Sanil krijgt toch 10 jaar? Die draait er voor op, met name omdat er een bloedspoor op zijn schoen zat én er tegen hem getuigd is. Vreemde redenatie hier dat iedereen in een groep veroordeeld moet worden. Heel erg glijdende schaal die je daarmee zou creëren.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom is die wet nog steeds niet aangepast? Het is toch idioot wanneer daders in groepsverband iemand om zeep helpen en er vervolgens mee wegkomen omdat iedereen zijn bek houdt? Gewoon iedereen dezelfde strafeis, dan gaan ze wel zingen.
Ja lekker, dus ik ben met iemand in de stad, hij steekt iemand dood zonder getuigen en dan moeten we alletwee 10 jaar de bak in?quote:Op woensdag 13 december 2023 15:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom is die wet nog steeds niet aangepast? Het is toch idioot wanneer daders in groepsverband iemand om zeep helpen en er vervolgens mee wegkomen omdat iedereen zijn bek houdt? Gewoon iedereen dezelfde strafeis, dan gaan ze wel zingen.
De 10 jaar cel moet dan vooral een 'stimulans' zijn om iedereen te laten praten. Lijken mij ook heel wat haken en ogen aan zitten.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja lekker, dus ik ben met iemand in de stad, hij steekt iemand dood zonder getuigen en dan moeten we alletwee 10 jaar de bak in?
Ja maar dat is het dus, stel ze geven elkaar de schuld? Dan gaat dat argument niet op; iedereen praat namelijk.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:39 schreef galantis het volgende:
[..]
De 10 jaar cel moet dan vooral een 'stimulans' zijn om iedereen te laten praten. Lijken mij ook heel wat haken en ogen aan zitten.
Eerder besproken hier.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Nou, daar kweek je wel sympathie meequote:B. stelde dat er in de zaak niet aan waarheidsvinding is gedaan en dat hij door het OM onterecht als dader is aangewezen. „De nabestaanden is valse hoop gegeven op een dader.” Tijdens het requisitoir vorige week woensdag zou de verbazing bij hem toegenomen zijn. „Kunt u wel slapen ’s nachts”, richtte hij zich tot het OM, „wetende dat u een onschuldige in de gevangenis stopt?”
Ach gut die arme Sanil.quote:
Op de laatste dag van het hoger beroep in de Mallorcazaak hebben de verdachten nog één keer van zich laten horen. Hoofdverdachte Sanil B. (21) zei nogmaals dat hij onschuldig was. "Ik heb nul komma nul te maken met de dood van Carlo. Ik zou niet met mezelf kunnen leven als dat wel het geval is."
De 27-jarige Carlo Heuvelman uit Waddinxveen werd in de zomer van 2021 op Mallorca mishandeld door een groep jonge mannen uit Hilversum. Hij raakte in coma en overleed enkele dagen later.
B. werd vorig jaar veroordeeld tot zeven jaar gevangenisstraf voor de fatale mishandeling van Heuvelman. Tegen die uitspraak ging hij beroep. In dit hoger beroep eiste het Openbaar Ministerie vorige week een gevangenisstraf van tien jaar tegen B. Hij wordt als enige van de zeven verdachten door het OM verantwoordelijk gehouden voor doodslag op Heuvelman.
B. stelde vandaag dat er in de zaak niet aan waarheidsvinding is gedaan en dat het OM hem onterecht als dader heeft aangewezen. "In mijn ogen is er genoegen genomen met: het wordt lastig, dan pakken we deze maar." Ook richtte hij zich tot het OM: "Kunt u wel slapen 's nachts, wetende dat u een onschuldige in de gevangenis stopt?"
'Nooit meer geweld gebruiken'
Ook verdachten Mees T. en Hein B. namen het woord vandaag. Het OM was er tijdens de rechtszaak vorig jaar van overtuigd dat ook zij bewust op Heuvelman hadden ingeschopt. De rechter sprak het tweetal echter vrij en ook het OM verdenkt hen hier nu niet van.
T. en B. worden nog wel verdacht van ander uitgaansgeweld die nacht. "Ik heb helaas een aandeel gehad in de enorme hoeveelheid geweld", zei T. vandaag volgens NH. "Vandaag benut ik mijn laatste gelegenheid om mijn excuses aan te bieden. Ik zal nooit meer geweld gebruiken, zoals ik dat op Mallorca heb gedaan."
Ook B. zei spijt te hebben van wat er die avond is gebeurd en sprak van een "domme fout". Verder zei hij blij te zijn dat het OM hem nu niet verantwoordelijk houdt voor betrokkenheid bij doodslag op Heuvelman.
Het hof doet 14 maart uitspraak in de zaak.
nos.nl
quote:Sanil Boughlalah tegen justitie: 'Kunt u wel slapen 's nachts, wetende dat u een onschuldige in de gevangenis stopt?'
Op de valreep toch nog even als een boer met kiespijn lachen in zo'n trieste zaak als de Mallorca-zaak, waarbij een club kneuzen uit Hilversum in een explosie van geweld meerdere mensen half en helemaal (Carlo Heuvelman) uit het leven heeft getrapt. Hoofddader Sanil Boughlalah tegen wie tien jaar cel is geëist ging hedenochtend nog even tekeer tegen de rechtbank: "Kunt u wel slapen 's nachts, wetende dat u een onschuldige in de gevangenis stopt?" Nou lulhoofd, dat vertel je maar lekker wie dan wél penalty's heeft genomen op het hoofd van Carlo. Was het levensgenieter Hein Busschers? Was het die totale gek van een Mees Telkamp? Was het Kaan Birinci? Was het ruitenhater Stan Franken? Was het vervelend rotventje Lukas Onrust? Was het boekhouder Daan van Stapele? Of blijven de feiten: heel blij zijn dat je een gevecht hebt 'gewonnen', sporen proberen uit te wissen, van het eiland vluchten, met je vriendjes afspreken om je bek te houden, getuigen bedreigen, fantaseren om een baksteen bij GeenStijl naar binnen te smijten (lol + lol = hihi) en ingestudeerde plichtmatigheden meegeven aan de familie van Carlo?
geenstijl.nl
Gewoon een gore narcistquote:Op woensdag 20 december 2023 13:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20231220_44295521
[..]
Nou, daar kweek je wel sympathie mee
Onschuldig aan de dood van Carlo Heuvelman (is wat-ie claimt).quote:Op woensdag 20 december 2023 16:31 schreef quirina het volgende:
Hij krijgt van de hele vriendengroep wel de hoogste straf. Tuurlijk is dit heel zuur voor hem.
Voor die anderen gaat het leven door.omschuldig is hij niet. Hij gaf toe dat hij gevochten heeft.
Als hij niet als enige wil hangen dan moet hij maar openheid van zaken geven.quote:Op woensdag 20 december 2023 16:31 schreef quirina het volgende:
Hij krijgt van de hele vriendengroep wel de hoogste straf. Tuurlijk is dit heel zuur voor hem.
Voor die anderen gaat het leven door.omschuldig is hij niet. Hij gaf toe dat hij gevochten heeft.
Dat die anderen er makkelijker mee weg komen doordat ze zich dom en stiller hielden is pech voor Seniel Boelalala.
Blijkbaar kan hij dat niet. Treurig.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als hij niet als enige wil hangen dan moet hij maar openheid van zaken geven.
agressie door drank en drugs en met een groep kun je geen meiden versieren, dus ze bijven maar rondlopen tot ze een willekeurig slachtoffer vinden en iedereen het stoerst wil doenquote:Op woensdag 20 december 2023 21:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat je jong bent en een vakantie bijelkaar hebt gespaard en dan gewoon even iemand de dood intrappen.
Hij gaat gewoon in zijn eentje de straf van de hele groep krijgen in de hoop dat hij dan wel gaat praten, met dat DNA op zijn schoen moet ie wel alles gezien hebbenquote:Op woensdag 20 december 2023 17:21 schreef Inbox het volgende:
[..]
Gewoon een gore narcist
Zou wat mij betreft alleen vanwege zn houding al een langere celstraf moeten krijgen.
quote:Het OM eiste in hoger beroep een gevangenisstraf van tien jaar tegen Sanil B. voor de fatale mishandeling van Carlo Heuvelman op Mallorca in juli 2021 en andere vechtpartijen.
Vorig jaar werd B. tot zeven jaar cel veroordeeld.
Opvallend is dat in het hoger beroep verdachten Hein B. en Mees T. niet langer verantwoordelijk worden gehouden voor de dood van Heuvelman.
Het OM concludeerde, op basis van hetzelfde bewijs, dat zij niet passen bij het signalement van de belangrijkste ooggetuige.
Dat geloof ik dan ook weer niet.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon in zijn eentje de straf van de hele groep krijgen in de hoop dat hij dan wel gaat praten, met dat DNA op zijn schoen moet ie wel alles gezien hebben
Hij moet wel alles precies weten, en praat niet
[..]
In de gevangenis gaat ie wel praten, als ziet dat de maten die hij beschermde geen ene zak om hem geven en lekker verder feestenquote:Op woensdag 20 december 2023 21:39 schreef Inbox het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan ook weer niet.
Maar wat mij betreft mogen allen die zwijgen een deel van de celstraf van die Sanil krijgen. Laat ze allemaal maar een half jaar zitten, als ze er overduidelijk wel bij betrokken waren of weten wat er gebeurd is maar zwijgen.
Alcohol en drugs. Niks nieuws aan de horizon. Alleen normaliter gaat er niemand dood.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat je jong bent en een vakantie bijelkaar hebt gespaard en dan gewoon even iemand de dood intrappen.
Dat staat dus niet vast.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:39 schreef Inbox het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan ook weer niet.
Maar wat mij betreft mogen allen die zwijgen een deel van de celstraf van die Sanil krijgen. Laat ze allemaal maar een half jaar zitten, als ze er overduidelijk wel bij betrokken waren of weten wat er gebeurd is maar zwijgen.
Oeps.quote:
Ik doe zoveel mogelijk alcohol en drugs. Nooit iemand (dood) geschoptquote:Op woensdag 20 december 2023 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alcohol en drugs. Niks nieuws aan de horizon. Alleen normaliter gaat er niemand dood.
Nee, hij heeft gewoon de eis gekregen die er voor zoiets staat. En de rest ook voor wat er staat voor wat er tegen hen is bewezen.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon in zijn eentje de straf van de hele groep krijgen in de hoop dat hij dan wel gaat praten, met dat DNA op zijn schoen moet ie wel alles gezien hebben
Hij moet wel alles precies weten, en praat niet
[..]
Het is dus ook geen Marokaan. Niet dat het echt uitmaakt voor een rechter.quote:Op woensdag 20 december 2023 22:45 schreef Inbox het volgende:
[..]
Marokkanen liegen nooit als ze voor de rechter staan. Ik geloof m dus op zn blauwe ogen
Bij sommige berichten is het soms verstandig om te zwijgen, voordat je rare dingen gaat zeggen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:54 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
[ x ]
Als je denkt dat het niet gekker kan in Nederland.
Je bent bekend met het feit dat die Sanil zijn schoenen gewassen heeft om het bewijs te verdoezelen? Is hem in ieder geval goed gelukt, maar het zal wel modder zijn geweest toen hij daar op een grasveldje heel onschuldig heeft staan kijken toen die Carlo uit het niets in elkaar zakte.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:57 schreef GM78 het volgende:
[..]
Bij sommige berichten is het soms verstandig om te zwijgen, voordat je rare dingen gaat zeggen.
Maar laat ik het netjes zeggen, behoorlijk kansloos dit
quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:07 schreef Bezsen het volgende:
Jaren de bak in gaan op heel pover bewijs
Ik schrik hiervan.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
De onderbuik van laagbegaafd Nederland denkt hier heel anders over
Waarom quote je me hier?quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:08 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Sanil natuurlijk de jongen met het kortste lontje.
[ x ]
Gevolgd door de slachtofferrol
[ x ]
quote:Sanil B. heeft tijdens zijn laatste woord in december aan de advocaten-generaal gevraagd of ze nog met zichzelf kunnen leven, of kunnen slapen 's nachts."
Guus Tills?quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:13 schreef KingRoland het volgende:
Hoge raad
Its not over tills its over
Je mag dus gewoon wegkomen met doodslag als je maar zorgt dat je je schoenen goed wast (op aanraden van die advocaatmoeder van 1 van de verdachten) en ervoor zorgt dat niemand praat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hartverscheurend voor die familie en vriendin.
Enigzins ja.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:14 schreef Bezsen het volgende:
Hele logische uitspraak voor iedereen die deze zaak een klein beetje heeft gevolgd.
Je kan er mee wegkomen als het bewijs niet afdoende is.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je mag dus gewoon wegkomen met doodslag als je maar zorgt dat je je schoenen goed wast (op aanraden van die advocaatmoeder van 1 van de verdachten) en ervoor zorgt dat niemand praat.
Wat is er onwenselijk aan vrijspraak bij gebrek aan bewijs.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:17 schreef Inbox het volgende:
[..]
Enigzins ja.
Maar derhalve wel onwenselijk als eenieder zwijgt en de ander de hand boven het hoofd houdt.![]()
![]()
Over 4 jaar is het Sanil en Sophie op BNNVara.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:18 schreef Scorpie het volgende:
Gelukkig heeft die Sanil B wel 32 maanden gevangenisstraf gekregen voor zijn aandeel, dus met een strafblad komt hij hopelijk nooit meer ergens fatsoenlijk aan de bak. Laat dat stuk tuig maar lekker papier prikken bij de plantsoenendienst.
Recht en rechtvaardig worden wel vaker verward.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Je kan er mee wegkomen als het bewijs niet afdoende is.
Lijkt me een vrij belangrijk fundament in een rechtstaat
Ja dat kan dus niet. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:14 schreef Akathisia het volgende:
Hmm, je zou neigen naar een uitspraak als "Op zijn minst valt vast te stellen dat verdachten x,y en z bijgedragen hebben aan het overlijden van... en zonder het kunnen vaststellen van, welke verdachte(n) de schade welke tot de dood heeft geleid, heeft toegebracht, is het hof tot het besluit gekomen, dat de schuld aan dood door allen gedeeld zal worden...''
Het is dubbel omdat elke handeling aan het eindresultaat bijgedragen kan hebben. Degene die hem op de grond heeft gekregen. Degene die hem tegen zijn zij heeft geschopt waardoor het slachtoffer in een reflex zijn handen van het hoofd heeft gehaald. In die zin is het min of meer gewoon feitelijk dat een aantal van de verdachten bijgedragen heeft aan de moord.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet. Gelukkig maar.
Ditquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:56 schreef Scorpie het volgende:
En iedereen het maar gek vinden dat het vertrouwen in de rechtspraak zo laag is.
![]()
![]()
![]()
Rechtspraak in Nederland is een lachertje.
Is Carlo wel of niet doodgeslagen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Je kan er mee wegkomen als het bewijs niet afdoende is.
Lijkt me een vrij belangrijk fundament in een rechtstaat
Hij is doodgeschopt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:26 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Is Carlo wel of niet doodgeslagen?
Ik zou het volkomen begrijpen als die pa van Carlo die Sanil B overhoop gaat schieten en lachend daarvoor de bak ingaat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:21 schreef Red_85 het volgende:
Eigenricht in 3, 2, 1...
Ik hoop dat hij de verkeerde tegen komt, die seniel b.
Er is 1 iemand (David) van de groep die geen strafbare feiten zijn voorgehouden. Alle verdachten die wel een straf hebben gekregen zijn alle 7 in beroep gegaan. Ook degene die er met een kleine taakstraf vanaf konden komen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:16 schreef trein2000 het volgende:
Zijn er nog verdachten niet in beroep gegaan eigenlijk?
Daarom zou je in dit soort gevallen, waarbij je in groepsverband iemand in elkaar trapt en diegene overlijdt, iedereen voor doodslag moeten vervolgen. Als groep trap je namelijk iemand dood. Of je nu op benen, hoofd of zij trapt, alle handelingen van iedereen die meedoet hebben als gevolg de dood.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het is dubbel omdat elke handeling aan het eindresultaat bijgedragen kan hebben. Degene die hem op de grond heeft gekregen. Degene die hem tegen zijn zij heeft geschopt waardoor het slachtoffer in een reflex zijn handen van het hoofd heeft gehaald. In die zin is het min of meer gewoon feitelijk dat een aantal van de verdachten bijgedragen heeft aan de moord.
Gewoon de hele familie meenemen, kunnen ze lachend de rechtbank uitlopen omdat niet bewezen kan worden wie er geschoten heeft.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou het volkomen begrijpen als die pa van Carlo die Sanil B overhoop gaat schieten en lachend daarvoor de bak ingaat.
Ja, en volgens mij is dat ook wel eens het geval lijkt me. Als een stel terroristen een concertgebouw overhoop schiet, dan spreken we ze ook niet vrij omdat we niet kunnen nagaan wie welke kogels op welk slachtoffer heeft afgevuurd. Althans, dat hoop ik.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Daarom zou je in dit soort gevallen, waarbij je in groepsverband iemand in elkaar trapt en diegene overlijdt, iedereen voor doodslag moeten vervolgen. Als groep trap je namelijk iemand dood. Of je nu op benen, hoofd of zij trapt, alle handelingen van iedereen die meedoet hebben als gevolg de dood.
Daar vraag je wel om met dit soort rechtspraak. Duidelijk is dat ze er allemaal aan bijgedragen hebben maar onduidelijk is welke klap nu fataal is geweest.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou het volkomen begrijpen als die pa van Carlo die Sanil B overhoop gaat schieten en lachend daarvoor de bak ingaat.
Toch blijf het binnen de rechtspraak apart dat een gerechtshof een eerdere uitspraak even van tafel schuift. Dit is namelijk meer regel dan uitzondering en vaak in het voordeel van de verdachte(n).quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:33 schreef kalinhos het volgende:
Het zal allemaal wel kloppen volgens de wet maar het voelt volledig onrechtvaardig. Iedereen van <40 die de afgelopen 20 jaar wel eens is gaan stappen of in zo’n jongerenoord is geweest weet precies wat voor groep de daders is geweest, zulke hyena’s kom je vroeg of laat altijd wel ergens tegen.
Carlo is niet als door de bliksem getroffen neergegaan en overleden, hij is door een of meerdere mensen dusdanig mishandeld. Kennelijk weten we niet precies wie wat deed, maar we kunnen prima vaststellen wie aanwezig waren.
Het zal allemaal wel via wetgeving niet kunnen maar je zou in dergelijke situaties een uitspraak moeten hebben dat zo’n rechter zegt: “oke ik heb helaas niet genoeg bewijs (alsof dat ook zomaar voorhanden is) om individueel klap voor klap toe te wijzen maar jullie houden allemaal je snater, prima dan krijgen jullie allemaal dezelfde straf van x-jaar. We horen het wel als jullie nog wat kwijtwillen”
Heb je hier ook bewijs voor? Harde cijfers dan graag.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Toch blijf het binnen de rechtspraak apart dat een gerechtshof een eerdere uitspraak even van tafel schuift. Dit is namelijk meer regel dan uitzondering en vaak in het voordeel van de verdachte(n).
Of naaste familieleden van Sanil wat aan doen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, online te vinden. Doe je best!quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je hier ook bewijs voor? Harde cijfers dan graag.
Jij stelt hier dat in hoger beroep verdachten eigenlijk vrijwel altijd worden vrijgesproken, je weet zelf ook wel dat dat lachwekkende onzin is dunkt mij.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja, online te vinden. Doe je best!
Vrijgesproken nog welquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij stelt hier dat in hoger beroep verdachten eigenlijk vrijwel altijd worden vrijgesproken, je weet zelf ook wel dat dat lachwekkende onzin is dunkt mij.
Dat zegtie helemaal niet, hij zegt dat ze de uitspraak van tafel schuiven.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij stelt hier dat in hoger beroep verdachten eigenlijk vrijwel altijd worden vrijgesproken, je weet zelf ook wel dat dat lachwekkende onzin is dunkt mij.
Daarom. Dit is duidelijk in groepsverband, je weet wie er Carlo aanvielen, dan dus allemaal voor doodslag. Anders kan je dus makkelijk met 9 man iemand doodtrappen en allemaal je bek houden, niemand die dus de zwaarste straf krijgt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:45 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij is dat ook wel eens het geval lijkt me. Als een stel terroristen een concertgebouw overhoop schiet, dan spreken we ze ook niet vrij omdat we niet kunnen nagaan wie welke kogels op welk slachtoffer heeft afgevuurd. Althans, dat hoop ik.
Appelleren is riskeren. Genoeg types zaken/kamers/hoven die echt berucht zijn op dit vlak. Groteske nonsens van onze vriend.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja niet dus. Lees gerust de rapportage in het kader van de vijfde ronde van de Monitor Georganiseerde Criminaliteit eens door.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Appelleren is riskeren. Genoeg types zaken/kamers/hoven die echt berucht zijn op dit vlak. Groteske nonsens van onze vriend.
Dit, en het ergste is dat je die groepen gewoon elke keer hetzelfde ziet doen, weekend op weekend. Ik heb een tijd voor het werk veel in de weekends in de horeca rondgelopen, en dan zie je elk weekend dezelfde groepjes hetzelfde kutgedrag vertonen. Elke week mensen lastigvallen, ruzie zoeken, meisjes betasten, noem maar op. Iedereen kent ze, iedereen probeert ze te vermijden en elk weekend kan het misgaan op deze manier.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:33 schreef kalinhos het volgende:
Het zal allemaal wel kloppen volgens de wet maar het voelt volledig onrechtvaardig. Iedereen van <40 die de afgelopen 20 jaar wel eens is gaan stappen of in zo’n jongerenoord is geweest weet precies wat voor groep de daders is geweest, zulke hyena’s kom je vroeg of laat altijd wel ergens tegen.
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |