quote:Op zondag 4 december 2022 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kan gewoon op 'alles sluiten en verwijderen klikken'.
Wat een aandachtsgeile sukkel.
Meelwormen zijn toch ook populair in bepaalde landen, dit lijkt me geen enkel probleem.quote:Op zondag 4 december 2022 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou het kwaad kunnen als ik er zelf een boterham mee smeer?
quote:Op zondag 4 december 2022 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het wel. Laatst per ongeluk een heel bakje gefrituurde meelwormen voor vogels leeg gegeten en dat smaakte op zich best wel naar pindas als je er genoeg van in de mond stak.
quote:Oekraïners zingen op TikTok massaal het refrein van Goeiemorgen, morgen feilloos mee terwijl ze thuis met kaarsen en lampen op hun hoofd rondlopen als de stroom is uitgevallen door Russische aanvallen op de infrastructuur. Vooral de afgelopen weken zijn er talloze filmpjes met het Vlaamse nummer gepubliceerd.
De woorden hebben in Oekraïne namelijk een totaal andere betekenis: 'goei' betekent zoiets als 'klotezooi' of 'kut', een scheldwoord dat wordt gebruikt om ongenoegen te uiten. "Dus als het licht uitvalt: goeiemorgen", legt een Oekraïense vrouw uit aan verslaggever Kysia Hekster in Kiev.
Was op een bbq en het stond op tafel en ik wil alles proberen maar het bleek er nog te staan voor de huis merel.quote:
Ik snap hier echt helemaal niks van. Goedemorgen wat?quote:
Gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag.quote:Op zondag 4 december 2022 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap hier echt helemaal niks van. Goedemorgen wat?
Nu geloof ik dus niet meer dat Biden zijn eigen kanaal beheerst in tegenstelling tot Trumpgod.quote:Op zondag 4 december 2022 19:02 schreef onlogisch het volgende:
Mark en Joe grappen en grollen wat af zeg.
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-met-zege~a6ba8f28/
Nog 2 jaartjes maat.quote:Op zondag 4 december 2022 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu geloof ik dus niet meer dat Biden zijn eigen kanaal beheerst in tegenstelling tot Trumpgod.
Ik mis hem zo erg
Mijn leven bestaat uit bodem en grond dus ik steun hem volledig.quote:Op zondag 4 december 2022 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog 2 jaartjes maat.
Wist je trouwens dat hij nu een voorstander is van het afschaffen van de grondwet?
Ja, het is echt verschrikkelijk saai nu.quote:Op zondag 4 december 2022 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu geloof ik dus niet meer dat Biden zijn eigen kanaal beheerst in tegenstelling tot Trumpgod.
Ik mis hem zo erg
quote:Op zondag 4 december 2022 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog 2 jaartjes maat.
Wist je trouwens dat hij nu een voorstander is van het afschaffen van de grondwet?
Ben je boer? Boswachter? Oprechte vraag.quote:Op zondag 4 december 2022 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn leven bestaat uit bodem en grond dus ik steun hem volledig.
Helaas geloof ik er niet in. Teveel smeerpijpen in zijn eigen partij.
Milieukundig bodemonderzoek. Dus rijd heel het land door om grondboringen te zetten, beschrijven en te bemonsteren voor analyse.quote:Op zondag 4 december 2022 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je boer? Boswachter? Oprechte vraag.
Strijder 💪quote:Op zondag 4 december 2022 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Milieukundig bodemonderzoek. Dus rijd heel het land door om grondboringen te zetten, beschrijven en te bemonsteren voor analyse.
Dit is de globale uitleg.
@Littlerabbit heeft staalkabels als spieren!quote:
Steeds minder hoor. Ik heb sinds een half jaar besloten dat ik te oud ben om altijd te knallen.quote:Op zondag 4 december 2022 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Littlerabbit heeft staalkabels als spieren!
Nicequote:Op zondag 4 december 2022 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Milieukundig bodemonderzoek. Dus rijd heel het land door om grondboringen te zetten, beschrijven en te bemonsteren voor analyse.
Dit is de globale uitleg.
In mijn gedachtes zul je altijd een Rambo zijn!quote:Op zondag 4 december 2022 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steeds minder hoor. Ik heb sinds een half jaar besloten dat ik te oud ben om altijd te knallen.
Bedankt al ben ik sinds kort meer een kleuter.quote:Op zondag 4 december 2022 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In mijn gedachtes zul je altijd een Rambo zijn!
Dus het gaat niet meer zo?quote:Op zondag 4 december 2022 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt al ben ik sinds kort meer een kleuter.
Ik loop heel de werklocatie eerst af en teken letterlijk alles in met markers en stiften als een soort kindertekening
quote:Op zondag 4 december 2022 20:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dus het gaat niet meer zo?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |