IK BEN NU HEEL BOOSquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik schrik van de donatietekst bovenaan ons scherm.
Ik mis nog steeds wel de WK vibe maar buiten dat wel jaquote:
TD van de club waar hij speelt is ook een groot gebruiker dus het is mogelijk.quote:
Jij hoort ook absoluut niet tot de kwaliteitsusers.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Geen mention gezien.
Zak in elkaar joh kk gek.
KOEKOEKquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij hoort ook absoluut niet tot de kwaliteitsusers.
Randdebiel. Ga maar op een Duits forum darten kijken.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:27 schreef R-woud93 het volgende:
Volgens mij kijk ik de verkeerde pot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijke teksten.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rustig.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen warm bad.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Dit zijn echt smerige wijven ouwe reusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |