SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Anders had je altijd nog een converter kunnen kopen.quote:Op zondag 4 december 2022 00:21 schreef DJ11 het volgende:
Mijn vorige computerscherm had een vooruitziende blik. Ging net voor de coronacrisis (en lockdown-toestand) kapot. Ik had nog maar net een nieuw computerscherm (met hdmi-ingang) toen ik moest gaan thuiswerken. Ik kon eenvoudig m'n computerscherm aan de werk-laptop koppelen.
Wellicht, maar alle winkels waren op een gegeven moment dicht hè... Ik had gewoon geluk.quote:Op zondag 4 december 2022 00:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Anders had je altijd nog een converter kunnen kopen.
Ik mocht dat alleen maar declareren als ik het bij een specifieke zaak had besteld. Maar ik had het echt de volgende dag nodig, dus had het via bol.com besteld. Dan niet hoor. Dat gezeik wil ik helemaal niet mee bezig zijn.quote:
Bol.com verkoopt ze ook.quote:Op zondag 4 december 2022 00:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wellicht, maar alle winkels waren op een gegeven moment dicht hè... Ik had gewoon geluk.
Ja, ik kan sinds ik er aan gewend ben niet meer zonder.quote:Op zondag 4 december 2022 00:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je twee beeldschermen? Daar kan ik niet mee werken, daar word ik knettergek van.
Zoiets dan toch.quote:Op zondag 4 december 2022 00:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Johnnie the guitar wreckler - dig a hole
Inderdaad.... ook bijzonder.quote:Op zondag 4 december 2022 00:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hij trad regelmatig op in gevangenissen. En niet bij van die kinderachtige veroordeelden zoals het stelen van een gummetje.
quote:Op zondag 4 december 2022 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niet Three degrees - in the name of love?
quote:Op zondag 4 december 2022 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Melting weer met zo'n origineel uit 1287.
Is zeker voorstelbaar.quote:Op zondag 4 december 2022 00:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zou de titel van dit nummer te maken hebben met een henkie penkie actie?
Ja, het is niet voor niets een Golden Oldies-show...quote:Op zondag 4 december 2022 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Melting weer met zo'n origineel uit 1287.
Hoef er toch geen complete Romeinse nederzetting voor op te graven om achter de titel te komen.quote:Op zondag 4 december 2022 00:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, het is niet voor niets een Golden Oldies-show...
Welterusten Raf!quote:Op zondag 4 december 2022 00:34 schreef Rafeiro het volgende:
Ik donderstraal zo in bed, hopende wat te slapen.
Tomaten/groentesoep bij moeders staat op de planning als lunch (lees ontbijt). En ik hoop intens een paar uur te slapen.
Dank u Melting!
En fijn u gezien te hebben verder
Wat nodig is, is nodigquote:Op zondag 4 december 2022 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoef er toch geen complete Romeinse nederzetting voor op te graven om achter de titel te komen.
quote:Op zondag 4 december 2022 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoef er toch geen complete Romeinse nederzetting voor op te graven om achter de titel te komen.
quote:Op zondag 4 december 2022 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Morgen mag ik blijven liggen.quote:Op zondag 4 december 2022 00:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dankjewel Melting! Snap niet hoe je dat vol blijft houden als je iedere dag zo vroeg op moet.
Kijk nou wie we daar hebben!quote:Op zondag 4 december 2022 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het was overdag 1 graad plus.
34 gradenquote:Op zondag 4 december 2022 01:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk nou wie we daar hebben!
We zijn 2 uur geleden geland en door onze vrienden naar ons appartement gebracht met onze eigen huurauto. Het is hier overdag 34 graden, maar het zwembad is godzijdank op 5 meter afstand…
34 graden.quote:Op zondag 4 december 2022 01:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk nou wie we daar hebben!
We zijn 2 uur geleden geland en door onze vrienden naar ons appartement gebracht met onze eigen huurauto. Het is hier overdag 34 graden, maar het zwembad is godzijdank op 5 meter afstand…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |