Ja.quote:Op zondag 4 december 2022 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom open je een nieuw deel zonder mee te posten.
Ben je mij aan het begluren of zo?
Half tegen het stuur aan. Dit was wel 1 van mijn mindere creaties overigens maar mijn telefoon vrij recent gereinigd van werk fotos.quote:Op zondag 4 december 2022 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is wel een kunstig plaatje@:Littlerabbit
Is dat op schoot ingekleurd?
Klinkt als leuk en interessant om te doen.quote:Op zondag 4 december 2022 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar goed dat is mijn sport dus. Boren en puinhakken om de milieukundige kwaliteit te bepalen met historisch onderzoek en alles.
Ik sta morgen in Elst dus leef je uit.quote:Op zondag 4 december 2022 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt als leuk en interessant om te doen.Zou best een dagje mee willen lopen.
Dit komt inderdaad erg dichtbij.quote:Op zondag 4 december 2022 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta morgen in Elst dus leef je uit.
Heb je wel eens wat leuks gevonden tijdens je werk?quote:Op zondag 4 december 2022 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Half tegen het stuur aan. Dit was wel 1 van mijn mindere creaties overigens maar mijn telefoon vrij recent gereinigd van werk fotos.
Maar goed dat is mijn sport dus. Boren en puinhakken om de milieukundige kwaliteit te bepalen met historisch onderzoek en alles.
Normaliter niet hoor maar woon op 20 minuten van Arnhem dus ontkom er alsnog niet aan.quote:
Teleurstellend weinig.quote:Op zondag 4 december 2022 20:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je wel eens wat leuks gevonden tijdens je werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente
A Pisces was in the waiting room.
@Pisces29
quote:Op maandag 5 december 2022 09:50 schreef Wereldgozer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:oriente
A Pisces was in the waiting room.
@:pisces29![]()
Kadetje kaas.quote:Op maandag 5 december 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Hier doet-ie het niet.quote:Op maandag 5 december 2022 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schrik me de tering, kut NL Alert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |