Tuurlijk doen we voor wokie wokie piepel een elftal met koorknaapies. In een aparte competitie.quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Criminele debieltjes moet je gewoon levenslang weren uit een nationaal elftal.
Ria is nogal groot fan van criminelen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Criminele debieltjes moet je gewoon levenslang weren uit een nationaal elftal.
wokie wokie piepelquote:Op zaterdag 3 december 2022 12:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Tuurlijk doen we voor wokie wokie piepel een elftal met koorknaapies. In een aparte competitie.
Elk topteam heeft gangsters op het veld. Hoe meer hoe beter.quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ria is nogal groot fan van criminelen.
Wat heeft Xhaka op zijn kerfstok?quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:30 schreef riazop het volgende:
[..]
Elk topteam heeft gangsters op het veld. Hoe meer hoe beter.
Gisteren Zwitserland met Granit Xhaka
Volgens mij haal je zaken door elkaar, je hebt smeerlappen nodig, geen spelers die strafbare feiten gepleegd hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:30 schreef riazop het volgende:
[..]
Elk topteam heeft gangsters op het veld. Hoe meer hoe beter.
Gisteren Zwitserland met Granit Xhaka
Gaat vaak samen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Volgens mij haal je zaken door elkaar, je hebt smeerlappen nodig, geen spelers die strafbare feiten gepleegd hebben.
Toen speelde we met een bejaarde Andre Ooijer tegen Brazilië die zelfs bij PSV toen slecht was. En Heitinga, bejaarde v. Bronckhorst en Van der Wiel waren nou ook echt niet top.quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als we in 2010 hadden geweten dat we nu met Klaassen en De Roon hadden gespeeld op het middenveld dan had men gezegd: Die plaatsen zich niet eens voor het WK.
Louis had Simons bij 2-0 tegen Qatar gewoon minuten moeten laten maken ipv Janssen of Weghorst. Veilige wedstrijd om zo'n jongen alvast te laten acclimatiseren itt vandaag wanneer de druk er wel eens vol op kan staan.quote:
Toen hadden we alle geluk van de wereld dat het bij rust niet 0-4 stond.quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:42 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Toen speelde we met een bejaarde Andre Ooijer tegen Brazilië die zelfs bij PSV toen slecht was.
Het kan verkeren.
Precies.quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Louis had Simons bij 2-0 tegen Qatar gewoon minuten moeten laten maken ipv Janssen of Weghorst. Veilige wedstrijd om zo'n jongen alvast te laten acclimatiseren itt vandaag wanneer de druk er wel eens vol op kan staan.
Dus?quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:46 schreef riazop het volgende:
Wedstrijd met 6 blakka boys. Misschien Blind nog vervangen door Malacia
[ afbeelding ]
Het draait totaal niet bij Oranje, dan heb je spelers nodig die met een individuele actie een wedstrijd kunnen openbreken (zoals Gakpo nu telkens doet). Dan heb je niks aan dravers zoals Janssen en Weghorst die volledig afhankelijk zijn van de aanvoer.quote:
Sloeg natuurlijk van tevoren ook al nergens op dat Taylor is opgeroepen ipv Gravenberch.quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:57 schreef Breekfast het volgende:
Achteraf gezien had Van Gaal beter Ryan Gravenberch nog mee kunnen nemen voor het middenveld.
Haha ze pakken wel uit met deze wedstrijdquote:Op zaterdag 3 december 2022 12:59 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Met d’r Nutella oliebollen
Al besproken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:59 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Met d’r Nutella oliebollen
Ach ja beter dan die Peter Hoekstra. Wat een halve gare was dat.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haha ze pakken wel uit met deze wedstrijd
Ben ook altijd te laatquote:
“Altijd tegen mij!”quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach ja beter dan die Peter Hoekstra. Wat een halve gare was dat.
[..]
Ben ook altijd te laat
Ja duh.quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:40 schreef riazop het volgende:
[..]
Klaassen was betrokken bij meeste doelpunten
quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:04 schreef RipCity het volgende:
Ach ja beter dan die Peter Hoekstra. Wat een halve gare was dat.
Snap niet waarom er naar Depay geluisterd moet worden. Heel leuk dat hij alleen met Bergwijn zou willen spelen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Depay wil met Bergwijn spelen met Gakpo er vlak achter, dan verdwijnt de witte Klaassen uit het elftal..
Is hier sprake van een nieuwe kabel?
Ik heb 2-1 ingevuld, hoewel het met Oranje ook makkelijk andersom kan worden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hopen dat we Amerika met 4-0 afdrogen is een naïeve wens, hè.
Ja best welquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hopen dat we Amerika met 4-0 afdrogen is een naïeve wens, hè.
Nee dat snap ik ook niet, ik vind de uitzonderingspositie van Depay ook al zo lachwekkend.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Snap niet waarom er naar Depay geluisterd moet worden. Heel leuk dat hij alleen met Bergwijn zou willen spelen.
Bergwijn heeft al maanden niks gepresteerd…..
Als we de nul niet houden, dan wordt het gênant. Kan me niet schelen of Amerika tegenwoordig meer voorstelt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb 2-1 ingevuld, hoewel het met Oranje ook makkelijk andersom kan worden.
De weg hiernaartoe heeft ie wel tamelijk wat pingels gemaakt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet, ik vind de uitzonderingspositie van Depay ook al zo lachwekkend.
Pascal doet het uitstekend internationaal, spreekt ook prima Engels.quote:
Nou poepoe.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De weg hiernaartoe heeft ie wel tamelijk wat pingels gemaakt.
Alsof het onze lieve heer is. Misplaatste arrogantie heeft die gozer. Bergwijn kan niet eens normaal reageren of vragen. Als voetballen ook niet gaat lekker even op de bankquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet, ik vind de uitzonderingspositie van Depay ook al zo lachwekkend.
Met Noppert, is dat altijd maar de vraag. Murica moet te doen zijn. Meer de vraag of Nederland een beetje gaat scoren……quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als we de nul niet houden, dan wordt het gênant. Kan me niet schelen of Amerika tegenwoordig meer voorstelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |