was ik even vergetenquote:Op woensdag 14 december 2022 20:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Luister goed naar jezelf
En denk aan het goede voornemen dat je voor januari hebt.
Zeker niets mis mee. Maar bij mij vaak wel een teken dat ik erg toe ben aan alone time.quote:Op woensdag 14 december 2022 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
True die was ik even vergeten
Ach, zit nu lekker onderuit bij de kachel. Beetje te niksnutten. Nieuwe Quest voor mijn neus, televisie aan, zo nu en dan een stukje puzzelen. Komt helemaal goed![]()
Af en toe een beetje chagrijnig zijn is ook heel erg normaal, niks psychiatrisch aan. Zou ongezond zijn als ik dat nooit was.
Twijfel nog, denk dat ik lekker een avondje alleen blijf. 'k Ben echt erg moe.quote:Op donderdag 15 december 2022 08:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker niets mis mee. Maar bij mij vaak wel een teken dat ik erg toe ben aan alone time.
Super leuk geworden!quote:Op donderdag 15 december 2022 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik had 'm al elders gedeeld, maar hij mag ook hier nog even.
[ afbeelding ]
Alleen nog even de draadjes aansluiten en dan heb ik ook nog licht.
Ja, ik had het zelf ook wel een tophuisje gevonden in m'n studentenhuis.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:49 schreef Sumppi het volgende:
Netjes gedaan! Door het kuipje halvarine is op de achtergrond en het gebruikte draad zie ik nu pas hoe mini het allemaal is.En als student zou ik best zo willen wonen.
Hij is echt heel leukquote:Op donderdag 15 december 2022 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik had 'm al elders gedeeld, maar hij mag ook hier nog even.
[ afbeelding ]
Alleen nog even de draadjes aansluiten en dan heb ik ook nog licht.
quote:Op donderdag 15 december 2022 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Weeronline overdreef vanmorgen wel een beetje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 december 2022 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Weeronline overdreef vanmorgen wel een beetje
[ afbeelding ]
Echt knap gedaan.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik had het zelf ook wel een tophuisje gevonden in m'n studentenhuis.
En jep, het is serieus priegelwerk.Ik ben nog steeds best wel onder de indruk van dat ik het papieren vliegtuigje in elkaar gekregen heb met m'n lange nagels.
![]()
[ afbeelding ]
Nee, wel grote beer aangewezen aan de twee oudsten. Maar ze beweerden zo stellig dat het steelpannetje kleine beer is, dat ik zelf begon te twijfelen. Net opgezocht en het was grote beer.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Iemand nog vallende sterren gezien gisteren?
Hahaha ij ging nu ook twijfelen.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:02 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Nee, wel grote beer aangewezen aan de twee oudsten. Maar ze beweerden zo stellig dat het steelpannetje kleine beer is, dat ik zelf begon te twijfelen. Net opgezocht en het was grote beer.
Er liggen twee pakjes onder de boom voor me.Een is klein en zwaar en de ander groot en vierkant.
Geen idee wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |