Waar denk je dat die sloffen van zijn betaald waardoor je het onder het tapijt kunt schuiven met dank aan Maddyquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:41 schreef greysbones het volgende:
Wendy weet de echte prijs van de tondeuse![]()
Dan krijgen wij een SLquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
Wendy en babbel willen naakt langs het raam rennen en in de hottub springen
het was meer geinquote:
Wat een kutplan dus stemmen op Zoe maarquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was meer gein
ze willen een huidskleurig pak
en het dan echt doen
kijken hoe ze dan over ons roddelen
soort van onderbroeken lolquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat een kutplan dus stemmen op Zoe maar
Doen ze allemaal wel . Ze hebben weinig anders om over te praten, dan over elkaar of zichzelf.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:51 schreef woxxel het volgende:
Jeff kan toch alleen maar een acteur zijn die ingehuurd is, ik kan me niet voorstellen dat iemand echt zo is en xn eigen acties xo geweldig vind en dag in dag uit te blijven vertellen tegen iedereen.
Hij houdt er niet van om zichzelf te moeten herhalen, maar hij doet niets anders.
quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wanda oogt zo anders.. heeft ze haar wenkbrauwen geverfd?
Geloof me, ze bestaan echt. Ik heb zo'n baas gehad, exact zo over hoe goed ie wel niet was en daarnaast ook nog met de eer van jouw harde werk ging strijken. Kort dienstverband uiteraard...quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:51 schreef woxxel het volgende:
Jeff kan toch alleen maar een acteur zijn die ingehuurd is, ik kan me niet voorstellen dat iemand echt zo is en xn eigen acties xo geweldig vind en dag in dag uit te blijven vertellen tegen iedereen.
Hij houdt er niet van om zichzelf te moeten herhalen, maar hij doet niets anders.
geen ideequote:Op dinsdag 29 november 2022 22:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En nieuwe sloffen, lijken de sloffen van KimD wel
Ik hoop voor hem dat ie buiten niet zo is, anders is er echt iets goed mis met hem.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doen ze allemaal wel . Ze hebben weinig anders om over te praten, dan over elkaar of zichzelf.
dat denk ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |