SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
S11Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
S11ieMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
homijn.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
okéMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
jaMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
voooTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Doe eens nietMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
eens nietquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
'
lekker voetballen kijkenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
veel plezierMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
waar kijk je ?quote:Op zondag 4 december 2022 17:24 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]'
lekker voetballen kijken![]()
Mijn portretrecht en intellectueel eigendom wordt geschondenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Als het holletje van @Homijn een soeverein land zou zijn noem je het dan hol-land?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Of pee(n)holequote:Op zondag 4 december 2022 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
Als het holletje van @:homijn een soeverein land zou zijn noem je het dan hol-land?![]()
![]()
Was leuk onverwachts bezoek van moedersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tussen de benen
mag
je ze lenen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 4 december 2022 17:31 schreef Homijn het volgende:
Mijn portretrecht en intellectueel eigendom wordt geschonden![]()
![]()
Ik ook.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohquote:Op zondag 4 december 2022 17:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Ik heb nog een restje Sambal Goreng Telor.![]()
![]()
Even tot hier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, maar hier vlakbij woont een vos die bij hoog en laag beweert dat er in Groningen een dorp naar zijn hol is vernoemdquote:Op zondag 4 december 2022 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
Als het holletje van @:homijn een soeverein land zou zijn noem je het dan hol-land?
Nu al?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zondag 4 december 2022 17:54 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, maar hier vlakbij woont een vos die bij hoog en laag beweert dat er in Groningen een dorp naar zijn hol is vernoemd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
er is ook een luchthaven met een boot als hol.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ben je niet bang dat die jou komt verscheuren?quote:Op zondag 4 december 2022 17:54 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, maar hier vlakbij woont een vos die bij hoog en laag beweert dat er in Groningen een dorp naar zijn hol is vernoemdUw ADH vitamine Worst
Of een wolf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 4 december 2022 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
er is ook een luchthaven met een boot als hol.
Erten soep met een stokbroodquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Schiphol.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo noem je een vliegveld toch niet? Wat een onzinnaam.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ik heb het niet bedacht.quote:Op zondag 4 december 2022 18:04 schreef Homijn het volgende:
Zo noem je een vliegveld toch niet? Wat een onzinnaam.
Hol in je schip is een zinkend schip een schip in je hol is ook niet prettig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tenzij je een homijn bent dan kick je er denk ik op om dingen in je hoi te hebbenquote:Op zondag 4 december 2022 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hol in je schip is een zinkend schip een schip in je hol is ook niet prettig.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja hoi.quote:Op zondag 4 december 2022 18:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tenzij je een homijn bent dan kick je er denk ik op om dingen in je hoi te hebben“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alles om de winter door te komen.quote:Op zondag 4 december 2022 18:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tenzij je een homijn bent dan kick je er denk ik op om dingen in je hoi te hebben![]()
Maar geen schipThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Cherryl.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een gedicht over Maanvis
Ze is flink grijs onze Lenny.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat had je dan verwacht zij is fossielquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Beetje respect Maan.quote:Op zondag 4 december 2022 18:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat had je dan verwacht zij is fossiel
Principessa.quote:
jij noemt haar grijs!!!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wednesday kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat valt toch niet te ontkennen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maar om het te benoemen....quote:Op zondag 4 december 2022 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat valt toch niet te ontkennen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
je had ook over haar gewaad iets kunnen zeggenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat was niet een ding wat me opviel.quote:Op zondag 4 december 2022 18:24 schreef Maanvis het volgende:
je had ook over haar gewaad iets kunnen zeggen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jij ziet niet veel oude mensen als grijze haren je opvallenquote:Op zondag 4 december 2022 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was niet een ding wat me opviel.
Een gedicht over Maanvis
Jij noemt haar een fossiel.quote:Op zondag 4 december 2022 18:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij ziet niet veel oude mensen als grijze haren je opvallen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja omdat jij het verbazingwekkend vindt dat iemand van 72 grijs haar heeftquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Beter!quote:Op zondag 4 december 2022 18:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaat al veel beterdankje!!
Hoe is het met jou?
Gaat hier ook wel![]()
![]()
Ik wist niet dat ze 72 is.quote:Op zondag 4 december 2022 18:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja omdat jij het verbazingwekkend vindt dat iemand van 72 grijs haar heeft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
aloa gaat winnen.quote:Op zondag 4 december 2022 18:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaat al veel beterdankje!!
Hoe is het met jou?
jij dacht dat dit recent was opgenomen?quote:
Een gedicht over Maanvis
Tuurlijk wel.quote:
Op de koppie!!!quote:Op zondag 4 december 2022 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Heeeey grijsjequote:Op zondag 4 december 2022 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Grey ole oleeeeequote:Op zondag 4 december 2022 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2022 18:34:25 ]![]()
Vera?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Skatsje.quote:![]()
Rollercoaster.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zou hij ook de oranjewinter intro hebben gemaaktquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Geen idee..quote:Op zondag 4 december 2022 18:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zou hij ook de oranjewinter intro hebben gemaakt![]()
heb je die toespraak niet gezien?quote:Op zondag 4 december 2022 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja. Politiek en voetbal![]()
Ik vond Biden wel briljant na de overwinning op Iran![]()
![]()
waarin hij claimde dat USA wel even zou winnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Van Nederland?quote:Op zondag 4 december 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je die toespraak niet gezien?
waarin hij claimde dat USA wel even zou winnen
Niet gezien...![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vrijdag wordt spannend.quote:Op zondag 4 december 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)s-called-soccer.html
![]()
![]()
ja ik heb werkelijk geen idee wie er gaat winnenquote:
vind Argentinie ook niet top spelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nederland O Nederland....quote:Op zondag 4 december 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ik heb werkelijk geen idee wie er gaat winnen
vind Argentinie ook niet top spelen![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop het Aloaquote:
zou toch geweldig zijn als NL eens een keer een WK zou winnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat hoop ik al heeeeeeeeeeeeel langquote:Op zondag 4 december 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop het Aloa
zou toch geweldig zijn als NL eens een keer een WK zou winnen![]()
![]()
Volgens Nederlandse traditie is het altijd net niet als ze finale halenUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 4 december 2022 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens Nederlandse traditie is het altijd net niet als ze finale halen![]()
EK88 alleen niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i knowquote:Op zondag 4 december 2022 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens Nederlandse traditie is het altijd net niet als ze finale halen
maar een mens mag hopenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ook niet meer.quote:Op zondag 4 december 2022 19:02 schreef -Shii- het volgende:
Ach het is leuk, maar ik lig er niet wakker van.
Vroeger ging ik dood![]()
![]()
ik kan er van genieten dat mensen dan gewoon even wat vrolijker zijn
even een wij gevoelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb al 3 huisjes.quote:Op zondag 4 december 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
ik kan er van genieten dat mensen dan gewoon even wat vrolijker zijn
even een wij gevoel
Dat heb ik nu ook.quote:Op zondag 4 december 2022 19:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik leef ook wel mee hoor, maar als het voorbij is, dan is het ook zo.![]()
quote:Op zondag 4 december 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu ben je me even kwijt
3 huisjes?
DTS is enkel open tot het nieuwe jaar. Verkloot het niet, geniet van de feestdagenxx murpJe moet ctrlF5 doen, dat klopt de score weer. Groetjes Paul (en Mrslove)
![]()
De tweede moet ik nog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij de Appie.quote:
Heer PLYquote:Op zondag 4 december 2022 19:13 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb er ook 2 nu. Kreeg ze eerst mooi niet mee.![]()
Ik vraag er ook niet om.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ook die heb ik een jaar geleden al opgezegdquote:
quote:Op zondag 4 december 2022 18:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tenzij je een homijn bent dan kick je er denk ik op om dingen in je hoi te hebben
Nee ik had 2 loten hoor, maar zaten krakers in en moest wachten tot de me ze eruit gezet haddenquote:Op zondag 4 december 2022 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer PLY![]()
Ik vraag er ook niet om.![]()
![]()
Oepsquote:Op zondag 4 december 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook die heb ik een jaar geleden al opgezegd![]()
![]()
quote:Op zondag 4 december 2022 19:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee ik had 2 loten hoor, maar zaten krakers in en moest wachten tot de me ze eruit gezet hadden![]()
Staat Gaston opeens in de straat.quote:
lekker doorlopenquote:Op zondag 4 december 2022 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat Gaston opeens in de straat.
oh nee
mijn ouders hebben nog wel loten
Moet je toch niet aan denken, buren alles en jij niksquote:Op zondag 4 december 2022 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat Gaston opeens in de straat.![]()
![]()
quote:
Moet je toch niet aan denken, buren alles en jij niksquote:Op zondag 4 december 2022 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat Gaston opeens in de straat.
Ik postcode dan, en één vijfde lot van de staatsquote:![]()
Lutje moai.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eej Grees!quote:
Gisteren voor t laatst of was t eergisteren?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
net in COSquote:Op zondag 4 december 2022 19:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Eej Grees!
Gisteren voor t laatst of was t eergisteren?
Post er net weer, was even afwezig.. heb niet echt zin meer om te COSSENquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier leuker hequote:Op zondag 4 december 2022 19:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Post er net weer, was even afwezig.. heb niet echt zin meer om te COSSEN![]()
![]()
het is niet zo gezellig als anders hequote:Op zondag 4 december 2022 19:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Post er net weer, was even afwezig.. heb niet echt zin meer om te COSSENThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het wordt hier veel te gezelligquote:
Maar dit is straks weer voorbij hé, maar wel fijn dat even open mag dts..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, denk en hoop dat BB leuker wordtquote:Op zondag 4 december 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is niet zo gezellig als anders he"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik dacht het mooie dame betekende.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat denk ik nietquote:Op zondag 4 december 2022 19:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee, denk en hoop dat BB leuker wordt
Dan gaan we naar BB.quote:Op zondag 4 december 2022 19:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar dit is straks weer voorbij hé, maar wel fijn dat even open mag dts..
Okee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie weet, volgend jaar vaker.quote:Op zondag 4 december 2022 19:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar dit is straks weer voorbij hé, maar wel fijn dat even open mag dts..![]()
Omdat BB vorig jaar ook al minder wasquote:
ook al beloofden ze van alles
ze zijn nog steeds aan het werven voor deelnemers
etc etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien wel.. als ze zien dat het ook echt goed kan gaan hierquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hhhmm, ja die viel iets wat tegen idd..quote:Op zondag 4 december 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat BB vorig jaar ook al minder was
ook al beloofden ze van alles
ze zijn nog steeds aan het werven voor deelnemers
etc etc"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat vind ik echt niet kunnenquote:Op zondag 4 december 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Homijntje
lief klein konijntje
ik mis mijn andere nijn
@:DerRabbit
Lekker wyfke.quote:
Dat klopt wel, maar de betekenis weet ik niet alhoewel mijn schoonmoeder uit Peize kwam. Als die ging bellen naar haar zus in dialect verstond ik er geen zak vanquote:Op zondag 4 december 2022 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht het mooie dame betekende.![]()
![]()
Hadden ze daar telefoon?quote:Op zondag 4 december 2022 19:31 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar de betekenis weet ik niet alhoewel mijn schoonmoeder uit Peize kwam. Als die ging bellen naar haar zus in dialect verstond ik er geen zak van“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
woonde ze in Friesland dan?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 4 december 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
woonde ze in Friesland dan?Je kan ook te ver gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
woonde ze in Friesland dan?Versta je ook amper. Had vaak chauffeurs uit Friesland op werk en dan met zijn alle in dialectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar gezellig volk zonder meer.
![]()
Peize is Drenthe trouwens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fries is een taal conjo.quote:Op zondag 4 december 2022 19:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Versta je ook amper. Had vaak chauffeurs uit Friesland op werk en dan met zijn alle in dialectmaar gezellig volk zonder meer.
quote:
Foxhol is ook in Groningen
Sa is it mar krekt freon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zo is het maar netquote:
dat snap ik dan weer welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt. Ik kom er nooit. Beverwijk laat ik ook altijd links liggen.quote:
quote:Op zondag 4 december 2022 19:44 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klopt. Ik kom er nooit. Beverwijk laat ik ook altijd links liggen.![]()
quote:
Bij mijn om de hoek 7kmquote:Op zondag 4 december 2022 19:44 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klopt. Ik kom er nooit. Beverwijk laat ik ook altijd links liggen.![]()
quote:Op zondag 4 december 2022 19:44 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klopt. Ik kom er nooit. Beverwijk laat ik ook altijd links liggen.
En ook niemand mag aan -Shii- komen. Er moet toch iemand op mij stemmen bij verkiezingen.
Die stemming ligt aardig deud.quote:Op zondag 4 december 2022 19:46 schreef Homijn het volgende:
En ook niemand mag aan -Shii- komen. Er moet toch iemand op mij stemmen bij verkiezingen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt in ieder geval één trouwe fan.quote:Op zondag 4 december 2022 19:46 schreef Homijn het volgende:
En ook niemand mag aan -Shii- komen. Er moet toch iemand op mij stemmen bij verkiezingen.![]()
![]()
![]()
Ik zie iets opbloeien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan niet.quote:Het is winter.
In je hartje Homijn.quote:
Het is maar 2 graden. BrrrMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Weg nu, voetbal kijkenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Shii en Homijn
een stelletje
dat is toch
fijn.
Idemquote:quote:Op zondag 4 december 2022 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
Shii en Homijn
een stelletje
dat is toch
fijn.![]()
![]()
Senegal wint.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BorkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Brilstand.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HUP SENEGAL.![]()
![]()
Neem het Greys niet kwalijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is wel jammer dat ze geen blaasvoetbal spelen. Anders kon ik een matig woordgrapje maken met senegalblaas.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
https://www.parool.nl/uit(...)-katemarkt~be730dea/
Het Parool loopt achter de feiten aan. Dat boer geert de beste broodjes heeft wist ik allang
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Discutabel.quote:Op zondag 4 december 2022 20:11 schreef DJMO het volgende:
https://www.parool.nl/uit(...)-katemarkt~be730dea/
Het Parool loopt achter de feiten aan. Dat boer geert de beste broodjes heeft wist ik allang“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Links krantje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lees jij nog kranten?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
'Achterlijk besluit Verzetsmuseum om term verzetshelden in de ban te doen'quote:
Dat is de uitspraak van die vent ook.Ik heb er één en ik ben er trots op
Daar vind ik ook wel iets van.quote:Op zondag 4 december 2022 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
'Achterlijk besluit Verzetsmuseum om term verzetshelden in de ban te doen'
Dat is de uitspraak van die vent ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
Magere yoghurt is ook bijna vol
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: