abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 7 december 2022 @ 09:33:24 #51
382129 crew  Donna
pi_206978997
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 22:09 schreef Sarabi het volgende:
Weer thuis, was gezellig maar heb nu na 1 week lang elke dag sociaal doen nu wel even genoeg mensen gezien :')
Haha maar even in de rust. Goedemorgen! :W
pi_206979309
:W
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 7 december 2022 @ 11:35:21 #53
388664 crew  Dotteke
pi_206980115
☕️ FF pauze
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206982242
Zo vandaag dikke koorts, waarschijnlijk stress. Er is nogal wat familiestress nu en dat trek ik slecht. Gelukkig komt morgen de hulpverlening langs. Nu lekker niksen en morgen knutselen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206982767
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo vandaag dikke koorts, waarschijnlijk stress. Er is nogal wat familiestress nu en dat trek ik slecht. Gelukkig komt morgen de hulpverlening langs. Nu lekker niksen en morgen knutselen
Sterkte!
pi_206982781
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Sterkte!
Dank je wel, kan niet zeggen dat het goed komt, maar ik red me wel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206982791
Hier vandaag helemaal niets O+ behalve tussendoor even alles opruimen met mijn man.

Morgen wel weer een beetje druk met boodschappen en bier bezorgen. Maar als het goed is hoef ik niet zo sociaal te doen :D
pi_206982805
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:28 schreef Sarabi het volgende:
Hier vandaag helemaal niets O+ behalve tussendoor even alles opruimen met mijn man.

Morgen wel weer een beetje druk met boodschappen en bier bezorgen. Maar als het goed is hoef ik niet zo sociaal te doen :D
Klinkt goed. Morgen is morgen, nu lekker ontspannen :* Opruimen is best wel fijn soms, zeker als ej het samen doet. Succes morgen met niet zo sociaal doen ;) :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206982821
Hier gaan we morgen weer een beetje knutselen. Vandaag zit het er niet in, maar dan wil ik schilderen en haken. Het zijn nog plannen, maar het idee voelt goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206982850
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klinkt goed. Morgen is morgen, nu lekker ontspannen :* Opruimen is best wel fijn soms, zeker als ej het samen doet. Succes morgen met niet zo sociaal doen ;) :*
Ja opruimen was ook zeker wel nodig :) dus dan is het ook wel fijn.

Thanks!
pi_206982898
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja opruimen was ook zeker wel nodig :) dus dan is het ook wel fijn.

Thanks!
Snap ik :) Ik houd van opruimen, of iig van het resultaat. Zondag wil ik mijn hobbykamer net hebben (goed om soms zulke doelen te hebben) want er is daar een creatieve bom ontploft :P
En zaterdag de woonkamer. Maandag het hele huis. Gewoon het idee van een net huis.

Maar morgen rustig knutselen en de hulpverlener over de vloer. Dat laatste zal me ook goed doen, even miepen. En daarna lekker schilderen, haken en ontspannen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 7 december 2022 @ 16:02:56 #62
382129 crew  Donna
pi_206983303
Ijskoude voeten. Bah.
pi_206983333
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 16:02 schreef Donna het volgende:
Ijskoude voeten. Bah.
* ChildoftheStars geeft je kerstsokken en pantoffeltjes aan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 7 december 2022 @ 16:06:33 #64
382129 crew  Donna
pi_206983342
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 16:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
* ChildoftheStars geeft je kerstsokken en pantoffeltjes aan
Haha. Ik ben te laat denk ik. Heb alles al uit de kast getrokken, maar krijg ze niet meer warm.

Strijkkraal je nog wel eens CotS?
pi_206983365
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 16:06 schreef Donna het volgende:

[..]
Haha. Ik ben te laat denk ik. Heb alles al uit de kast getrokken, maar krijg ze niet meer warm.

Strijkkraal je nog wel eens CotS?
Nee, dat heb ik aan mijn nichtjes gegeven. Het was leuk om te proberen, maar niet mijn hobby
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206985632
Wow na 3 maanden is de woonkamer eindelijk een beetje opgeruimd *O* er stond zoveel zooi van de brouwerij beneden.
Morgen nog de laatste dingetjes opbergen en dan uitgebreid poetsen.
Met een opgeruimd gevoel de vakantie in O+
pi_206985661
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:01 schreef Sarabi het volgende:
Wow na 3 maanden is de woonkamer eindelijk een beetje opgeruimd *O* er stond zoveel zooi van de brouwerij beneden.
Morgen nog de laatste dingetjes opbergen en dan uitgebreid poetsen.
Met een opgeruimd gevoel de vakantie in O+
Heerlijk meid :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206988360
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:01 schreef Sarabi het volgende:
Wow na 3 maanden is de woonkamer eindelijk een beetje opgeruimd *O* er stond zoveel zooi van de brouwerij beneden.
Morgen nog de laatste dingetjes opbergen en dan uitgebreid poetsen.
Met een opgeruimd gevoel de vakantie in O+
Fijn is dat O+

Hier ook na lange tijd de woonkamer leger en de tafel gewoon klaar, leeg.

ok er ligt alweer wat op, zoiets duurt nooit lang hier -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_206990918
Goedemorgen mensen

Vandaag even niksen tot de hulpverlener komt. Daarna sluit ik me op in mijn hobbykamer. Denk eerst haken en dan schilderen :) even bijkomen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206990988
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2022 21:42 schreef drakin het volgende:

[..]
Fijn is dat O+

Hier ook na lange tijd de woonkamer leger en de tafel gewoon klaar, leeg.

ok er ligt alweer wat op, zoiets duurt nooit lang hier -O-
Hier net zo. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206991016
Vergeten de lijst voor de Kerstgerechten op school in te vullen. Heb ik het mezelf dus moeilijker mee gemaakt. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206991025
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 08:50 schreef Sumppi het volgende:
Vergeten de lijst voor de Kerstgerechten op school in te vullen. Heb ik het mezelf dus moeilijker mee gemaakt. :')
Oepsie... Welke gang ben je nu mee opgescheept?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206991044
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oepsie... Welke gang ben je nu mee opgescheept?
Geen idee, dat zie ik dan pas vanmiddag. ~:)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206991065
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 08:54 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Geen idee, dat zie ik dan pas vanmiddag. ~:)
Vol spanning en sensatie wachten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206991329
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen mensen

Vandaag even niksen tot de hulpverlener komt. Daarna sluit ik me op in mijn hobbykamer. Denk eerst haken en dan schilderen :) even bijkomen.
Fijn dat er een hulpverlener komt vandaag. En daarna ga je los met de haaknaald, altijd goed :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206991360
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Fijn dat er een hulpverlener komt vandaag. En daarna ga je los met de haaknaald, altijd goed :D
Ja ik heb hem hard nodig eigenlijk, dus wel fijn
Begint prompt te sneeuwen trouwens *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206991377
Het liefst had ik de hulpverlener afgezegd, echt geen zin in vandaag. Alleen wel goed voor me, dus tja
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206991434
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het liefst had ik de hulpverlener afgezegd, echt geen zin in vandaag. Alleen wel goed voor me, dus tja
Denk ook wel dat het nu goed voor je is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206991755
Het was goed voor me. Nu even pauze. Ben nu erg moe.
Om elf uur ga ik haken denk ik...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206993655
niks lukt vandaag -O- ben moe, verdrietig, nergens zin in :{
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206993989
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 08:47 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Hier net zo. :D
Kijkt naar tafel.

Ja hoor, daar ligt het al.

Een nieuwe hobby _O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_206994503
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
niks lukt vandaag -O- ben moe, verdrietig, nergens zin in :{
:*

Thee en een dekentje. Sommige dagen zijn helaas zo.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206994517
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 14:35 schreef Sumppi het volgende:

[..]
:*

Thee en een dekentje. Sommige dagen zijn helaas zo.
Yes, precies wat ik heb. En ik heb niet voor niks een wajong, dit is zo'n dag dat het extra duidelijk is waarom. Ik begin op te knappen nu, morgen weer een dag en dan lukken de dingen vast
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206998334
Ja, morgen weer een dag.

Ik ben helemaal af. Vanaf vanmorgen aan een stuk door bezig geweest. Toen ik thuis kwam was man ziek, maar na een uur moest ik toch al door naar het volgende. Positieve is dat er heel wat van m’n To Do kan worden gestreept. :7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator vrijdag 9 december 2022 @ 04:51:17 #85
388664 crew  Dotteke
pi_207002323
Morguh, alweer bijna weekend

c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_207002984
Hallo vroege vogel. :O

Vannacht was ik te beroerd om naar de wc te gaan, want het lag zo lekker. Resultaat: hazenslaapjes en alsnog om vier uur eruit voor een plas en daarna te wakker om weer in slaap te vallen. Dat doe ik elke keer weer. :')

Gelukkig is het bijna weekend. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_207003162
Ik had nog wel een paar uurtjes slaap kunnen gebruiken. :O

Niet omdat ik rot slaap overigens, het is gewoon tijd voor een paar dagen niks. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 9 december 2022 @ 09:17:05 #88
382129 crew  Donna
pi_207003400
Mogguh!

Zou m'n tas pakken en dan op naar een nachtje weg met een vriendin!

Oh en nog even was vouwen. Enzo. Bah..
pi_207003463
Veel plezier samen Donna! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had nog wel een paar uurtjes slaap kunnen gebruiken. :O

Niet omdat ik rot slaap overigens, het is gewoon tijd voor een paar dagen niks. :')
Ja, daar vind ik het ook wel tijd voor. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator vrijdag 9 december 2022 @ 09:34:01 #90
382129 crew  Donna
pi_207003576
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had nog wel een paar uurtjes slaap kunnen gebruiken. :O

Niet omdat ik rot slaap overigens, het is gewoon tijd voor een paar dagen niks. :')
Mee eens trouwens. Pff need to relax haha.
  Moderator vrijdag 9 december 2022 @ 09:41:46 #91
388664 crew  Dotteke
pi_207003689
Help ik heb larve van voedselmotten in mijn keuken, gisteren de hele muur onder ik dacht eerst maden. Maar deze waren groter en een rood/bruin koppie

Ik heb gisteren mijn hele kas leeggepakt helemaal uitgezogen schoongesopt. Etenwaren in karton en plastic allemaal weggegooid

En getverdemme vanmorgen zaten er nog meer in de kast.
Heb nu alles wederom uit de kast gehaald. Alles met een sopje schoongemaakt en buiten de kast gezet. Kast wederom helemaal uitgezogen en gesopt.
Wat ontzettend goor. Er lagen netjes met pinda's voor de vogeltjes, die waren helemaal aangevreten.
Vermoedelijk heeft daar wat ingezeten. Had er nooit van gehoord.
Maar ik walg van mijn eigen keuken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_207003761
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Help ik heb larve van voedselmotten in mijn keuken, gisteren de hele muur onder ik dacht eerst maden. Maar deze waren groter en een rood/bruin koppie

Ik heb gisteren mijn hele kas leeggepakt helemaal uitgezogen schoongesopt. Etenwaren in karton en plastic allemaal weggegooid

En getverdemme vanmorgen zaten er nog meer in de kast.
Heb nu alles wederom uit de kast gehaald. Alles met een sopje schoongemaakt en buiten de kast gezet. Kast wederom helemaal uitgezogen en gesopt.
Wat ontzettend goor. Er lagen netjes met pinda's voor de vogeltjes, die waren helemaal aangevreten.
Vermoedelijk heeft daar wat ingezeten. Had er nooit van gehoord.
Maar ik walg van mijn eigen keuken.
Huuuuuuuuu. :X :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 9 december 2022 @ 09:47:11 #93
388664 crew  Dotteke
pi_207003772
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Huuuuuuuuu. :X :X
Ja zeg dat wel, ben al twee dagen aan het schoonmaken jakkie jakkie jakkie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_207003784
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja zeg dat wel, ben al twee dagen aan het schoonmaken jakkie jakkie jakkie
Het zijn ook echt zulke klotebeestjes om in de keuken te hebben. :r
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 9 december 2022 @ 09:50:00 #95
388664 crew  Dotteke
pi_207003806
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Het zijn ook echt zulke klotebeestjes om in de keuken te hebben. :r
Ja dat wil je niet en heb voor heel veel geld dingen weggegooid, zat nog allemaal wel dicht maar die beesten kunnen er ook in zitten en wil dat risico niet lopen, dus alles wat niet in blik zit weggekieperd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_207004293
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Help ik heb larve van voedselmotten in mijn keuken, gisteren de hele muur onder ik dacht eerst maden. Maar deze waren groter en een rood/bruin koppie

Ik heb gisteren mijn hele kas leeggepakt helemaal uitgezogen schoongesopt. Etenwaren in karton en plastic allemaal weggegooid

En getverdemme vanmorgen zaten er nog meer in de kast.
Heb nu alles wederom uit de kast gehaald. Alles met een sopje schoongemaakt en buiten de kast gezet. Kast wederom helemaal uitgezogen en gesopt.
Wat ontzettend goor. Er lagen netjes met pinda's voor de vogeltjes, die waren helemaal aangevreten.
Vermoedelijk heeft daar wat ingezeten. Had er nooit van gehoord.
Maar ik walg van mijn eigen keuken.
:r wat balen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 9 december 2022 @ 10:47:45 #97
388664 crew  Dotteke
pi_207004320
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:r wat balen
Dat is nog zacht uitgedrukt. En dan denk je heb alles gehad, alle hoekjes uitgezogen, alles afgesopt, alle nagekeken en kom je een half uurtje later terug zie je er weer een of twee. Maar goed in de gaten houden. De mot is dood, die hebben we gisteren te pakken gekregen.
Was zo raar uit het niets kwam die ineens op mij aanvliegen, leek wel een aanval. Zo van jij blijft van mijn kindjes af _O-
Gelukkig was Henk sneller dan de mot :D _O_
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_207004356
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 10:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt. En dan denk je heb alles gehad, alle hoekjes uitgezogen, alles afgesopt, alle nagekeken en kom je een half uurtje later terug zie je er weer een of twee. Maar goed in de gaten houden. De mot is dood, die hebben we gisteren te pakken gekregen.
Was zo raar uit het niets kwam die ineens op mij aanvliegen, leek wel een aanval. Zo van jij blijft van mijn kindjes af _O-
Gelukkig was Henk sneller dan de mot :D _O_
Ik probeerde het netjes te zeggen, want ik ben echt aan rillen ervan ;) plaatsvervangend.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 9 december 2022 @ 10:53:30 #99
388664 crew  Dotteke
pi_207004365
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik probeerde het netjes te zeggen, want ik ben echt aan rillen ervan ;) plaatsvervangend.
Ja ik ook, maar mijn kast is nu wel blinkend schoon. Alles in de kast is afgewassen zelfs de blikken die er in staan _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 9 december 2022 @ 10:57:56 #100
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_207004414
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 10:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt. En dan denk je heb alles gehad, alle hoekjes uitgezogen, alles afgesopt, alle nagekeken en kom je een half uurtje later terug zie je er weer een of twee. Maar goed in de gaten houden. De mot is dood, die hebben we gisteren te pakken gekregen.
Was zo raar uit het niets kwam die ineens op mij aanvliegen, leek wel een aanval. Zo van jij blijft van mijn kindjes af _O-
Gelukkig was Henk sneller dan de mot :D _O_
:D

Hopelijk ben je er snel vanaf. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')