Ja, ik eigenlijk ook nooit. Maar ik zit aan een lijstje voor de feestdagen en heb het idee dat mensen altijd 1 merk scanderen. Maar wist niet meer welke.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik neem eigenlijk nooit curry, maar die van Hela beviel me altijd wel.
Ben je dan team Coca-Cola of team Pepsi? Ingewikkeld dit.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hela is de coca-cola onder de currysaus
team coca-cola natuurlijkquote:Op woensdag 7 december 2022 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je dan team Coca-Cola of team Pepsi?
Ik drink allebei, mits de normale. Tegenwoordig meer Pepsi. Suikervrij vind ik met niks te doen.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:17 schreef KingRoland het volgende:
maar ik drink coca-cola zero, niet de normale.
Idemquote:Op woensdag 7 december 2022 15:17 schreef KingRoland het volgende:
maar ik drink coca-cola zero, niet de normale.
Het is Tong en tong80quote:Op woensdag 7 december 2022 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die Pepsi verkiezen boven Coca Cola hebben een rare tong.
Ik kan mijn tong draaien.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die Pepsi verkiezen boven Coca Cola hebben een rare tong.
Ik kan er een gootje van maken, kan ook niet iedereen.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kan mijn tong draaien.
#nuttelozefeitjes
Ik dacht even aan zo'n tong met een inkeping, maar dat leek me al te heftig.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:39 schreef Sked het volgende:
[..]
#nuttelozefeitjes
Dat lijkt me ook niet erg fraai.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even aan zo'n tong met een inkeping, maar dat leek me al te heftig.
Ik ook. Ik doe niet anders.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:39 schreef Sked het volgende:
[..]
#nuttelozefeitjes
Ik hoop niet dat Windster de naam van iemand is.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:51 schreef 3rr0r het volgende:
10.000 euro beloning voor tips over Windster @:Zipportal In NWS heeft iemand ( @:Viv of @:Frutsel ) het topic onterecht op slot gegooid terwijl we nog druk op zoek zijn naar 1 van de 2 ontsnapten
Sked de beffer.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:39 schreef Sked het volgende:
[..]
#nuttelozefeitjes
Ik ga zo aan de spaghetti beginnen.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
Hier kunnen we op allerlei manieren op reageren dus we doen dat maar niet.quote:
En ik was nog zo benieuwd naar jouw reactiequote:Op woensdag 7 december 2022 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier kunnen we op allerlei manieren op reageren dus we doen dat maar niet.![]()
Goedheiligmanquote:
Vanmiddag op. Zo rosbief met kaas. Doe ik altijd dubbel. Op de Bolognese natuurlijk ook kaas.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de spaghetti beginnen.
Hopelijk ben je niet vergeten plakken kaas in huis te halen.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de spaghetti beginnen.
Het zit al helemaal in m’n systeem.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk ben je niet vergeten plakken kaas in huis te halen.
Ga je morgen nog iets doen in het teken van de onbevlekte ontvangenis van Maria?quote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 7 december 2022 17:07 schreef Sked het volgende:
[..]
En ik was nog zo benieuwd naar jouw reactie
Ja, fijne avond @onlogischquote:
Ja precies.quote:
Ik heb alleen de Kruidvat reclame gezien. Om welke reclame zat deze man jankie te doen?quote:Op woensdag 7 december 2022 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
@:GGMM![]()
https://www.metronieuws.n(...)r-kerstreclame-beau/
Kun je er niet gewoon voor gaan in plaats van al dit gegiechel.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar ik wil eerst @:onlogisch de kans geven
Ik denk niet dat mijn vriendin dat zo leuk vindt.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je er niet gewoon voor gaan in plaats van al dit gegiechel.
Is meer een korte film en heeft niks met een supermarkt te maken maar des te meer naar het zoeken van tranen.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de Kruidvat reclame gezien. Om welke reclame zat deze man jankie te doen?
Tevens Beau en talkshows![]()
Like gegeven!quote:Op woensdag 7 december 2022 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar ik wil eerst @:onlogisch de kans geven
Gezeik altijd die relaties.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn vriendin dat zo leuk vindt.
Natuurlijk. Waarom niet?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Like gegeven!
Maar is @:onlogisch nog geïnteresseerd?
Ah welnee, kijk naar @Sked, zijn vriendin vindt die pikante foto’s in de DM ook geen probleem.quote:
Deze (met niet erg goed ontvangen commentaar van @GGMM eronder)quote:Op woensdag 7 december 2022 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de Kruidvat reclame gezien. Om welke reclame zat deze man jankie te doen?
Tevens Beau en talkshows![]()
Als je dit onder die reclame post, dan krijg ook jij er flink van langs!quote:Op woensdag 7 december 2022 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is meer een korte film en heeft niks met een supermarkt te maken maar des te meer naar het zoeken van tranen.
Slaat helemaal nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |