Is @GGMM de nieuwe @Caland?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze (met niet erg goed ontvangen commentaar van @:GGMM eronder)
Ik heb hem niet gezien, ik vertrouw blind op het oordeel van @GGMM en @Littlerabbit !quote:Op woensdag 7 december 2022 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is @:GGMM de nieuwe @:Caland?Dat vraagt ook om een profielfoto, als je het maakt in Twitterland.
Tevens wat een absurde reclame. “Help mijn kind zit in de puberteit?”
Je snapt de reclame echt niet? Is dus zijn moeders nieuwe relatie en als ik de emotie bij de zoon zo zie zit hij nog in rouw omwille van zijn echte vader.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is @:GGMM de nieuwe @:Caland?Dat vraagt ook om een profielfoto, als je het maakt in Twitterland.
Tevens wat een absurde reclame. “Help mijn kind zit in de puberteit?”
Mijn verwarring was de reden van zijn post. @GGMM komt altijd voor mij opquote:Op woensdag 7 december 2022 18:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je dit onder die reclame post, dan krijg ook jij er flink van langs!
Ik keek met een half oog. Ik had er niet uitgehaald dat zijn vader dood is.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je snapt de reclame echt niet? Is dus zijn moeders nieuwe relatie en als ik de emotie bij de zoon zo zie zit hij nog in rouw omwille van zijn echte vader.
Eens hoor gewoon goedkoop scoren maar ieder zijn ding.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek met een half oog. Ik had er niet uitgehaald dat zijn vader dood is.
Mijn mening blijft hetzelfde.
Link?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:31 schreef tong80 het volgende:
Alweer de 8ste briljante WK-column in het WK-forum. Ook op de Frontpage. Het is dan altijd wachten op de eerste die vraagt wat ik nu weer heb gedronken, of een user die zegt dat het bagger is. Daarna komen de steunbetuigingen. Deze is lekker controverciëel en chauvinistisch.
Yesquote:
Je hebt al anderhalve week geen ban. Het gaat best goed.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:31 schreef tong80 het volgende:
Alweer de 8ste briljante WK-column in het WK-forum. Ook op de Frontpage. Het is dan altijd wachten op de eerste die vraagt wat ik nu weer heb gedronken, of een user die zegt dat het bagger is. Daarna komen de steunbetuigingen. Deze is lekker controverciëel en chauvinistisch.
Wat zoek je verder allemaal voor gezelligs op?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
Een paar dagen terug kreeg ik opeens een advertentie van alibaba in beeld, waarop een sekspop in babymodel te zien was, dit vond ik toch wel vrij bizar.
Ik hoop wel dat het echt een sekspop was en het geen verwarring bij jou betrof.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
Een paar dagen terug kreeg ik opeens een advertentie van alibaba in beeld, waarop een sekspop in babymodel te zien was, dit vond ik toch wel vrij bizar.
Het is een supermarkt reclame.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:36 schreef tong80 het volgende:
Als het over de Plus reclame gaat? Die is briljant. Zat gelijk te snotteren. Ook herkenbaar. Mijn biologische vader heb ik nooit gekend. Was weg voordat ik was geboren terwijl ma zwanger was. Knappe Itailliaan. Moeke nieuwe vriend. Mijn pa. Die moest vechten voor mijn vertrouwen. Ik had als kleuter de aandacht van moeke. Niet te vergelijken met leeftijd in deze briljante reclame. Maar zo goed gedaan, zonder sentimenteel te worden.
Als ik de ads op FOK! aan heb staan krijg ik allemaal shit over vastgoedinvesteringenquote:Op woensdag 7 december 2022 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zat op een beleggingssite. Ik was wel verrast toen die reclame opeens in beeld kwam.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zoek je verder allemaal voor gezelligs op?
Ik heb verder niet geklikt, maar het was een pop zonder kleding en er waren twee gaten/gaatjes zichtbaar.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het echt een sekspop was en het geen verwarring bij jou betrof.
Ja @tong80quote:
Wat is jouw specialiteit in de keuken?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:26 schreef Sked het volgende:
@:Pisces29 eet wat mij betreft ook veel te vaak Hollandse pot. Dat wordt nooit wat.
Ja die is ontsnapt uit een TBS kliniek en staat nu op Europe's Most Wanted lijst.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Windster de naam van iemand is.
Pasta of lasagne met een vissaus. Dat werd altijd het meest gewaardeerd als ik het maakte.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is jouw specialiteit in de keuken?
Oh dat klinkt wel als bijzonder, ja.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Pasta of lasagne met een vissaus. Dat werd altijd het meest gewaardeerd als ik het maakte.
Bedanktquote:Op woensdag 7 december 2022 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel als bijzonder, ja.
Met zo'n naam zou ik ook gek worden.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja die is ontsnapt uit een TBS kliniek en staat nu op Europe's Most Wanted lijst.
Op welke liedjes heb jij dit jaar gestemd?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:47 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een zeer pittige mening over mensen die stemmen op de top 2000 en enige waarde hechten aan de top 2000
coolio gangsta's paradisequote:Op woensdag 7 december 2022 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op welke liedjes heb jij dit jaar gestemd?
Messi, de meest overschatte voetballer ooit. Veel te weinig prijzen gewonnen en de uitstraling van een zwangere schildpad. Natuurlijk TOP-tien allertijden, door zijn doelpunten en Ballon d'ors. Maar in seizoenen waar ie niet schitterde werd hij toch gekozen tot de beste speler. Puur door zijn naam. Robert Lewandoski en Virgil van Dijk werden "groot" onrecht aangedaan.quote:
Die's toch doos ?quote:
Als je klop bedoelt. Binnen.quote:
Ik ben aardig. Maar bin me er niet op vast. Ik ga even liggen. Dat doe ik altijd met briljante muziek. Alleen jammer dat Mieke Telkamp niet van necrofiel kontneuken hield.quote:
Prachtig gedaan maatquote:Op woensdag 7 december 2022 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Messi, de meest overschatte voetballer ooit. Veel te weinig prijzen gewonnen en de uitstraling van een zwangere schildpad. Natuurlijk TOP-tien allertijden, door zijn doelpunten en Ballon d'ors. Maar in seizoenen waar ie niet schitterde werd hij toch gekozen tot de beste speler. Puur door zijn naam. Robert Lewandoski en Virgil van Dijk werden "groot" onrecht aangedaan.
Ronaldo, niet de echte, profiteerde ook al van zijn status. Twee geweldige voetballers, maar ook twee overgewaardeerde spelers, in twee matige voetbal-decennia. Waarin fucking Miroslav Klose zomaar topscorer allertijden op een WK kon worden. En in een tijd waar je eerst VIDEO en daarna de VAR had. Pelé en Maradona werden tijdens een WK, onder het toeziend oog van de scheidsrechters, de wedstrijd of toernooien uitgeschopt. Tijdens de halve finale WK-74 Nederland-Brazilië, zou tegenwoordig de helft van de spelers rood krijgen. Een Neijmar zou huilend de kantine hebben opgezocht. Opzoek naar zijn troostende rietje in de Ranja. Zijn kniepleister koesterend.
Doordat-ie het geluk had in een gouden generatie van Barcelona te spelen kon deze goede voetballer schitteren. Cruijff maakte Ajax en Oranje groot. Barcelona maakte Messi groot. Met Argentinië moest deze geweldige slofferaar genoegen nemen met één prijs in 20 jaar. Maradona maakte van het kleine Napoli een topclub. Buiten zijn prestaties bij Ajax, maakte Cruijff op z'n ouwe dag, ook sloffend, Feijenoord landskampioen.
Vrijdag wordt het een simpele overwinning voor Oranje. Timber neutraliseert, blindelings Lional. "Is it me your looking for?" En Dennis wordt na afloop gevraagd of het wonderdoelpunt van Gakpo te vergelijken is met zijn legendarische treffer tegen de Argentijnen. Dennis Bergkamp stoïcijns: "Ach, ik ben nooit wereldvoetballer van het jaar geweest, ik heb geen recht van spreken."
Het wordt 3-1 voor Nederland brother. Volgens mij sta ik bovenaan in de FOK!-poule.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Prachtig gedaan maat
Al wint ARG vrijdag
Ik hoop dat je gelijk hebt. Zou lekker zijn om ze af te drogen met 3-1.quote:Op donderdag 8 december 2022 03:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het wordt 3-1 voor Nederland brother. Volgens mij sta ik bovenaan in de FOK!-poule.Verder is het weer verdomd stil geweest hier in de SC. Nu kan het WK-voetbal geen excuus meer zijn. Integendeel. Tijdens zo'n rustdag hoort het te bruisen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |