Van de winterbanden?quote:
Mijn pakketje van Hema is laatst spoorloos verdwenen.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:06 schreef exode het volgende:
Ik heb weer een pakket mysterie, van de Hema. Maandag besteld, 28 november dus. DHL zegt dat ze het gisteren om 11:30 hebben bezorgd, maar toen was er niemand thuis. De buren hebben het pakket ook niet. De Hema zegt dat het 26 november is bezorgd en doen verder niets. Apart, het pakket is dus terug in de tijd gegaan.
Kortom, ik ga DHL maar eens lastigvallen.
Als ie staat krijgen jullie sowieso een foto!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
quote:Op woensdag 30 november 2022 09:33 schreef LeSage het volgende:
[..]
Als ie staat krijgen jullie sowieso een foto!Oooooooh, ja, wat leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zijn we bijna klaar met de Kerst sets bouwen, daarna gaan we de setup bedenken en verder bouwen. Vorig jaar hadden we een grote skihelling, dit jaar willen we wat anders.
Ik vind dat niet triester dan je als ouder mega uitleven op de surprise van je kind. Tevens bedankt voor de tip. Als kind volgend jaar geen zin heeft, weet ik dat het ook anders kanquote:Op woensdag 30 november 2022 08:33 schreef arvensis het volgende: Ik zag op facebook dat je kant en klare surprises kan kopen voor ¤10. Echt ontzettend triest.
![]()
Dikke tip voor easy zelfgemaakte surprise: van die verpakkingsschuimpjes in een enorm cellefaan, als een snoepzak rollen en met een strik eromheen. Geeft net genoeg zooi in de klas en ziet er best profi uit. Was mijn beste surprise ooitquote:Op woensdag 30 november 2022 09:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat niet triester dan je als ouder mega uitleven op de surprise van je kind. Tevens bedankt voor de tip. Als kind volgend jaar geen zin heeft, weet ik dat het ook anders kan
Haha, thanxquote:Op woensdag 30 november 2022 08:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hier wilde ik nog even voor jompelen!! Oma Mushanga
![]()
.
Ik werd tante op mijn 12e, is ook heel tof hoor.
Dat is wel bijzonder nieuws inderdaad, Mushanga, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 november 2022 10:25 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Haha, thanx![]()
![]()
Dochter werd zus op dr 12eZoon kijkt al uit naar het oom zijn. Ben zo benieuwd hoe hij het zal vinden. Nooit eerder een baby in zn buurt gehad.
Dank!quote:Op woensdag 30 november 2022 10:27 schreef trui het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder nieuws inderdaad, Mushanga, gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 30 november 2022 09:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat niet triester dan je als ouder mega uitleven op de surprise van je kind. Tevens bedankt voor de tip. Als kind volgend jaar geen zin heeft, weet ik dat het ook anders kan
ik vond 't ook altijd hartstikke leuk. Maar ik snap ook als mensen er juist een hekel aan hebben hoor. Bij ons werd er vanuit school overigens wel aangegeven dat ze verwachtten dat ouders wat ondersteuning zouden bieden.quote:Op woensdag 30 november 2022 10:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]! Groot gelijk heb je.
Ik heb me samen met dochter wel enorm uitgeleefd op haar surprise. Daar hebben we veel plezier aan beleefd. Gek eigenlijk, want normaliter haat ik dit soort obligate schoolactiviteiten.
Ik vind het eigenlijk best leuk om te doen, maar de lootjes worden steeds zo laat getrokken en dan moet je juist in een hectische tijd van het jaar zoiets nog even snel doen, zonder te weten hoe en waarmee. Daar word ik dan wat chagrijnig van. Maar dochter is belachelijk creatief, handig en secuur, dus die maakt ook zelf wel iets moois.quote:Op woensdag 30 november 2022 10:44 schreef trui het volgende:
[..]
ik vond 't ook altijd hartstikke leuk. Maar ik snap ook als mensen er juist een hekel aan hebben hoor. Bij ons werd er vanuit school overigens wel aangegeven dat ze verwachtten dat ouders wat ondersteuning zouden bieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn tips voor onhandige ouders:
- snijmachine kopen
- lijm zoveel mogelijk vermijden en in plaats daarvan fotosplitjes gebruiken (beste uitvinding ooit)
- nieten wat je maar kunt
- altijd zorgen dat je wat dozen in huis hebtI make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |