Past bij jouw persoonlijkheid en toch mag ik je.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:19 schreef Coco het volgende:
Ik denk dat we zo voorzichtig niet kunnen spreken van een saai WK.
Want? Servie moet nu nog meer.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
dit is niet goed voor de wedstrijd
Daaromquote:
Een aantal users staat in hun hemd.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:19 schreef Coco het volgende:
Ik denk dat we zo voorzichtig niet kunnen spreken van een saai WK.
@Neef_Wuppie ja? Ik trek heel je post bij dezen in twijfel.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijnwe hebben een heel leuk setje kwaliteitsusers daar, zoals @:fetx , @:wereldgozer , @:neef_wuppie , @:tagliano en @:coco (om een rijtje op te noemen, want het zijn er veel meer!) en het water is er altijd warm.
Dat mag.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:22 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat Brazilië kampioen gaat worden.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:22 schreef Zipportal het volgende:
@:van_poppel gaat nu oliebollen met mayo en Nutella klaarmaken.
Geen mention gezien.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijnwe hebben een heel leuk setje kwaliteitsusers daar, zoals @:fetx , @:wereldgozer , @:neef_wuppie , @:tagliano en @:coco (om een rijtje op te noemen, want het zijn er veel meer!) en het water is er altijd warm.
Verdwaald in het bos.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe was je rondje lopen?
Dat wordt de hele nacht ruften.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:22 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker niet. Dan gaat Kameroen ook scoren en staan Brazil en Zwitserleven gelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit 0-2 wordt wordt het een flopavond
Ik denk België 🇧🇪quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:22 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat Brazilië kampioen gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Met of dopen in?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:22 schreef Zipportal het volgende:
Sow, jij durft wel.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik denk België 🇧🇪Helaas ouwe reus, Belgen blijven lieve mensen, en dat telt nog veel meer dan een prijs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Vieze pedoquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Helaas ouwe reus, Belgen blijven lieve mensen, en dat telt nog veel meer dan een prijs!
Deze snap ik even niet, leg eens uit?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Helaas ouwe reus, Belgen blijven lieve mensen, en dat telt nog veel meer dan een prijs!
huhuquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik schrik van de donatietekst bovenaan ons scherm.
Was een matige woordgrap over de voetballer Sow.quote:
Ik ken enkel Dutroux als bekende Belg dus ga ervan uit dat jouw kennis niet verder gaat.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze snap ik even niet, leg eens uit?
Ik ben dit jaar in België op vakantie geweest, ik ben dus een expert!quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken enkel Dutroux als bekende Belg dus ga ervan uit dat jouw kennis niet verder gaat.
IK BEN NU HEEL BOOSquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik schrik van de donatietekst bovenaan ons scherm.
Ik mis nog steeds wel de WK vibe maar buiten dat wel jaquote:
TD van de club waar hij speelt is ook een groot gebruiker dus het is mogelijk.quote:
Jij hoort ook absoluut niet tot de kwaliteitsusers.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Geen mention gezien.
Zak in elkaar joh kk gek.
KOEKOEKquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij hoort ook absoluut niet tot de kwaliteitsusers.
Randdebiel. Ga maar op een Duits forum darten kijken.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:27 schreef R-woud93 het volgende:
Volgens mij kijk ik de verkeerde pot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijke teksten.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rustig.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen warm bad.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Dit zijn echt smerige wijven ouwe reusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |