binnenkort wel. Voor de Cyberpallets!quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:21 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb geen cyber nodig om pallets te sorteren
quote:Verkouden door kou?
Dus nee, verkoudheid heeft niet zozeer met tocht, kou, een dikke sjaal of een tochtige kamer te maken, maar alles met mensen om je heen die niezen, lachen, hoesten of hard praten.
Je kan door (weers)omstandigheden vatbaarder worden, dat je immuunsysteem verzwakt is, waardoor een virus z'n slag beter kan slaan.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:21 schreef Dutch_view het volgende:
Ik weet niet meer waar ik dat gelezen / gehoord had laatst. Maar er werd gezegd, verkoudheid van kou is een hoax.
Zelf geloof ik dat niet want ik hoef het ook niet te proberen in de kou, ben dan meteen verkouden
kan het niet zijn dat een verkeerde airco (te hard/te droog) symptomen veroorzaakt die lijken op verkoudheid? Wat is eigenlijk de doktersterm voor 'verkoudheid' ?quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kan door (weers)omstandigheden vatbaarder worden, dat je immuunsysteem verzwakt is, waardoor een virus z'n slag beter kan slaan.
Een loopneus zoals in de winter als je van koud naar warm gaat?quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:26 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
kan het niet zijn dat een verkeerde airco (te hard/te droog) symptomen veroorzaakt die lijken op verkoudheid? Wat is eigenlijk de doktersterm voor 'verkoudheid' ?
Zoiets, maar dat slaat niet op je longen. Ikzelf krijg zeker last van een sterke airco. Ik voel het in m'n borst/longen dan. (en dat lijkt op verkouden zijn, alleen zonder loopneus)quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een loopneus zoals in de winter als je van koud naar warm gaat?
rhinovirus o.a.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:26 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
kan het niet zijn dat een verkeerde airco (te hard/te droog) symptomen veroorzaakt die lijken op verkoudheid? Wat is eigenlijk de doktersterm voor 'verkoudheid' ?
helemaal correct. En wellicht ben ik biased.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:29 schreef Revanches het volgende:
[..]
rhinovirus o.a.
Een airco zorgt ervoor dat de luchtwegen droger worden, en dat laagje vocht beschermt je normaliter tegen infectieziektes. Dus de airco zorgt ervoor dat de kans groter wordt.
lekker bankhangenquote:
De Nederlandse belastingbetaler draait straks wel op voor de onvermijdelijke herstelbetalingen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik denk dat het belangrijk is om te beseffen dat excuses worden gemaakt op staatsniveau en niet "namens" en aan burgers zoals Johan steeds beweert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |