Zwitserland - Servië lijkt mij spannender, maar Brazilië - Kameroen lijkt mij leuker. Of start Brazilië met een b-team?quote:
Kameroen ga ik vanavond in het hart sluiten dus je kijkt maar mee.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zwitserland - Servië lijkt mij spannender, maar Brazilië - Kameroen lijkt mij leuker. Of start Brazilië met een b-team?
B-ploegen hebben het zwaar op dit WK.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Brazilië met een soort B ploeg maar met nog steeds prima namen.
Okay.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kameroen ga ik vanavond in het hart sluiten dus je kijkt maar mee.
Saunaclub heb je voor een meijer gelijkwaardig materiaal.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil ook een affaire met de vrouw van de tweede doelman van Servië.
Wie?quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil ook een affaire met de vrouw van de tweede doelman van Servië.
Zwitserland.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke wedstrijd gaan we trouwens kijken?
inzakken is bijpakken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwitserland.
Als ik wakker kan blijven. Ik heb een pittige inzakker.
Kameroen kan dus ook door als Zwitserland - Servië gelijk wordtquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Kameroen wil doorgaan. Dan moet Kameroen met een goal meer winnen dan Servië tegen Zwitserland.
Kameroen gaat door als:
Als het wint van Brazilië met meer dan 2 goals verschil . Maar Servië mag maar winnen met max 1 doelpunt verschil.
Servië gaat door als
Als het met meer dan 2 Goals verschil wint van Zwitserland. (Kameroen mag dan met max 1 doelpunt verschil winnen
Zwitserland gaat door als
Als Kameroen verliest van Brazilië en dat het gelijkspeelt tegen Servië. Of sowieso als het wint van Servië
Brazilië gaat sowieso door, ookal verliest het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |