Recht van vrije bolkingsuitingquote:
quote:
Fans van Inequote:
Fresh!quote:
Ja, het hele klooster was leegquote:Op donderdag 1 december 2022 06:02 schreef Maanvis het volgende:
Hadden jullie ook gehoord van die monniken die allmeaal aan de meth waren
quote:
quote:
Nou ja zegquote:
Dat andere nummer van hen vond ik beter.quote:
Van Goldband?quote:Op donderdag 1 december 2022 06:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat andere nummer van hen vond ik beter.
Noodgeval natuurlijkquote:
je tong ziet er uit als wcpapierquote:
Dit is te veel voor me. Ik denk dat ik maar terug ga naar bed #winterslaapquote:Op donderdag 1 december 2022 06:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je tong ziet er uit als wcpapier
Ik blijf deze zo mooi vinden.quote:
Ik luister die later vandaag wel, als ik in staat ben om m'n ogen open te houden. Ik ga nog even terug naar bed.quote:Op donderdag 1 december 2022 06:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik blijf deze zo mooi vinden.
zou deze moeten zijnquote:Op donderdag 1 december 2022 06:31 schreef murp het volgende:
Kan ik de oude DTS trouwens gewoon openen? Loopt dan alles weer zoals het hoort?
Je laat me schrikken,quote:Op donderdag 1 december 2022 06:31 schreef murp het volgende:
Kan ik de oude DTS trouwens gewoon openen? Loopt dan alles weer zoals het hoort?
Jij baas.quote:Op donderdag 1 december 2022 06:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zou deze moeten zijn
ONZ / [ronde 52 Het dodetopicspel #12614] niks gemist
Wel netjes op de eerste van de maand.quote:Op donderdag 1 december 2022 06:31 schreef murp het volgende:
volgens mij moet alleen dtsbot inhaken op de vaste tijden dat monitor postquote:Op donderdag 1 december 2022 06:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel netjes op de eerste van de maand.
Gebeurt vast wel automatisch @devzeroquote:Op donderdag 1 december 2022 06:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens mij moet alleen dtsbot inhaken op de vaste tijden dat monitor post
Fruitquote:Op donderdag 1 december 2022 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
Het gaat lachend er in en huilend er uit.
Nou wordt het het leuk.quote:
Sail away sail away...quote:Op donderdag 1 december 2022 10:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou wordt het het leuk.
[ afbeelding ]
Mooie bootquote:Op donderdag 1 december 2022 10:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou wordt het het leuk.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |