abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 zondag 4 december 2022 @ 01:26:12 #26
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206934812
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 01:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Lijkt me wel iets waar hij over liegt. Beetje andere adverteerders teruglokken kijk Apple doet het ook. Musk is ongeveer even betrouwbaar als Trump tegenwoordig dus tenzij Apple bevestigt weten we nog niets.
En als je een statement wilt maken dat alles weer koek en ei doe je dat ook liever samen lijkt me.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 4 december 2022 @ 01:28:56 #27
3928 Ulx
pi_206934828
Ik denk dat de communicatie-afdeling van Apple dag kan zeggen tegen een rustige zaterdagavond. Die zullen wel plat gebeld worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Vis een optie? zondag 4 december 2022 @ 01:38:48 #28
70532 loveli
N
pi_206934857
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 01:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Lijkt me wel iets waar hij over liegt. Beetje andere adverteerders teruglokken kijk Apple doet het ook. Musk is ongeveer even betrouwbaar als Trump tegenwoordig dus tenzij Apple bevestigt weten we nog niets.
Speculaties op fok zijn betrouwbaarder :Y
crap in = crap out
  Overall beste user 2022 zondag 4 december 2022 @ 01:43:21 #29
3928 Ulx
pi_206934867
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 01:38 schreef loveli het volgende:

[..]
Speculaties op fok zijn betrouwbaarder :Y
Nee, maar Musk roept vaker dingen. Eerst zien dan geloven is een normale reactie. Ik denk dat elke journalist nu Apple probeert te bereiken voor commentaar op deze uitspraak dus die zullen binnenkort wel met een statement aankomen.
pi_206934890
En zelfs als het waar is, hoeft het niet dezelfde deal te zijn. Musk was toch korting aan het uitdelen om adverteerders terug te lokken? Gezien hoe hard Twitter nu geld aan het bloeden is, kan ik me best voorstellen dat Apple ook een deal heeft gekregen. December blijft een belangrijke maand voor adverteerders sowieso, dus ik snap het wel een beetje.
pi_206934908
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 01:50 schreef IndoorKite het volgende:
En zelfs als het waar is, hoeft het niet dezelfde deal te zijn. Musk was toch korting aan het uitdelen om adverteerders terug te lokken? Gezien hoe hard Twitter nu geld aan het bloeden is, kan ik me best voorstellen dat Apple ook een deal heeft gekregen. December blijft een belangrijke maand voor adverteerders sowieso, dus ik snap het wel een beetje.
Geen korting als zijnde dat Twitter hierop verliest. maar de klant krijgt meer impressies voor hetzelfde geld. De winst wordt teruggepompt naar de adverteerder. Twitter speelt quitte met adverteerders tussen de 500k en 1 miljoen. Dit staffelt naar beneden.

Echt teruglokken is denk ik ook geen sprake van geweest, het is meer zo dat Twitter adverteerders tussen de 500k en 1 miljoen wilt behouden. Waarschijnlijk was deze groep ook tijdelijk gestopt.

Alles wat boven een miljoen uitgeeft aan ads budget is gissen naar de deals.

[ Bericht 6% gewijzigd door Rnie op 04-12-2022 02:15:32 ]
De enige echte.
pi_206934930
twitter
De enige echte.
  Overall beste user 2022 zondag 4 december 2022 @ 02:03:27 #33
3928 Ulx
pi_206934932
quote:
99s.gif Op zondag 4 december 2022 01:55 schreef Rnie het volgende:

[..]
Geen korting als zijnde dat Twitter hierop verliest. maar de klant krijgt meer impressies voor hetzelfde geld. Teruglokken is ook geen sprake van geweest, het is meer zo dat Twitter adverteerders tussen de 500k en 1 miljoen wilt behouden.

Alles wat boven een miljoen uitgeeft aan ads budget is gissen naar de deals.
Dat was dat aanbod van Twitter van een paar dagen terug. Dat is hier ook voorbij gekomen. De reacties van klanten waren nogal meh te noemen staat me bij. Iets met Titanic werd genoemd.

Colour me unconvinced.
pi_206934972
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 02:03 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat was dat aanbod van Twitter van een paar dagen terug. Dat is hier ook voorbij gekomen. De reacties van klanten waren nogal meh te noemen staat me bij. Iets met Titanic werd genoemd.

Colour me unconvinced.
Welke klanten is natuurlijk de vraag. Ik denk dat als je een ads budget van 25k hebt, je er niet beter of slechter op wordt. Misschien stopt Twitter dan hooguit 5% extra terug in impressies. De rest stoppen ze als winst in hun eigen zak. Zou ik als klant zijnde ook niet warm voor lopen.

De Titanic metafoor was een smeuïge headline. :P
De enige echte.
  Overall beste user 2022 zondag 4 december 2022 @ 02:14:16 #35
3928 Ulx
pi_206934973
Het is geen briljante terughaalactie geweest. Ze waren blijkbaar nooit weg, in tegenstelling tot wat het genie beweerde. Ik had mijn eerst zien dan geloven beter bij een van de dramatweets van hem kunnen plaatsen. Mea culpa, ik had niet verwacht dat de man zo clueless was dat hij dit niet zou weten.

Apple Spent $84,000 on Twitter Ads the Same Day Elon Tweeted It 'Mostly Stopped' Advertising There, New Data Shows
pi_206935031
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 02:14 schreef Ulx het volgende:
Het is geen briljante terughaalactie geweest. Ze waren blijkbaar nooit weg, in tegenstelling tot wat het genie beweerde. Ik had mijn eerst zien dan geloven beter bij een van de dramatweets van hem kunnen plaatsen. Mea culpa, ik had niet verwacht dat de man zo clueless was dat hij dit niet zou weten.

Apple Spent $84,000 on Twitter Ads the Same Day Elon Tweeted It 'Mostly Stopped' Advertising There, New Data Shows
Misschien wist hij dat ook best?

quote:
“Despite the industry consensus that Twitter is too volatile and brand unsafe under Elon Musk, Apple is one of the few companies that has actually bucked the trend; the company has apparently increased their spend over the past 30 days,” said Angelo Carusone, President of Media Matters, which commissioned the Pathmatics report. “Musk is targeting Apple as a way of working the refs. Drawing them into a controversy in hopes that it makes it much more difficult for Apple to fairly apply their terms of service when it comes to the App store.”

Mounting a PR campaign against a million-per-month advertiser is a risky business decision, a choice with especially high stakes given that Twitter’s ad business, which makes up 90% of the company’s revenue, has been in a tailspin since Musk took over. According to Media Matters, half of Twitter’s top 100 advertisers have paused their spending on Twitter since musk took over.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206935047
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 02:03 schreef Ulx het volgende:

[..]

Colour me unconvinced.
Ja we horen nog wel hoe het staat. Musk gaat het natuurlijk niet toegeven wanneer het zoals de Titanic gaat dan komt er zeker niemand terug. Maar het is mogelijk dat adverteerders nu terugkomen omdat ze zo wispelturig als de pest zijn. Ik ben sowieso sceptisch want wat zou dan veranderd zijn deze dagen dat adverteerders hun beslissing terugdraaien.
pi_206935055
Best een kutbedrijf dat Apple, blijven gewoon in zee gaan met een Trumpeteer. :r
Links lullen, rechts de zakken vullen. O wacht, doen ze dat niet allemaal? Het is gewoon een Vi'tje, like i said :')

Waar zijn nou die idealen gebleven van die bedrijven? Zelfs ik moest bekennen dat Musk de laatste periode leipe fratsen uithaalde waarvan ik niet zo 1,2,3 zeker weet of dat slim is. Maar voila, het is dus wederom een grote poppenkast die om niks anders draait dan de centen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Rnie op 04-12-2022 02:39:05 ]
De enige echte.
pi_206935073
Wanneer lult Apple ooit links? Zijn er bedrijven die geen zaken doen met Trumpisten dan?
pi_206935076
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 02:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja we horen nog wel hoe het staat. Musk gaat het natuurlijk niet toegeven wanneer het zoals de Titanic gaat dan komt er zeker niemand terug. Maar het is mogelijk dat adverteerders nu terugkomen omdat ze zo wispelturig als de pest zijn. Ik ben sowieso sceptisch want wat zou dan veranderd zijn deze dagen dat adverteerders hun beslissing terugdraaien.
Ze gooien 1 euro in advertising en krijgen daar onderaan de streep 2 euro voor terug. How about money? :')
De enige echte.
  Overall beste user 2022 zondag 4 december 2022 @ 02:41:29 #41
3928 Ulx
pi_206935079
Maar Apple is nooit gestopt. Dus wat lul je over VI?
pi_206935084
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2022 02:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wanneer lult Apple ooit links? Zijn er bedrijven die geen zaken doen met Trumpisten dan?
:') Zal ik een tripje Sillicon Valley voor je boeken? Denk alleen dat jij het door jouw bril niet ziet. Laat maar zitten ook.
De enige echte.
  Overall beste user 2022 zondag 4 december 2022 @ 02:48:12 #43
3928 Ulx
pi_206935101
quote:
6s.gif Op zondag 4 december 2022 02:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Misschien wist hij dat ook best?
[..]

Veel Musketeers roepen al dagen dat Apple een smerig woke kutbedrijf is en dat ze nooit meer Apple kopen. Zou Apple dat leuk vinden? Vinden die lui die afgelopen week vonden dat Tim Cook een oplichter was Apple ineens weer helemaal de bom?

En concurrenten kunnen de tweets over Apple van Musk en co leuk gebruiken in een campagne. Gewoon om FUD te creëren. Hunter-style.
pi_206935116
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 02:48 schreef Ulx het volgende:

[..]
Veel Musketeers roepen al dagen dat Apple een smerig woke kutbedrijf is en dat ze nooit meer Apple kopen. Zou Apple dat leuk vinden? Vinden die lui die afgelopen week vonden dat Tim Cook een oplichter was Apple ineens weer helemaal de bom?

En concurrenten kunnen de tweets over Apple van Musk en co leuk gebruiken in een campagne. Gewoon om FUD te creëren. Hunter-style.
En dan hard roepen hoe transparant je bent!

twitter

Waar kennen we dat ook weer van? :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206935117
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 02:41 schreef Ulx het volgende:
Maar Apple is nooit gestopt. Dus wat lul je over VI?
Over de gehele situatie genomen. Idealistische bedrijven die tijdelijk stoppen want paniek en dan nu, terwijl Musk een tandje bijzet, langzamerhand terugkomen omdat er toch weer geld te verdienen valt met advertisement op dat platform.

Poppenkast is het.
De enige echte.
pi_206935118
quote:
99s.gif Op zondag 4 december 2022 02:43 schreef Rnie het volgende:

[..]
:') Zal ik een tripje Sillicon Valley voor je boeken? Denk alleen dat jij het door jouw bril niet ziet. Laat maar zitten ook.
Nou vertel dan? Als Apple zo vaak links lult kan je toch wel met een voorbeeld komen in plaats van weer eens op de man spelen. Silicon Valley de show was voor mij wel genoeg hoor.
pi_206935121
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2022 02:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En dan hard roepen hoe transparant je bent!

[ twitter ]
Waar kennen we dat ook weer van? :+
Niet Lex Fridman te kakken zetten joh
De enige echte.
pi_206935127
quote:
99s.gif Op zondag 4 december 2022 02:55 schreef Rnie het volgende:

[..]
Niet Lex Fridman te kakken zetten joh
Die heeft er wel vertrouwen in zo te zien :D
  Moderator zondag 4 december 2022 @ 02:58:09 #49
236264 crew  capricia
pi_206935130
Dit hele verhaal gaat over geld. Apple trekt zich zogenaamd terug.
En nu is Apple opeens nooit weg geweest.

Ik lees dat als voor minder geld op de eerste rij zitten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206935131
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2022 02:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Die heeft er wel vertrouwen in zo te zien :D
Uitstekende gozer, ik zou als ik jou was zijn podcast checken. :7
De enige echte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: