Bijna onmogelijkquote:Op donderdag 1 december 2022 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan Brazilië niet toch nog even naar de andere kant van het bracket?
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 2 december 2022 07:02 schreef Bugno3 het volgende:
Wij juichen allemaal voor de Kosovaartjes van Zwitserland, want:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Dan moet Kameroen winnen van Brazilië en Zwitserland van Servië, waarbij Zwitserland 4 doelpunten moet inlopen. Het lastige zit dan natuurlijk vooral in de wedstrijd van Brazilië, maar Brazilië is al geplaatst. Aan de andere kant is Kameroen verdedigend zwak. Maar ik heb wel gekkere dingen gezien.quote:
Ik schat Servië eigenlijk wel sterker in dan Zwitserland.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:34 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Dan moet Kameroen winnen van Brazilië en Zwitserland van Servië, waarbij Zwitserland 4 doelpunten moet inlopen. Het lastige zit dan natuurlijk vooral in de wedstrijd van Brazilië, maar Brazilië is al geplaatst. Aan de andere kant is Kameroen verdedigend zwak. Maar ik heb wel gekkere dingen gezien.
Het zal in dat geval wel aankomen op timing, want als Zwitserland ruim voorstaat tegen Servië, geeft Kameroen er wellicht al snel de brui aan.
Ik ook. Maar ik heb in het verleden Zwitserland stelselmatig onderschat, het verrast telkens weer met goede resultaten. In ieder geval is het voor Zwitserland geen onmogelijke opdracht om van Servië te winnen - en andersom ook niet.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik schat Servië eigenlijk wel sterker in dan Zwitserland.
De Zwitsers hebben genoeg aan een gelijkspel toch? (aannemende dat Kameroen niet wint van Brazilië)quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:55 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb in het verleden Zwitserland stelselmatig onderschat, het verrast telkens weer met goede resultaten. In ieder geval is het voor Zwitserland geen onmogelijke opdracht om van Servië te winnen - en andersom ook niet.
En ze komen uit Zwitserland?quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dua Lipa en Rita Ora. Beiden een Kosovaarse achtergrond.
Ik vond ze tegen Kameroen tegenvallen. Verprutsten veel kansen en gaven het achterin kinderlijk weg. Tegen Kameroen had Servië echt dik moet winnen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik schat Servië eigenlijk wel sterker in dan Zwitserland.
Ik hoop Portugal v Serviëquote:Op vrijdag 2 december 2022 18:11 schreef Nober het volgende:
Brazilië v Korea
Portugal v Zwitserland
Toch?
Als we de trend van de afgelopen dagen volgen wint Kameroen van Brazilië en zijn Servië en Zwitserland uitgeschakeldquote:Op vrijdag 2 december 2022 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze fase van het toernooi was wel uiterst vermakelijk. Elke dag knotsgek
Zwitserland - Servië lijkt mij spannender, maar Brazilië - Kameroen lijkt mij leuker. Of start Brazilië met een b-team?quote:
Kameroen ga ik vanavond in het hart sluiten dus je kijkt maar mee.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zwitserland - Servië lijkt mij spannender, maar Brazilië - Kameroen lijkt mij leuker. Of start Brazilië met een b-team?
B-ploegen hebben het zwaar op dit WK.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Brazilië met een soort B ploeg maar met nog steeds prima namen.
Okay.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kameroen ga ik vanavond in het hart sluiten dus je kijkt maar mee.
Saunaclub heb je voor een meijer gelijkwaardig materiaal.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil ook een affaire met de vrouw van de tweede doelman van Servië.
Wie?quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil ook een affaire met de vrouw van de tweede doelman van Servië.
Zwitserland.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke wedstrijd gaan we trouwens kijken?
inzakken is bijpakken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwitserland.
Als ik wakker kan blijven. Ik heb een pittige inzakker.
Kameroen kan dus ook door als Zwitserland - Servië gelijk wordtquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Kameroen wil doorgaan. Dan moet Kameroen met een goal meer winnen dan Servië tegen Zwitserland.
Kameroen gaat door als:
Als het wint van Brazilië met meer dan 2 goals verschil . Maar Servië mag maar winnen met max 1 doelpunt verschil.
Servië gaat door als
Als het met meer dan 2 Goals verschil wint van Zwitserland. (Kameroen mag dan met max 1 doelpunt verschil winnen
Zwitserland gaat door als
Als Kameroen verliest van Brazilië en dat het gelijkspeelt tegen Servië. Of sowieso als het wint van Servië
Brazilië gaat sowieso door, ookal verliest het
Zwitserland - Serviëquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke wedstrijd gaan we trouwens kijken?
Lijkt me evident. Pas als Kameroen op voorsprong komt wordt die andere wedstrijd ook interessant.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan ga ik Zwitserland - Servië kijken.
Bedankt voor jullie input.
Een goed voortekenquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hee hallo vriendjes! Ik heb net weer even gegamed en al mijn potjes gewonnen.Ik kom dus met een goed mindset binnen.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arno Vermeulen.
Ik ga over naar Kameroen - Brazilie.
Der Siegequote:Op vrijdag 2 december 2022 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Basten spreekt ook aardig Duits
Nee man Belgje.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arno Vermeulen.
Ga toch niet betalen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Saunaclub heb je voor een meijer gelijkwaardig materiaal.
Of je kijkt naar de Belg.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arno Vermeulen.
ArnoAids.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arno Vermeulen.
Ja maar ik wil Brazillie niet zienquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ArnoAids.
Die man lepelt alleen maar wat verhaaltjes op uit een schriftje maar voetbalinhoudelijk snapt hij er helemaal niks van.
Belgje.quote:
Idd, behalve als het daar 4-4 of zo wordt.quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kameroen kan dus ook door als Zwitserland - Servië gelijk wordt
Kameroen en Servie?quote:
Zwitserland en Kameroen.quote:
Hmmquote:
Dit klinkt beter jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |