Ja, ik eigenlijk ook nooit. Maar ik zit aan een lijstje voor de feestdagen en heb het idee dat mensen altijd 1 merk scanderen. Maar wist niet meer welke.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik neem eigenlijk nooit curry, maar die van Hela beviel me altijd wel.
Ben je dan team Coca-Cola of team Pepsi? Ingewikkeld dit.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hela is de coca-cola onder de currysaus
team coca-cola natuurlijkquote:Op woensdag 7 december 2022 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je dan team Coca-Cola of team Pepsi?
Ik drink allebei, mits de normale. Tegenwoordig meer Pepsi. Suikervrij vind ik met niks te doen.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:17 schreef KingRoland het volgende:
maar ik drink coca-cola zero, niet de normale.
Idemquote:Op woensdag 7 december 2022 15:17 schreef KingRoland het volgende:
maar ik drink coca-cola zero, niet de normale.
Het is Tong en tong80quote:Op woensdag 7 december 2022 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die Pepsi verkiezen boven Coca Cola hebben een rare tong.
Ik kan mijn tong draaien.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die Pepsi verkiezen boven Coca Cola hebben een rare tong.
Ik kan er een gootje van maken, kan ook niet iedereen.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kan mijn tong draaien.
#nuttelozefeitjes
Ik dacht even aan zo'n tong met een inkeping, maar dat leek me al te heftig.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:39 schreef Sked het volgende:
[..]
#nuttelozefeitjes
Dat lijkt me ook niet erg fraai.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even aan zo'n tong met een inkeping, maar dat leek me al te heftig.
Ik ook. Ik doe niet anders.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:39 schreef Sked het volgende:
[..]
#nuttelozefeitjes
Ik hoop niet dat Windster de naam van iemand is.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:51 schreef 3rr0r het volgende:
10.000 euro beloning voor tips over Windster @:Zipportal In NWS heeft iemand ( @:Viv of @:Frutsel ) het topic onterecht op slot gegooid terwijl we nog druk op zoek zijn naar 1 van de 2 ontsnapten
Sked de beffer.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:39 schreef Sked het volgende:
[..]
#nuttelozefeitjes
Ik ga zo aan de spaghetti beginnen.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
Hier kunnen we op allerlei manieren op reageren dus we doen dat maar niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |