Al besproken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:59 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Met d’r Nutella oliebollen
Ach ja beter dan die Peter Hoekstra. Wat een halve gare was dat.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haha ze pakken wel uit met deze wedstrijd
Ben ook altijd te laatquote:
“Altijd tegen mij!”quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach ja beter dan die Peter Hoekstra. Wat een halve gare was dat.
[..]
Ben ook altijd te laat
Ja duh.quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:40 schreef riazop het volgende:
[..]
Klaassen was betrokken bij meeste doelpunten
quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:04 schreef RipCity het volgende:
Ach ja beter dan die Peter Hoekstra. Wat een halve gare was dat.
Snap niet waarom er naar Depay geluisterd moet worden. Heel leuk dat hij alleen met Bergwijn zou willen spelen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Depay wil met Bergwijn spelen met Gakpo er vlak achter, dan verdwijnt de witte Klaassen uit het elftal..
Is hier sprake van een nieuwe kabel?
Ik heb 2-1 ingevuld, hoewel het met Oranje ook makkelijk andersom kan worden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hopen dat we Amerika met 4-0 afdrogen is een naïeve wens, hè.
Ja best welquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hopen dat we Amerika met 4-0 afdrogen is een naïeve wens, hè.
Nee dat snap ik ook niet, ik vind de uitzonderingspositie van Depay ook al zo lachwekkend.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Snap niet waarom er naar Depay geluisterd moet worden. Heel leuk dat hij alleen met Bergwijn zou willen spelen.
Bergwijn heeft al maanden niks gepresteerd…..
Als we de nul niet houden, dan wordt het gênant. Kan me niet schelen of Amerika tegenwoordig meer voorstelt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb 2-1 ingevuld, hoewel het met Oranje ook makkelijk andersom kan worden.
De weg hiernaartoe heeft ie wel tamelijk wat pingels gemaakt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet, ik vind de uitzonderingspositie van Depay ook al zo lachwekkend.
Pascal doet het uitstekend internationaal, spreekt ook prima Engels.quote:
Nou poepoe.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De weg hiernaartoe heeft ie wel tamelijk wat pingels gemaakt.
Alsof het onze lieve heer is. Misplaatste arrogantie heeft die gozer. Bergwijn kan niet eens normaal reageren of vragen. Als voetballen ook niet gaat lekker even op de bankquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet, ik vind de uitzonderingspositie van Depay ook al zo lachwekkend.
Met Noppert, is dat altijd maar de vraag. Murica moet te doen zijn. Meer de vraag of Nederland een beetje gaat scoren……quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als we de nul niet houden, dan wordt het gênant. Kan me niet schelen of Amerika tegenwoordig meer voorstelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |