Pascal doet het uitstekend internationaal, spreekt ook prima Engels.quote:
Nou poepoe.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De weg hiernaartoe heeft ie wel tamelijk wat pingels gemaakt.
Alsof het onze lieve heer is. Misplaatste arrogantie heeft die gozer. Bergwijn kan niet eens normaal reageren of vragen. Als voetballen ook niet gaat lekker even op de bankquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet, ik vind de uitzonderingspositie van Depay ook al zo lachwekkend.
Met Noppert, is dat altijd maar de vraag. Murica moet te doen zijn. Meer de vraag of Nederland een beetje gaat scoren……quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als we de nul niet houden, dan wordt het gênant. Kan me niet schelen of Amerika tegenwoordig meer voorstelt.
Teams zoals Polen en Australië is ook niet veel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:29 schreef Ramboetan het volgende:
Welk land dat ook bij de laatste 16 zit speelt minder leuk voetbal dan NL?
Altijd doen als het mogelijk isquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:43 schreef Sked het volgende:
Ik overweeg nog een schoonheidsslaapje voor het feest begint.
Polen ging wel lekker tegen Argentiniëquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:29 schreef Ramboetan het volgende:
Partypooperquote:
Frivool voetbal en eruit in de kwartfinale of WERELDKAMPIOEN?quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:29 schreef Ramboetan het volgende:
Ik las Hitlerman.quote:
Snollebollekes.quote:
Ik klik niet.quote:
Nou nou nouquote:
Vergeet je wekker niet te zetten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:43 schreef Sked het volgende:
Ik overweeg nog een schoonheidsslaapje voor het feest begint.
28 minuten dutjesquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:07 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Vergeet je wekker niet te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |