En ik was nog zo benieuwd naar jouw reactiequote:Op woensdag 7 december 2022 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier kunnen we op allerlei manieren op reageren dus we doen dat maar niet.![]()
Goedheiligmanquote:
Vanmiddag op. Zo rosbief met kaas. Doe ik altijd dubbel. Op de Bolognese natuurlijk ook kaas.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de spaghetti beginnen.
Hopelijk ben je niet vergeten plakken kaas in huis te halen.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de spaghetti beginnen.
Het zit al helemaal in m’n systeem.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk ben je niet vergeten plakken kaas in huis te halen.
Ga je morgen nog iets doen in het teken van de onbevlekte ontvangenis van Maria?quote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 7 december 2022 17:07 schreef Sked het volgende:
[..]
En ik was nog zo benieuwd naar jouw reactie
Ja, fijne avond @onlogischquote:
Ja precies.quote:
Ik heb alleen de Kruidvat reclame gezien. Om welke reclame zat deze man jankie te doen?quote:Op woensdag 7 december 2022 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
@:GGMM![]()
https://www.metronieuws.n(...)r-kerstreclame-beau/
Kun je er niet gewoon voor gaan in plaats van al dit gegiechel.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar ik wil eerst @:onlogisch de kans geven
Ik denk niet dat mijn vriendin dat zo leuk vindt.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je er niet gewoon voor gaan in plaats van al dit gegiechel.
Is meer een korte film en heeft niks met een supermarkt te maken maar des te meer naar het zoeken van tranen.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de Kruidvat reclame gezien. Om welke reclame zat deze man jankie te doen?
Tevens Beau en talkshows![]()
Like gegeven!quote:Op woensdag 7 december 2022 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar ik wil eerst @:onlogisch de kans geven
Gezeik altijd die relaties.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn vriendin dat zo leuk vindt.
Natuurlijk. Waarom niet?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Like gegeven!
Maar is @:onlogisch nog geïnteresseerd?
Ah welnee, kijk naar @Sked, zijn vriendin vindt die pikante foto’s in de DM ook geen probleem.quote:
Deze (met niet erg goed ontvangen commentaar van @GGMM eronder)quote:Op woensdag 7 december 2022 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de Kruidvat reclame gezien. Om welke reclame zat deze man jankie te doen?
Tevens Beau en talkshows![]()
Als je dit onder die reclame post, dan krijg ook jij er flink van langs!quote:Op woensdag 7 december 2022 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is meer een korte film en heeft niks met een supermarkt te maken maar des te meer naar het zoeken van tranen.
Slaat helemaal nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |