Ik sla je een ronde over volgende weekquote:
Het wordt een spannende weekquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik sla je een ronde over volgende week
Stomquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik sla je een ronde over volgende week
Sowiesoquote:
Het moet eerst nog 2-1 worden marioquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:09 schreef mario390 het volgende:
ja en wanneer 2:1 blijvt kreg ik 3 punten
Ahaquote:
Hij doet ook aan karate zie ikquote:
Nee een chineesquote:
Google gebruiken daar vindt je het welquote:
Met haar stal poten?quote:
oke deswegen ruimt hij alles met de hoofd wegquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Google gebruiken daar vindt je het wel
Maar hij is 1.95m
Lang !!quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
de snap ik niet, ik vragte hoe groot is van dijk
quote:
Onze keeper is nog groterquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke deswegen ruimt hij alles met de hoofd weg
quote:
Dacht dat dat Naomi wasquote:
Ze zegt zelf dat het van vorige week isquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof dat is en 2 jaar oude foto
de haren zijn toch nu 2022 korterquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat het van vorige week is
Die had toch ook stalpoten?quote:
Dan zit ze de boel te neppenquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
de haren zijn toch nu 2022 korter
Ookquote:
Waar dan?quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee daar bij stand het is en terugblik,
misschien op de utopiatijd
Als die naar Jumping Amsterdam gaat, gooien ze gelijk een zadel op haar rug.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als die naar Jumping Amsterdam gaat, gooien ze gelijk een zadel op haar rug.
Die is wel wat afgevallen. Maar je doet niet zo veel aan die korte pootjesquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als die naar Jumping Amsterdam gaat, gooien ze gelijk een zadel op haar rug.
ja, zij was ook ziekquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:32 schreef pullup het volgende:
Naomi is 10 kg afgevallen hoor mario, die heeft nog maar halve stalpoten over
Welneequote:
Ja..ook, maar veel korterquote:
Beetje Shetlandquote:
Op een Shetland pony kan je ook rijden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is wel wat afgevallen. Maar je doet niet zo veel aan die korte pootjes
Zelf heb ik geen verstand van voetbal, maar dit is iets wat ik al jaren over onze voetbaldiva’s hoor zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:34 schreef chufi het volgende:
Ik speur geen bevlogenheid bij de Nederlanders... liefst zo weinig mogelijk doen ...
GAMMAquote:
Ze winnen dan ook al jaren niksquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zelf heb ik geen verstand van voetbal, maar dit is iets wat ik al jaren over onze voetbaldiva’s hoor zeggen.
quote:
Ja Bergmanquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel jep heb haar somige keer bij de
arts gezien
Ja ze heeft al tijden maagproblemenquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel jep heb haar somige keer bij de
arts gezien
klopt en etenomwisselingquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ze heeft al tijden maagproblemen
Er zat een vinger dwars?quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Met welke van de 4?quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ohhhh.......quote:
Nee daadwerkelijk hoor, allergische reacties en zo. Weet niet precies meer wat maar is al wel iets waar ze een jaartje mee zitquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik snap dit nur bijna maar is zeker boos
Eine Kuh hat vier Mägen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik snap dit nur bijna maar is zeker boos
Was al wat beter vanavond vond ikquote:
Ja maar we hebben gewonnen en Memvis kan nog topscorer wordenquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
over 10 spelers hadden 2:1 getippt dann had elke 3
gekregt, dat will ik ook niet
Niet metquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:06 schreef mario390 het volgende:
ik kann nur met en
mandarine anstoßen
Hup Australiaquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:11 schreef engine het volgende:
Ik ben hyped![]()
En leuk dat ik in ieder geval nog een wedstrijd met m'n vrienden kan kijken.
Jep maar als het Argentinië wordt laat die ook maar komen. Zo hebben we echt wel kans.quote:
Is die zo populair in Oostenrijk?quote:
Owquote:
Ja hequote:
Teamspirit is heel belangrijkquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hehet stond tactisch goed vandaag. Echt een team
OK is Mutti daar ook?quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:34 schreef mario390 het volgende:
de kerstmarkt is achter de bomen
[ afbeelding ]
Niet met boomstammen ? Moet je dan ook bloot in een Kilt?quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:36 schreef engine het volgende:
Net geboekt om morgen met bijlen te gaan smijten
Soms gaat het mis. Raar gedoehttps://www.google.com/se(...)7ed3,vid:IZ8FSnKNG8Yquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:36 schreef engine het volgende:
Net geboekt om morgen met bijlen te gaan smijten
OKquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor altijd verkoud
maar niet ziek
petzen gaat zij volgens me
niet meer
Dat gebeurt swomsquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:53 schreef mario390 het volgende:
thee in foute gat gekregt, hoe dat
kann snap ik niet
quote:
Niet dat ik weet maar als dat zo is doen we datquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet met boomstammen ? Moet je dan ook bloot in een Kilt?
Highlandgame geboekt?quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar als dat zo is doen we dat
Al die ruitjes hebben een verschillende klan betekenisquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar als dat zo is doen we dat
Nee gewoon bijl gooien volgens mij. Of heet dat zo?quote:
Zolang het maar geen bijlvangen is. Dat kan pijnlijk zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nee gewoon bijl gooien volgens mij. Of heet dat zo?
Niet als je het goed doetquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zolang het maar geen bijlvangen is. Dat kan pijnlijk zijn.
Dan doe je het niet goedquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zolang het maar geen bijlvangen is. Dat kan pijnlijk zijn.
Hier spreekt een expertquote:
We horen het morgen wel ... Ik ben nog nooit in Schotland geweestquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:07 schreef engine het volgende:
[..]
Bijlvangen 🪓quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:07 schreef engine het volgende:
[..]
Als het pijn deed ben je nogal een slechte expert hoorquote:
slaan ik over... is gratiesch dus kan niet goed zijnquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
He, een gratiesch cursus om een groot deel van de fok userts te snappen
https://www.coursera.org/learn/schizophrenia
De ene helft van mij vindt dat interessant.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
He, een gratiesch cursus om een groot deel van de fok userts te snappen
https://www.coursera.org/learn/schizophrenia
Dan moet jij hem juist WEL doen,quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De ene helft van mij vindt dat interessant.
De andere helft vindt het onzin
Oh, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet jij hem juist WEL doen,
schizofrenie is namelijk niet meerdere persoonlijkheden
Gratis kan nog. Voor niks is minder.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
slaan ik over... is gratiesch dus kan niet goed zijn
Dan weet je gelijk dat het niets isquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gratis kan nog. Voor niks is minder.
Beetje suffige wedstrijdquote:
Ongetwijfeld, maar heel goed vind ik ze tot nu toe nietquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:41 schreef chufi het volgende:
Ze zijn er nog niet hoor... de Aussie gaan door tot het gaatje
Dit moet we kunnen verslaan ..quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar heel goed vind ik ze tot nu toe niet
Ik vier het morgenquote:
Ja?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:41 schreef chufi het volgende:
Ze zijn er nog niet hoor... de Aussie gaan door tot het gaatje
Geen idee, de Duitsers gaan er goed aanquote:
Welke sport is dat?quote:
Van toen de russen daar nog goed in warenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie vermoord de meeste Duitsers
Yep, al waren de tactieken toen ook al bedenkelijkquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Van toen de russen daar nog goed in waren
Conny DNSquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zie in liveticker miriam 4te
en conny gestürzt
Zo dom. Je eigen balbezit en dan laten scoren. Gelukkig hebben wij Noppiequote:
En welke fokker is dit, denk jij?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
Het zal je maar gebeuren![]()
[ afbeelding ]
En beelden van de volgende meet
[ afbeelding ]
Ik durf er geen geld meer op te zettenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:20 schreef mario390 het volgende:
ik heb en vele van de and. tippers hebben
2:0 maar dat werd niet blijven
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En welke fokker is dit, denk jij?
Ik herkende je niet. Je hebt een andere haarkleurquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:31 schreef mario390 het volgende:
2te nina ortliebtochter van patrick
Oh, je weet prima over wie dit gaatquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En welke fokker is dit, denk jij?
quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, je weet prima over wie dit gaat
Wat denk jij?quote:
Je vroeg het niet aan mij maar ik ga toch even antwoordenquote:
Was voor iedereen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Je vroeg het niet aan mij maar ik ga toch even antwoorden![]()
We hebben een goede kans. We zijn beter dan Australië en als die doelman niet z'n dom doelpunt weg had gegeven was het 1-1 geweest.
Dan draai ik vrijdagavond een stuk vrolijker ballenquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat Engine zegt.. we maken goede kans
Stuiterballenquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan draai ik vrijdagavond een stuk vrolijker ballen
Gooi die maar niet in de soep.quote:
Dat had ik deze ronde, maar nu gaan we die argentijnen afslachtenquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Was voor iedereen.![]()
SF denkt gelijkspel na 90 min. En uiteindelijk Nederland door![]()
Ik, de pessimist, denk dat we eruit vliegen
Het wordt een spannende wedstrijd en dat is sowieso heel leuk. Heb er vandaag ook van genotenquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Was voor iedereen.![]()
SF denkt gelijkspel na 90 min. En uiteindelijk Nederland door![]()
Ik, de pessimist, denk dat we eruit vliegen
Die knock-out wedstrijden zijn altijd leukerquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:29 schreef engine het volgende:
[..]
Het wordt een spannende wedstrijd en dat is sowieso heel leuk. Heb er vandaag ook van genoten
Nee, daar hangt Koen al, als ik er rum in gooi.quote:
"Boksen" Domme sportquote:Op zaterdag 3 december 2022 23:01 schreef engine het volgende:
En nu boksen 🥊 Fury leek dit makkelijk te winnen maar de wedstrijd is zeker nog niet over.
Das die film met die tank en brad Pitt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie is Fury ? dacht dat dat een soort vechten was
quote:Op zaterdag 3 december 2022 23:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Boksen" Domme sport. Resulteert in hersenschade en kasplanten.. Afschaffen die zooi. Dan beter bij darten het spelletje wat aanpassen met al die handsome wankerz, dan ga ik zeker kijken
![]()
[ afbeelding ]
Dat is het ook. Wereldkampioen boksen in zijn soort boksenquote:Op zaterdag 3 december 2022 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie is Fury ? dacht dat dat een soort vechten was
Met Fury trappen ze toch ook ?quote:Op zondag 4 december 2022 00:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het ook. Wereldkampioen boksen in zijn soort boksenmaar wel een grote naam hoor.
Nope boksen 🥊quote:
Ik had verwacht dat NL er vandaag uit zou vliegen. Maar nu Argentinië moet geen probleem zijn, die hebben nog nooit binnen 90 minuten van NL gewonnen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat Engine zegt.. we maken goede kans
Nu kunnen we er echt voor gaan .... !!!!quote:Op zondag 4 december 2022 02:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het was er precies de wedstrijd voor ja.
Het zijn nog maar 3 wedstrijden vanaf hierquote:Op zondag 4 december 2022 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu kunnen we er echt voor gaan .... !!!!
easy piezyquote:Op zondag 4 december 2022 02:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het zijn nog maar 3 wedstrijden vanaf hier
Voor Argentinië hoeft Nederland niet bang te zijn.quote:Op zondag 4 december 2022 02:20 schreef chufi het volgende:
Argentina had meer moeite met mindere tegenstander... lijkt me duidelijk
Dat moeten ze zelf wetenquote:Op zondag 4 december 2022 02:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Voor Argentinië hoeft Nederland niet bang te zijn.
Nederland verprutst het meestal tegen middelmatige landen, die dan ontzettend gemotiveerd zijn.
Waarom is Aus nou weer minder dan de VS? Ik vind ze zelf redelijk vergelijkbaar.quote:Op zondag 4 december 2022 02:20 schreef chufi het volgende:
Argentina had meer moeite met mindere tegenstander... lijkt me duidelijk
Ik moest wel een paar kijken voor ik het zagquote:
En in de tussentijd,quote:Op zondag 4 december 2022 11:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moest wel een paar kijken voor ik het zag
Goedemorgen allen.
quote:Op zondag 4 december 2022 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En in de tussentijd,
was je al een teen of 2 kwijt
VS had gewoon een goed team dit jaar. Ik schat ze ook wel een stuk beter in als Australië eigenlijk. Ook een paar echt goede voetballers erbij en dat heeft Australië toch minder.quote:Op zondag 4 december 2022 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is Aus nou weer minder dan de VS? Ik vind ze zelf redelijk vergelijkbaar.
Ik volgende week zondagquote:
Mooi om te zien hoe snel de bruggen allemaal open gaanquote:
over datum?quote:Op zondag 4 december 2022 14:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
swijnfilet kroketten en pfeffersaus
Sommige dingen deel je gewoon nietquote:Op zondag 4 december 2022 14:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Soms is het leuk als mensen dingen met je delen uit hun leven.![]()
Soms weet ik gewoon liever niet de dingen uit hun leven
Ik weet hetquote:Op zondag 4 december 2022 14:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar Mario heeft daar schijt aan..
OK dan is dat het ..quote:Op zondag 4 december 2022 14:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
vris gekokt van moeder
pfeffersaus heb ik soms diarea
Heb niks met die Polen, spelen beroerdquote:
Ik wil die Fransen er uitquote:Op zondag 4 december 2022 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb niks met die Polen, spelen beroerd
Het was net onder controlequote:
Ik heb het opgegevenquote:Op zondag 4 december 2022 15:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier is er 2-1 voor Frankrijk gewed.
Engeland gelijk. Dat geldt dan ook voor Senegal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |