Zwitserland - Serviëquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke wedstrijd gaan we trouwens kijken?
Lijkt me evident. Pas als Kameroen op voorsprong komt wordt die andere wedstrijd ook interessant.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan ga ik Zwitserland - Servië kijken.
Bedankt voor jullie input.
Een goed voortekenquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hee hallo vriendjes! Ik heb net weer even gegamed en al mijn potjes gewonnen.Ik kom dus met een goed mindset binnen.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arno Vermeulen.
Ik ga over naar Kameroen - Brazilie.
Der Siegequote:Op vrijdag 2 december 2022 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Basten spreekt ook aardig Duits
Nee man Belgje.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arno Vermeulen.
Ga toch niet betalen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Saunaclub heb je voor een meijer gelijkwaardig materiaal.
Of je kijkt naar de Belg.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arno Vermeulen.
ArnoAids.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arno Vermeulen.
Ja maar ik wil Brazillie niet zienquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ArnoAids.
Die man lepelt alleen maar wat verhaaltjes op uit een schriftje maar voetbalinhoudelijk snapt hij er helemaal niks van.
Belgje.quote:
Idd, behalve als het daar 4-4 of zo wordt.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kameroen kan dus ook door als Zwitserland - Servië gelijk wordt
Kameroen en Servie?quote:
Zwitserland en Kameroen.quote:
Hmmquote:
Dit klinkt beter jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |