Nee, je baseerde je op je eigen argumenten. Je geloofde wat Musk zei alleen maar omdat je zelf al had besloten dat Apple (en andere adverteerders) niet geassocieerd zouden willen worden met Musk en zijn Twitter. Nu schijnt dat niet waar te zijn en vindt Apple het geen probleem. Dus moet je even nagaan waarom je dat dacht.quote:Op zondag 4 december 2022 23:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik baseerde me gewoon op wat Musk zelf zei. Ga je mij dat nou kwalijk nemen?
Nee, tis meer dat @MoreDakka al doet alsof alles voorbij is, maar Twitter zit nog steeds in de kritische fase. Het is van een zeer slechte situatie naar een iets minder slechte situatie gegaan. We zijn nog steeds minimaal enkele jaren verwijderd van een stabiele, winstgevende Twitter, als het uberhaupt gebeurt.quote:Op zondag 4 december 2022 22:41 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je je erop verheugd. Waarom die die-hard antipathie tegen Musk? Nog steeds boos dat de helft van de IT-afdeling ontslagen is?
Nope. Doe ik nergensquote:Op zondag 4 december 2022 23:20 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Nee, tis meer dat @:moredakka al doet alsof alles voorbij is
Nou, duizenden mensen die werkloos worden omdat Musk een statement wil maken.... Ik vind dat best een egoïstische teringstreek eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2022 22:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Inderdaad. Musk vindt blijkbaar het steunen van 'politiek-rechts' belangrijker dan geld verdienen. Hij vindt het wel best.
Spreekt ergens ook wel voor hem, toch?
Onwaar. Hij gaf dat toe.quote:Op zondag 4 december 2022 23:20 schreef TukkerJan het volgende:
musk heeft wel zo,n dikke kop als trump en desantis. wedden dat musk een stiekeme trump stemmer is
Dat klopt, Musk zit er net als met SpaceX, Tesla en Neuralink in voor de long haul.quote:Op zondag 4 december 2022 23:20 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Nee, tis meer dat @:moredakka al doet alsof alles voorbij is, maar Twitter zit nog steeds in de kritische fase. Het is van een zeer slechte situatie naar een iets minder slechte situatie gegaan. We zijn nog steeds minimaal enkele jaren verwijderd van een stabiele, winstgevende Twitter, als het uberhaupt gebeurt.
Ik ben niet tegen een betere, winstgevende Twitter. Ik ben wel tegen (IT) "mismanagement". En dat is wat ik nu waarneem. We gaan het zien of Musk het voor elkaar gaat krijgen.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 4 december 2022 23:33 schreef Rnie het volgende:
[..]Trump heeft aangegeven dat Musk op hem heeft gestemd. Musk ontkent dit.
Wie geloof je? Trump of Musk?
[ afbeelding ]
In de eerste meeting met het overgebleven personeel vorige maand zei hij wel dat de verliezen niet lang vol te houden zijn. Hij heeft het toen ook over een mogelijk faillissement gehad.quote:Op zondag 4 december 2022 23:40 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat klopt, Musk zit er net als met SpaceX, Tesla en Neuralink in voor de long haul.
Dat denk jij ja, maar ik ben er nog niet van overtuigd dat dat zo is. Ik denk als er weinig aan de situatie verandert binnen de komende 2 jaar dat Musk het op de een of andere manier Twitter probeert te dumpen.quote:Op zondag 4 december 2022 23:40 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat klopt, Musk zit er net als met SpaceX, Tesla en Neuralink in voor de long haul.
In alle landen is links linkser geworden? Is daar onderzoek naar gedaan?quote:Op zondag 4 december 2022 23:33 schreef Rnie het volgende:
[..]Trump heeft aangegeven dat Musk op hem heeft gestemd. Musk ontkent dit. Hij heeft op Clinton gestemd en op Biden in 2020. Vanaf 2022 is hij voor het eerst in zijn leven republikeins gaan stemmen.
Wie geloof je? Trump of Musk?
[ afbeelding ]
Haha, nu geloof je wel wat hij zegt? Op dat gebied is het ook selectief hoorquote:Op zondag 4 december 2022 23:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
In de eerste meeting met het overgebleven personeel vorige maand zei hij wel dat de verliezen niet lang vol te houden zijn. Hij heeft het toen ook over een mogelijk faillissement gehad.
Aan de hand van zijn visie denk ik dat Twitter dan geen Twitter meer is. Twitter wordt een feature binnen de allesomvattende applicatie. De enige vraag die belangrijk is, slikken de users dit? Ik geloof namelijk niet in een Wechat kloon voor het westen. De alternatieven zijn beter en zijn tegenwoordig zo ingebakken in ons dagelijks bestaan, dat daar vanaf stappen lastig wordt.quote:Op zondag 4 december 2022 23:45 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Dat denk jij ja, maar ik ben er nog niet van overtuigd dat dat zo is. Ik denk als er weinig aan de situatie verandert binnen de komende 2 jaar dat Musk het op de een of andere manier Twitter probeert te dumpen.
Waarom zou ik dat niet doen? Stel ik dat elk woord dat uit zijn mond komt een leugen is of zo?quote:Op zondag 4 december 2022 23:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
Haha, nu geloof je wel wat hij zegt?
Hoe het je uitkomt @:Ulx hoe het je uitkomt.
Wat? Liegen over de cijfers? Met welk doel?quote:Op zondag 4 december 2022 23:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
Haha, nu geloof je wel wat hij zegt? Op dat gebied is het ook selectief hoor![]()
Hoe het je uitkomt @:Ulx
Daarbij, heb je nog nooit een baas dit tactiekje zien toepassen? Ik heb voor menig bedrijf gewerkt wat een reorganisatie heeft meegemaakt. Dit is vaak van die strekking. Dit zijn juist van die dingen die ik met een korrel zout neem.
Misschien dat wat minder coke snuiven 'm ook goed zou doenquote:Op zondag 4 december 2022 20:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Fair enough. Maar waarom? Gaat hij uit van berichten op Twitter en controleert hij niet of die kloppen? Een paar telefoontjes naar Apple en die reclamebureaus en naar zijn advertentieteam en hij had kunnen weten dat die berichten over Apple overdreven waren. Het lijkt alsof hij geen idee heeft wat er speelt in zijn bedrijf. Dat zodra hij iets hoort of leest wat hem niet bevalt meteen in vechtstand schiet en om zich heen begint te slaan en schreeuwen.
Misschien is 20 uur per dag werken wel hardcore, maar als dit de bijwerkingen zijn denk ik dat hij maar eens een keertje goed moet gaan slapen. Want zo schiet het niet op.
Of betere.quote:Op maandag 5 december 2022 00:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien dat wat minder coke snuiven 'm ook goed zou doen
Als dat zo was vind ik het ondanks dat het niet mijn politiek is zeker lovenswaardig.quote:Op zondag 4 december 2022 22:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Inderdaad. Musk vindt blijkbaar het steunen van 'politiek-rechts' belangrijker dan geld verdienen. Hij vindt het wel best.
Spreekt ergens ook wel voor hem, toch?
Wat bedoel je daarmee? Zijn air?quote:Op maandag 5 december 2022 00:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als dat zo was vind ik het ondanks dat het niet mijn politiek is zeker lovenswaardig.
Dat dit hem voorlopig gigantisch veel geld heeft gekost is voornamelijk zijn eigen schuld door zijn vele slechte beslissingen. Hij kocht Twitter min of meer omdat hij aan het memen was, best wel dom. Hij overbetaalde flink met 54.20 per aandeel coole 420 maar dat was best wel dom. Na het gekocht te hebben heeft hij opeens spijt als hij de cijfers bekijkt, niet heel slim. Ik krijg niet het idee dat hij politiek steunen belangrijker vindt dan geld verdienen. In het geval dat geld verdienen niet #1 was had hij helemaal niet zo paniekerig 2/3e van het personeel eruit hoeven gooien wat ook best wel onhandig was. De beste man moet toch echt wel in staat zijn genoeg kapitaal te kunnen werven om zijn nieuwste aankoop zeg een half jaar op oude voet verder te laten spenderen. Met zijn overhaaste beslissingen heeft hij voorlopig flink wat adverteerders weggejaagd. Ook nog te bezien hoe dat nu met de eu gaat verlopen zo onderbemand. Dit gedoe kost hem ook een fortuin qua waarde van aandelen in zijn andere bedrijven. Alleen heb ik het idee dat hij dit dus helemaal niet zag aankomen omdat het allemaal volledig impulsief lijkt te gaan.
Nouja misschien weet hij het te fixen. Voorlopig is het gefaal vrij amusant. Zijn air van briljante zakenman is redelijk aan diggelen nu.
Huh hoe kom je bij alle landen? Hij heeft het duidelijk over Amerika. In Amerika is vooral rechts veel rechtser geworden. De Democraten blijven een beetje rechts van het midden hangen D66 stijl. Links is echt marginaal in Amerika. Musks plaatje slaat kant noch wal. Tenminste als je het realistisch bekijkt. De Republikeinen doen inderdaad graag alsof Biden communistisch is. Maar dat vonden ze Obama uiteraard ook. Toch geloven ze tegelijkertijd dat de Dems naar links opschuiven logica is geen sterk punt in dat kamp.quote:Op zondag 4 december 2022 23:46 schreef Momo het volgende:
[..]
In alle landen is links linkser geworden? Is daar onderzoek naar gedaan?
Ik heb een beetje het gevoel dat juist omdat het politieke geneuzel in de VS je vrij weinig interesseert je zo slecht op de hoogte bent van de gebeurtenissen voorafgaand aan het artikel gepubliceerd in de NYP vlak voor de verkiezingen van 2020. Het was niets anders dan alle andere pogingen van Trump om stemmen te trekken voor zijn (her)verkiezing door een lastercampagne te beginnen tegen zijn politieke tegenstanders. In 2016 was Clinton daar het slachtoffer van en in 2022 dus Joe Biden.quote:Op zondag 4 december 2022 21:35 schreef T.Durden het volgende:
Het waren meer dan een enkele dickpics. Dat had je breeduit kunnen lezen in dat NYpost artikel dat op Twitter gecensureerd werd. Het gaat om meerdere mailwisselingen met daarin vreemde geldstromen, implicaties van Biden sr.
Er wordt bovendien federaal onderzoek gedaan naar de familie Biden op het gebied van o.a. belastingontduiking en schimmige zakendeals.
Dat het 2 jaar heeft moeten duren heeft o.a. te maken dat de mogelijkheid naar federaal onderzoek een optie werd toen de Republikeinen legislatief terrein hadden gewonnen tijdens de mid-terms.
Puntje bij paaltje, het politieke geneuzel interesseert me vrij weinig. Ik zie kiezen tussen Republikeinen en Democraten als de door South Park bekend gemaakte keuze tussen “a giant douche” en “a turd sandwich”. Ik vind het echter wel zeer verwerpelijk dat informatie doelbewust wordt achtergehouden voor politiek gewin. En dat daarvoor dan maar gemakshalve het “desinformatie”-argument misbruikt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |