SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Anders had je altijd nog een converter kunnen kopen.quote:Op zondag 4 december 2022 00:21 schreef DJ11 het volgende:
Mijn vorige computerscherm had een vooruitziende blik. Ging net voor de coronacrisis (en lockdown-toestand) kapot. Ik had nog maar net een nieuw computerscherm (met hdmi-ingang) toen ik moest gaan thuiswerken. Ik kon eenvoudig m'n computerscherm aan de werk-laptop koppelen.
Wellicht, maar alle winkels waren op een gegeven moment dicht hè... Ik had gewoon geluk.quote:Op zondag 4 december 2022 00:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Anders had je altijd nog een converter kunnen kopen.
Ik mocht dat alleen maar declareren als ik het bij een specifieke zaak had besteld. Maar ik had het echt de volgende dag nodig, dus had het via bol.com besteld. Dan niet hoor. Dat gezeik wil ik helemaal niet mee bezig zijn.quote:
Bol.com verkoopt ze ook.quote:Op zondag 4 december 2022 00:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wellicht, maar alle winkels waren op een gegeven moment dicht hè... Ik had gewoon geluk.
Ja, ik kan sinds ik er aan gewend ben niet meer zonder.quote:Op zondag 4 december 2022 00:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je twee beeldschermen? Daar kan ik niet mee werken, daar word ik knettergek van.
Zoiets dan toch.quote:Op zondag 4 december 2022 00:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Johnnie the guitar wreckler - dig a hole
Inderdaad.... ook bijzonder.quote:Op zondag 4 december 2022 00:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hij trad regelmatig op in gevangenissen. En niet bij van die kinderachtige veroordeelden zoals het stelen van een gummetje.
quote:Op zondag 4 december 2022 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niet Three degrees - in the name of love?
quote:Op zondag 4 december 2022 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Melting weer met zo'n origineel uit 1287.
Is zeker voorstelbaar.quote:Op zondag 4 december 2022 00:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zou de titel van dit nummer te maken hebben met een henkie penkie actie?
Ja, het is niet voor niets een Golden Oldies-show...quote:Op zondag 4 december 2022 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Melting weer met zo'n origineel uit 1287.
Hoef er toch geen complete Romeinse nederzetting voor op te graven om achter de titel te komen.quote:Op zondag 4 december 2022 00:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, het is niet voor niets een Golden Oldies-show...
Welterusten Raf!quote:Op zondag 4 december 2022 00:34 schreef Rafeiro het volgende:
Ik donderstraal zo in bed, hopende wat te slapen.
Tomaten/groentesoep bij moeders staat op de planning als lunch (lees ontbijt). En ik hoop intens een paar uur te slapen.
Dank u Melting!
En fijn u gezien te hebben verder
Wat nodig is, is nodigquote:Op zondag 4 december 2022 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoef er toch geen complete Romeinse nederzetting voor op te graven om achter de titel te komen.
quote:Op zondag 4 december 2022 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoef er toch geen complete Romeinse nederzetting voor op te graven om achter de titel te komen.
quote:Op zondag 4 december 2022 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Morgen mag ik blijven liggen.quote:Op zondag 4 december 2022 00:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dankjewel Melting! Snap niet hoe je dat vol blijft houden als je iedere dag zo vroeg op moet.
Kijk nou wie we daar hebben!quote:Op zondag 4 december 2022 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het was overdag 1 graad plus.
34 gradenquote:Op zondag 4 december 2022 01:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk nou wie we daar hebben!
We zijn 2 uur geleden geland en door onze vrienden naar ons appartement gebracht met onze eigen huurauto. Het is hier overdag 34 graden, maar het zwembad is godzijdank op 5 meter afstand…
34 graden.quote:Op zondag 4 december 2022 01:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn 2 uur geleden geland en door onze vrienden naar ons appartement gebracht met onze eigen huurauto. Het is hier overdag 34 graden, maar het zwembad is godzijdank op 5 meter afstand…
Fijn dat jullie goed zijn gearriveerdquote:Op zondag 4 december 2022 01:48 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2022 08:36 schreef just me het volgende:
[..]
Fijn dat jullie goed zijn gearriveerd
Lekker veel zwemmen dan [ afbeelding ]
goedemorgen
Jep, vandaag de beaujolais golfwedstrijd, beaulolais is vaak niet te drinken maar ach.. het gaat om de gezelligheidquote:Op zondag 4 december 2022 08:37 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen just me.
Nog leuke plannen voor vandaag?
quote:Op zondag 4 december 2022 08:38 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, vandaag de beaujolais golfwedstrijd, beaulolais is vaak niet te drinken maar ach.. het gaat om de gezelligheid
Na 9 holes is er wijn en kaas en dan gaan we daarna weer 9 holes spelenquote:Op zondag 4 december 2022 08:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kun je dan een fles beaujolais winnen, of is het de bedoeling dat je tijdens het golfen een fles leegdrinkt?
Kan me voorstellen dat de 2e 9 holes minder goed gaan.quote:Op zondag 4 december 2022 08:40 schreef just me het volgende:
[..]
Na 9 holes is er wijn en kaas en dan gaan we daarna weer 9 holes spelen
Ik ga gewoon plezier hebben en daar gaat het omquote:Op zondag 4 december 2022 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat de 2e 9 holes minder goed gaan.
Maar kaas is wel lekker.
Nu ben ik jaloers.quote:Op zondag 4 december 2022 08:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga gewoon plezier hebben en daar gaat het om![]()
Ik heb de erwtensoep al uit de vriezer gehaald dus als ik thuis ben kan ik daar lekker van eten.
Kun jij ook maken hè.. gewoon een verspakket van AH of de Jumbo kopenquote:
Kan wel. Maar mag het niet hebben.quote:Op zondag 4 december 2022 08:48 schreef just me het volgende:
[..]
Kun jij ook maken hè.. gewoon een verspakket van AH of de Jumbo kopen
In dat geval mag je jaloers zijnquote:
Ik heb gisteren al wat "warme" kleding bij elkaar gelegd dus dat gaat wel goedkomen. Ik ben al blij dat het droog is!quote:Op zondag 4 december 2022 08:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar toch heel veel plezier gewenst vandaag. Goed aankleden, want het is koud volgens mij. [ afbeelding ]
Dat snap ik. In nattigheid wil je niet moeten golfen.quote:Op zondag 4 december 2022 08:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al wat "warme" kleding bij elkaar gelegd dus dat gaat wel goedkomen. Ik ben al blij dat het droog is!
Ik zeker nietquote:Op zondag 4 december 2022 08:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik. In nattigheid wil je niet moeten golfen.
Wij hadden vorige week het verspakket van de AH, maar ik vond de erwtensoep erg flauw en smakeloos eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2022 08:48 schreef just me het volgende:
[..]
Kun jij ook maken hè.. gewoon een verspakket van AH of de Jumbo kopen
Mag je geen erwten vanwege je suikerziekte dan? Andere bonen ook niet?quote:
In bonen/erwten zitten veel koolhydraten. Dus dat is minder goed.quote:Op zondag 4 december 2022 09:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag je geen erwten vanwege je suikerziekte dan? Andere bonen ook niet?
Ja, begrijp ik. Maar eet je ook geen brood en aardappelen en pasta en rijst en zo? Koolhydraten zijn lastig te vermijden.quote:Op zondag 4 december 2022 09:27 schreef Melting het volgende:
[..]
In bonen/erwten zitten veel koolhydraten. Dus dat is minder goed.
Nee, sinds oktober geen brood, aardappelen, rijst, pasta.quote:Op zondag 4 december 2022 09:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, begrijp ik. Maar eet je ook geen brood en aardappelen en pasta en rijst en zo? Koolhydraten zijn lastig te vermijden.
Heftig. Keto-dieet zo ongeveer dus? Heb je al last gehad van de Keto-griep? Collega's van mij die dat dieet deden hadden daar in het begin echt last van. Ze hebben het ook allemaal niet langer dan een half jaar of zo volgehouden ook. Lijkt me ook echt zwaar.quote:Op zondag 4 december 2022 09:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, sinds oktober geen brood, aardappelen, rijst, pasta.
Dat is sinds het nieuwe dieet dat ik volg.
Daar lijkt het inderdaad veel op.quote:Op zondag 4 december 2022 09:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Heftig. Keto-dieet zo ongeveer dus? Heb je al last gehad van de Keto-griep? Collega's van mij die dat dieet deden hadden daar in het begin echt last van. Ze hebben het ook allemaal niet langer dan een half jaar of zo volgehouden ook. Lijkt me ook echt zwaar.
Dat klinkt inderdaad positief.quote:Op zondag 4 december 2022 09:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad veel op.
Gelukkig geen last van de keto-griep gehad.
Ik denk ook niet dat ik het de rest van mijn leven vol ga houden hoor. Maar voorlopig is het wel positief.
Ben al 9,5 kilo kwijt in 2 maanden. En medicatie heb ik al een heel stuk mogen verminderen. Hoef bv niet meer te spuiten bij mijn maaltijden.
Daarom probeer ik het nog maar even door te zetten.quote:
Hoi Mad! Ja rust in de tent hier eindelijk.quote:Op zondag 4 december 2022 01:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vreemd, ik kreeg wel gewoon antwoordquote:Op zondag 4 december 2022 10:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De vraag, 'hey Google, waar is MadMaster heen' werd niet begrepen.
Goedemorgen!
Hopelijk zonder allerlei toestanden dan daaraan voorafgaande…quote:Op zondag 4 december 2022 09:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoi Mad! Ja rust in de tent hier eindelijk.
De Google reactie van livelink is juist.quote:Dat scheelt maar 34 graden met hier.![]()
Welke planeet zijn jullie heen?
Hele fijne vakantie, MadMaster en dobber lekker met een koel biertje in het zwembad daar!
Mijn vaders laatste woorden waren, er is een tijd van komen en een tijd van gaan, bedankt voor alles, maatje.quote:Op zondag 4 december 2022 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk zonder allerlei toestanden dan daaraan voorafgaande…
[..]
De Google reactie van livelink is juist.
We hebben hier 5 uur tijdverschil met NL (het is hier nu 6.23 uur) en het wordt hier net langzaam licht.
Vanmorgen waren we om 5 uur wakker en mw. MM is al met onze vriendin op pad met 3 honden (van de 13 die ze hebben).
Die vermaakt zich wel…
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op zondag 4 december 2022 11:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn vaders laatste woorden waren, er is een tijd van komen en een tijd van gaan, bedankt voor alles, maatje.Hij had er vrede mee.
Die zijn het gewend.quote:13 honden!Die zullen het ook wel lekker warm hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2022 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.
Gecondoleerd!
[..]
Die zijn het gewend.Dank je, Mad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjezus wat een fraaie stek weer zeg!
L2B's Mixcloud
Dit is het: https://www.paraderapark-aruba.com/?lang=nlquote:Op zondag 4 december 2022 11:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je, Mad.
Sjezus wat een fraaie stek weer zeg!
Die foto's van de omgeving daar zien eruit als een waar paradijs.quote:Op zondag 4 december 2022 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is het: https://www.paraderapark-aruba.com/?lang=nl
Onze vrienden wonen 6 minuten verderop. We mogen bij hen bivakkeren, maar vanwege die vele honden en bij hen geen zwembad voor de 2e keer hier maar weer geboekt…
Goedemorgen aRd. Al wat minder moe?quote:
paradijspark zou ook een goede benaming zijn geweest.quote:Op zondag 4 december 2022 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze vrienden wonen 6 minuten verderop. We mogen bij hen bivakkeren, maar vanwege die vele honden en bij hen geen zwembad voor de 2e keer hier maar weer geboekt…
Gecondoleerd.quote:Op zondag 4 december 2022 11:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn vaders laatste woorden waren, er is een tijd van komen en een tijd van gaan, bedankt voor alles, maatje.Hij had er vrede mee.
13 honden!Die zullen het ook wel lekker warm hebben.
Wat een prachtige stekquote:Op zondag 4 december 2022 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet echt, was gisteravond uitgenodigd voor een "borrel" bij een oud collega. Alleen aanvangstijd was rond 20:00.quote:Op zondag 4 december 2022 11:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen aRd. Al wat minder moe?
De wijk hier heet 'Paradera', vandaar de naam…quote:Op zondag 4 december 2022 11:55 schreef livelink het volgende:
[..]
paradijspark zou ook een goede benaming zijn geweest.
quote:Op zondag 4 december 2022 11:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Niet echt, was gisteravond uitgenodigd voor een "borrel" bij een oud collega. Alleen aanvangstijd was rond 20:00.
Dus in de middag eerst nog maar op bed gaan liggen, beetje rusten kijken of het ging. Niet dus.
Vond het knullig om me af te melden, maar voel me soms eerder 82 dan 28
Voor een beetje sociaal leven is vermoeidheid nogal "hinderlijk".quote:
Goedemorgen livelink.quote:
Lekker dan. Dat is altijd zo'n gedoe. Was er nog iets gestolen?quote:Op maandag 5 december 2022 05:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Weer een week vol onverwachte zaken.
Zo meteen kijken of ik het alarm eraf krijg op het werk. Er was donderdag op vrijdag ingebroken, en nu moet ik handmatig het alarm uitschakelen.
Nee, dat niet. Er hing een steutelkluisje, en dat hebben ze proberen te openen om in grote kluis te komen.quote:Op maandag 5 december 2022 05:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker dan. Dat is altijd zo'n gedoe. Was er nog iets gestolen?
Dat is een naar idee.quote:Op maandag 5 december 2022 06:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Er hing een steutelkluisje, en dat hebben ze proberen te openen om in grote kluis te komen.
Vreemde is wel dat het sleutelkluisje pas opgehangen is na de oplevering van het pand. Dus zou iemand moeten zijn die daarna nog daar is geweest. Anders konden ze dat niet weten.
Goedemorgen Raf.quote:
Eep! Dat is ook niet leuk.quote:Op maandag 5 december 2022 07:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Raf.
Ik zit in de Sint-stress. Vanavond vieren wij hier Sinterklaas en er komen nog wat onverwachte extra mensen.
Ik moet nog alle gedichten schrijven, cadeautjes inpakken, huis opruimen en schoonmaken, nog cadeautjes kopen voor de extra mensen en zorgen dat er eten in huis is en werken tot 17.00. Tussen 18.00 en 19.00 komen de gasten.
Vannacht kon ik niet slapen en heb twee gedichten geschreven. Mijn man gaat de extra cadeautjes en het eten kopen. Tijdens het werk schrijf ik de rest van de gedichten wel en pak ik alle cadeautjes in (sorry baas)
En nu ben ik bezig met het huis schoonmaken. Leuk wel, Sinterklaas.
Ja, ik heb het zelf op mijn hals gehaald. Het leek me leuk om dit jaar weer eens Sinterklaas te vieren. De ziekenhuisopname van mijn vader heeft de planning een beetje overhoop gehaald, helaas.quote:Op maandag 5 december 2022 07:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eep! Dat is ook niet leuk.
Het zal vanavond vast gezellig zijn, maar dat is wel een beetje too much.
Vind dat rijmen altijd wel leuk en ben er ook zo klaar mee.
Bijna kerst zullen we dan maar denkenquote:Op maandag 5 december 2022 07:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb het zelf op mijn hals gehaald. Het leek me leuk om dit jaar weer eens Sinterklaas te vieren. De ziekenhuisopname van mijn vader heeft de planning een beetje overhoop gehaald, helaas.
En het cadeautje dat ik voor mezelf heb gekocht is als enige niet binnengekomen. En mijn man heeft ook een cadeautje voor me gekocht dat ook niet is binnengekomen
Ja, maar voor 1e Kerstdag heb ik ook de hele familie met aanhang uitgenodigd. Ik wilde de situatie voor zijn dat mijn ouders het toch maar bij hen gingen vieren en dat kan echt niet meer. En inmiddels heeft iedereen aangegeven dat ze komen, dus dan heb ik 22 mensen over de vloer. Ik ga morgen maar een cateringbedrijf bellen. Daar ga ik me makkelijk vanaf maken. En mijn dochter heeft aangeboden dat zij het huis dan gezellig in de kerststemming gaat maken. Dat is per slot van rekening haar beroep.quote:Op maandag 5 december 2022 07:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bijna kerst zullen we dan maar denken
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op maandag 5 december 2022 07:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Raf.
Ik zit in de Sint-stress. Vanavond vieren wij hier Sinterklaas en er komen nog wat onverwachte extra mensen.
Ik moet nog alle gedichten schrijven, cadeautjes inpakken, huis opruimen en schoonmaken, nog cadeautjes kopen voor de extra mensen en zorgen dat er eten in huis is en werken tot 17.00. Tussen 18.00 en 19.00 komen de gasten.
Vannacht kon ik niet slapen en heb twee gedichten geschreven. Mijn man gaat de extra cadeautjes en het eten kopen. Tijdens het werk schrijf ik de rest van de gedichten wel en pak ik alle cadeautjes in (sorry baas)
En nu ben ik bezig met het huis schoonmaken. Leuk wel, Sinterklaas.
Ja hoor, komt vast goed.quote:Op maandag 5 december 2022 08:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee.
Ik hoop dat je vanavond wel gewoon mee kan genieten, ondanks dat je cadeau dan nog later komt.
quote:Op maandag 5 december 2022 09:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Sint is alweer vertrokken na zijn bezoek aan de school hier in de wijk. Ik kon het helemaal volgen, want Piet of de gastheer had een microfoon
Goedemorgenquote:Op maandag 5 december 2022 09:11 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik ben weer ontdooid na mijn gezellige golfwedstrijd gisteren!
Wat een gedoe Melting en livelink![]()
@:Symphonic hoe was het concert gisteren ?
quote:Op maandag 5 december 2022 09:34 schreef Symphonic het volgende:
Het was weer ouderwets Yorick
Goed verhaal, mooie liedjes, slechte outfit
De zaal was redelijk koud, maar wel zo'n echte leuke bioscoopzaal met tafeltjes bij de stoelen. Het geluid was echt uitstekend en de sfeer ook.quote:
Nee joh de wijn was natuurlijk veels te koud! maar er was wel lekker stokbrood en paté en brie en de bedoeling was goedquote:Op maandag 5 december 2022 09:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De zaal was redelijk koud, maar wel zo'n echte leuke bioscoopzaal met tafeltjes bij de stoelen. Het geluid was echt uitstekend en de sfeer ook.
Was de beaujolais lekker?
wat een super leuke locatie!!quote:Op maandag 5 december 2022 10:15 schreef Doedezemaar het volgende:
https://www.facebook.com/(...)MojwnU61kPi6eQ2Gozpl Foto’s van gisteren, wij staan er precies niet op, deel van de foto’s is van de soundcheck. Leuke locatie, erg relaxed zitten
Is een filmhuis. Normaal doen ze deze zondagmiddagoptredens in de foyer en dan trekt het 50 man publiek ofzo, lokale singer-songwriters, maar Yorick kon in de zaal. Achter dit deel van de zaal zijn nog veel rijen met gewone bioscoopstoelen.quote:
Dat is een hele baanquote:
Die zocht ik toevalligquote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef Rafeiro het volgende:
En ik heb zelfs een rijmwoord op twaalf
Je had het gedicht ook in het Tilburgs kunnen doen. Dan mag je de a verlengen maar heb je nog steeds niet veel keuze (zaalf, kaalf, haalf, Thiaalf en dat is het volgens mij wel)quote:Op maandag 5 december 2022 12:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Die zocht ik toevallig![]()
Ik wilde rijmen op vitamine B12, maar ik heb het omgegooid.
Inmiddels het 4e gedicht ook af.
Ja, ik zocht ook naar zo'n dichterlijke vrijheid voor de grap, maar heb het toch maar niet gedaan.quote:Op maandag 5 december 2022 12:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je had het gedicht ook in het Tilburgs kunnen doen. Dan mag je de a verlengen maar heb je nog steeds niet veel keuze (zaalf, kaalf, haalf, Thiaalf en dat is het volgens mij wel)
misschien hebben ze het gewoon drukquote:Op maandag 5 december 2022 14:10 schreef Rafeiro het volgende:
Haha, ik krijg maar geen reactie van de mensen van waar ik opgenomen zat.
Bij mijn ontslag daar had ik 3 kilo strooigoed achtergelaten. En tijdens opname had ik gezien dat ze daar in een "kast" zwarte pietenpakken hadden liggen.
Beetje flauw appje daaromtrent gestuurd. Maar ze blijven stil
Zou goed zijn voor ze, minder voor de patiëntenquote:Op maandag 5 december 2022 14:17 schreef just me het volgende:
[..]
misschien hebben ze het gewoon druk
quote:Op maandag 5 december 2022 14:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die zitten zich uiteraard flink misselijk te eten.
Ach wat sneuquote:Op maandag 5 december 2022 13:31 schreef just me het volgende:
Vanavond zou er Sinterklaas bij Merel zijn maar... die heeft corona![]()
dan maar via Skype wat doen vanavond
Merel of Sinterklaas?quote:Op maandag 5 december 2022 13:31 schreef just me het volgende:
Ja echt jammer maar fijn dat ze op tijd getest heeft vanmorgen!quote:
Niet zo moeilijk doen johquote:Op maandag 5 december 2022 14:38 schreef Rafeiro het volgende:
Oké dan lees ik hem nu goed denk ik.
Merel heeft corona dus jij kan daar niet heen. Maar jij hebt snoep en de kabouters cadeautjes.
Kon ook zijn dat er een Sinterklaas zou komen en dat die corona had, maar dat er om de teleurstelling te beperken een skype iets met die Sinterklaas geregeld werd.
En vast nog wel meer interpretaties mogelijk. Maar daar hikte ik echt even tussen.
Wel balen, maar de cadeautjes zijn in ieder geval bij de kabouters.quote:Op maandag 5 december 2022 14:45 schreef just me het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen joh
Merel heeft Corona, we zouden het daar vieren en ik zou snoepgoed meenemen maar dat blijft vast niet goed tot volgend jaar
In oma's tijd was er geen coronaquote:Op maandag 5 december 2022 14:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel balen, maar de cadeautjes zijn in ieder geval bij de kabouters.
Wel jammer dat omi er dan niet bij kan zijn, maar dan is Skype of teams of ..... al wel een verademing ten opzichten van oma's tijd
Ach wat ontzettend jammer. Ik heb voor de zekerheid ook getest en mijn dochter en haar vriend ook.quote:Op maandag 5 december 2022 13:31 schreef just me het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2022 15:08 schreef livelink het volgende:
Zo, gedichten klaar, dus inpakken maar! Het werk ligt maar even stil. Als het echt dringend is geven ze maar een gil.
Even gemistquote:Op maandag 5 december 2022 13:31 schreef just me het volgende:
Maak er een leuke avond vanquote:Op maandag 5 december 2022 15:08 schreef livelink het volgende:
Zo, gedichten klaar, dus inpakken maar! Het werk ligt maar even stil. Als het echt dringend is geven ze maar een gil.
Geen idee welke gegevens je momenteel hebt.quote:Op maandag 5 december 2022 15:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat coronagedoe heeft na al die tijd nog steeds een behoorlijke impact op alles en iedereen.
Als je muziek wil draaien, kan dat dan met dezelfde inloggegevens als voorheen, of is alles anders geworden sinds de andere website in gebruik werd genomen?
quote:Op maandag 5 december 2022 18:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee welke gegevens je momenteel hebt.
Jij ook!quote:Op maandag 5 december 2022 18:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Prettige pakjesSintdingesavond trouwens allen.
quote:Op maandag 5 december 2022 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij ook!
Ik ga zo meteen de kinderen van mijn jongste broer (en mijn jongste broer) verrassen.
Ze weten van niets. Ik heb een splinternieuwe iPad van het werk gekregen, die te oud is om nog in te zetten.
Dus ga die zo meteen voor de deur leggen, en dan op de raam kloppen en hard weglopen. En dan vanop afstand kijken hoe verbaasd ze zijn.
quote:Op maandag 5 december 2022 19:17 schreef just me het volgende:
Wij hebben het even heel gezellig gehad, vraag me niet hoe maar Merel kwam met een video waarin Sinterklaas ons allemaal toesprak en wat kleine dingen wist te vertellen![]()
Moderne tijd dus maar in dit geval erg leuk
Jij moet wel wachten totdat je broer opengedaan heeft hèquote:Op maandag 5 december 2022 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat fijn om te horen dat het mooi was.
Nee..... gedichtje wat er bij zit, is gemaakt door Sinterklaas en zwarte Piet.quote:Op maandag 5 december 2022 19:20 schreef just me het volgende:
[..]
Jij moet wel wachten totdat je broer opengedaan heeft hè
Dat regelde ze mooi!quote:Op maandag 5 december 2022 19:17 schreef just me het volgende:
Wij hebben het even heel gezellig gehad, vraag me niet hoe maar Merel kwam met een video waarin Sinterklaas ons allemaal toesprak en wat kleine dingen wist te vertellen![]()
Dat is echt een leuke verrassing!quote:Op maandag 5 december 2022 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij ook!
Ik ga zo meteen de kinderen van mijn jongste broer (en mijn jongste broer) verrassen.
Ze weten van niets. Ik heb een splinternieuwe iPad van het werk gekregen, die te oud is om nog in te zetten.
Dus ga die zo meteen voor de deur leggen, en dan op de raam kloppen en hard weglopen. En dan vanop afstand kijken hoe verbaasd ze zijn.
Wat gaafquote:Op maandag 5 december 2022 19:17 schreef just me het volgende:
Wat wauwie!quote:Op maandag 5 december 2022 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij ook!
Hoe was de verrassing uitgepakt, Melting? Ze hadden zeker meteen door dat jij de goede Sint was? Onze Sinterklaasavond was erg geslaagd. Mijn ouders en mijn broertje waren er ook bij en mijn vader had mooie gedichten geschreven en mijn broertje had gisteren overdag nog cadeautjes gekocht zelfs. Terwijl het pas zondagmiddag zeker was dat hij en mijn ouders er bij konden zijn. Mijn zoon deed gezellig mee en het was gewoon ontspannen allemaal.quote:Op maandag 5 december 2022 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij ook!
Fijn om te horen dat het zo geslaagd was.quote:Op dinsdag 6 december 2022 05:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe was de verrassing uitgepakt, Melting? Ze hadden zeker meteen door dat jij de goede Sint was? Onze Sinterklaasavond was erg geslaagd. Mijn ouders en mijn broertje waren er ook bij en mijn vader had mooie gedichten geschreven en mijn broertje had gisteren overdag nog cadeautjes gekocht zelfs. Terwijl het pas zondagmiddag zeker was dat hij en mijn ouders er bij konden zijn. Mijn zoon deed gezellig mee en het was gewoon ontspannen allemaal.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 06:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het zo geslaagd was.
Mijn broer had pas later op de avond door dat ik het was. Nichtje en neefje weten nog van niets.
Maar ze vonden het een erg leuk cadeau.
Zelf kreeg ik gisterenmiddag een minder leuke verrassing.
Er was van donderdag op vrijdag ingebroken in ons kantoor, en ik kwam er gisterenmiddag achter dat ze ook in mijn magazijn zijn geweest en hebben zo'n 10 nieuwe laptops mee.
Ik twijfel ook enorm.quote:Op dinsdag 6 december 2022 07:01 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus toch.....
Zoals jij het gisteren beschreef leek het wel bijna een inside-job te zijn geweest.
Zijn er geen bewakingsbeelden?quote:
Weg voor jouwquote:Op dinsdag 6 december 2022 07:18 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen peeps![]()
Je liep een paar dagen geleden ineens wel heeeeel snel, Melting![]()
Helaas niet. Maar ga ik wel z.s.m. achteraan nu, dat snap je.quote:Op dinsdag 6 december 2022 07:08 schreef just me het volgende:
[..]
Zijn er geen bewakingsbeelden?
goedemorgen
quote:Op dinsdag 6 december 2022 07:18 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen peeps![]()
Je liep een paar dagen geleden ineens wel heeeeel snel, Melting![]()
nog even en dan zwemmen de eendjes daarquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Zon is hier ook, maar verdwijnt steeds en dan komt er regen, we hebben weer overal zwempoeltjes
SPOILER: boehoe gedoe enzoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rafeiro op 06-12-2022 19:43:14 ]You sound reasonable...Time to up my medication.
Even een kleine tip Raf, zet het gewoon onder een spoiler dan kunnen mensen het bewust wel lezen of overslaan.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
Is er nog iemand die vanavond gaat draaien?
quote:
quote:19:00 - De Top2000, brother52's keuze
Elk liedje is vandaag een mooie binnenkomerquote:
dan had ik eerder moeten binnenkomenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Elk liedje is vandaag een mooie binnenkomer
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:16 schreef brother52 het volgende:
Blind Melon - No Rain
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Part I-V)
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:22 schreef livelink het volgende:
Het favoriete nummer van mijn man![]()
Maar daar heeft hij niet op gestemd. Hij heeft geen idee waar hij wel op heeft gestemd trouwens
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:22 schreef livelink het volgende:
Het favoriete nummer van mijn man![]()
Maar daar heeft hij niet op gestemd. Hij heeft geen idee waar hij wel op heeft gestemd trouwens
Ze heeft samen met Martijn Bosman ook een album voor kinderen gemaakt.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik las net dat Anneke samen met Rene Merkelbach muziek voor de Efteling heeft gemaakt, wist ik helemaal niet. Rene is een mafkees
Ja en Martijn ‘ken’ ik dan ook weer, muziekwereldje is echt klein. Rene deed destijds toetsen bij Racoon bij de flashback to Faith no morequote:Op woensdag 7 december 2022 20:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze heeft samen met Martijn Bosman ook een album voor kinderen gemaakt.
Ik pak het op een of andere manier altijd mee, zelfs midden in de nacht..quote:Op woensdag 7 december 2022 20:30 schreef zorro28 het volgende:
Over Pink Floyd gesproken, hopelijk komt Echoes lekker op een onmogelijk uur dit jaar.
Ik ken het ookquote:Op woensdag 7 december 2022 21:08 schreef brother52 het volgende:
Dit kent Symph dan weer wel
Peter Gabriel - Biko
Ik heb de film indertijd gezien. Ook wel indrukwekkend.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:08 schreef brother52 het volgende:
Dit kent Symph dan weer wel
Peter Gabriel - Biko
De schotse variant van Shaka Zulu dan met die doedelzakken op de achtergrondquote:Op woensdag 7 december 2022 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken het ook
had zo uit Shaka Zulu kunnen komen
Fijn nummer is dit toch.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:15 schreef brother52 het volgende:
Sparks - This Town Ain't Big Enough For The Both Of Us
Ja, dit is de lijst die ik heb ingestuurd. Was al redelijk ver met een lijst met heel veel vrije keuze maar als ik die zou uitzenden, had de show 2 uur langer geweest. Ben toen in de keuzelijst gaan kijken oen kwam uit op een lijst waar ik ook best tevreden mee ben.quote:
Het is inderdaad een hele mooie lijst.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dit is de lijst die ik heb ingestuurd. Was al redelijk ver met een lijst met heel veel vrije keuze maar als ik die zou uitzenden, had de show 2 uur langer geweest. Ben toen in de keuzelijst gaan kijken oen kwam uit op een lijst waar ik ook best tevreden mee ben.
Als ik vrije keuze had gebruikt, hadden maar 6 liedjes die lijst gehaald.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is inderdaad een hele mooie lijst.
Hang ze just mequote:Op woensdag 7 december 2022 21:44 schreef just me het volgende:
Dank voor de fijne bijzonder fijne muziekjesik ga afsluiten en nog even op de bank hangen
Nee, dat vind ik een vreselijk liedje. Snap ook niet dat die altijd zo hoog staat. Ze hebben veel betere gemaakt.quote:
Tom Pettyquote:Op woensdag 7 december 2022 21:49 schreef brother52 het volgende:
Tom Petty & The Heartbreakers - Mary Jane's Last Dance
Ik dacht dat het Fish solo zou zijn.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:50 schreef brother52 het volgende:
Hierna de laatste alweer.
De band kun je vast wel raden
Volgens mij is de enige van hem solo in de lijst A gentlemans excuse me... het liedje dat hij nooit had moeten schrijven.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Fish solo zou zijn.
Klopt. Ik dacht aan View from a hill. Stond die niet in de keuzelijst?quote:Op woensdag 7 december 2022 21:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij is de enige van hem solo in de lijst A gentlemans excuse me... het liedje dat hij nooit had moeten schrijven.
Volgens mij niet maar heb er ook niet echt naar gezocht.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:57 schreef livelink het volgende:
Ik heb zelf ook op Marillion gestemd hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |