Maar ik ben er welquote:
Met banket.quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:24 schreef Coco het volgende:
Tied for koffie
@:zipportal
@:pisces29
@:jojoortje
Dit lijkt me vreselijkquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:22 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt ik ben elke NL wedstrijd in de jaarbeurs
Kijk weer mooi programma vandaag
[ afbeelding ]
De ideale schoonzoon bij moeders op Urkquote:
De droom van Kingflopland.quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:kingroland mooi inkijkje
Veel plezierquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:22 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor alle tokkies en andere zwakzinnigen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:22 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig zitten de echte kenners in dit topic!quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voor alle tokkies en andere zwakzinnigen.
Noa Long.quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dat de Amerikaanse Noa Lang?
Welkom, voel je vrij om Nederland met de grond gelijk te maken als we niet doorgaanquote:
Colombiaan en een Nederlander hebben ze nodig.quote:De Amerikaanse bondscoach Gregg Berhalter kiest voor Jésus Ferreira al spits tegen Oranje. Ferreira, een in Colombia geboren 21-jarige spits van FC Dallas, kwam dit WK nog niet in actie.
Beter dan thuis zittenquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig zitten de echte kenners in dit topic!
Nog slechter.quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dat de Amerikaanse Noa Lang?
Als wij niet doorgaan zijn we collectief woedend dus er valt weinig uit te lachen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Welkom, voel je vrij om Nederland met de grond gelijk te maken als we niet doorgaan
Vuile werkquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Klaassen en De Roon
We staan toch zo voor lul.
De dood of de gladiolen. Voetbal is oorlog.quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Klaassen en De Roon
Ik zou het inmiddels ook best zuur vinden als ik alle landen om me heen hoor mauwen dat Oranje niet om aan te gluren is en we onterecht ver komen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Klaassen en De Roon
Klaassen gaat schroeien!quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Klaassen en De Roon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |