GJ straalt ook echt in alles uit dat ie is verlaten door de vrouw van zijn dromen en nee dit is niet cynischquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat GJ, niemand meer leuk vindt en het alleen over alicia heeft...
15 jaar gelden vertelde hij.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ straalt ook echt in alles uit dat ie is verlaten door de vrouw van zijn dromen en nee dit is niet cynisch
quote:
Hij hoopt Alicia buiten weer te zien.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet het wel eerst ook wederzijds zijn
Die zin klinkt ook niet bijster positief en hoopvolquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij hoopt Alicia buiten weer te zien.
Dit ja, dit gaat toch gegarandeerd is.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:47 schreef Silves het volgende:
Nieuwe mokken , nieuwe glazen...en dan gaan ze weer vollyballen, hmm dit gaat natuurlijk ooit weer mis.
Alicia heeft toch een vriend?quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die zin klinkt ook niet bijster positief en hoopvol
Ze lopen daar allemaal in elkaars kleding.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:51 schreef Loveable het volgende:
Heeft Djedi nu outfit van Babet aan?
Als GJ er straks uitkomt zijn ze verloofd en mag hij haar gemeend feliciterenquote:
Maar beetje raar als degene dag er voor zelf gedragen heeft.. KimK droeg een gele vest, die Zoe gisteren aan hadquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze lopen daar allemaal in elkaars kleding.
Djedi haalt 10k uit de pot en weigerde te planken waardoor anderen moesten overpresteren maar als beloning krijgt ze ditquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:53 schreef Loveable het volgende:
Nu maar hopen dat ze niet uitschiet
[ afbeelding ]
Als je die kamer verlaat moet je eigenlijk nog even stiekem naluisterenquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:07 schreef Silves het volgende:
1 sec later en bep wordt door het slijk gehaald..
ja en meteen binnenstormen..quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je die kamer verlaat moet je eigenlijk nog even stiekem naluisteren
En dan opeens weer naar binnenstappen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je die kamer verlaat moet je eigenlijk nog even stiekem naluisteren
Een muisje tussen bladeren.quote:
'Dit is toch fakking niet normaal, kom op dan, kom dan, hier komen, zeggen wat je net zei, zeg dan kut, praat!'quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan opeens weer naar binnenstappen.
Classyquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Dit is toch fakking niet normaal, kom op dan, kom op dan, hier komen, zeggen wat je net zei, zeg dan kut!'
quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Dit is toch fakking niet normaal, kom op dan, kom op dan, hier komen, zeggen wat je net zei, zeg dan kut!'
Beetje raar, maar denk dat ze het spul voor de wenkbrauwen nog hadden..quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Djedi haalt 10k uit de pot en weigerde te planken waardoor anderen moesten overpresteren maar als beloning krijgt ze dit
Ze zijn inderdaad vaker aan het schilderen op de gezichtjesquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:16 schreef Loveable het volgende:
[..]
Beetje raar, maar denk dat ze het spul voor de wenkbrauwen nog hadden..
Vind het niet mooi te donker, alhoewel vaak wel weer lichter wordt na een paar dagen..quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad vaker aan het schilderen op de gezichtjes
Scouse brow.quote:
Hoort wel zo.. de eerste dag net te donkerquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:17 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vind het niet mooi te donker, alhoewel vaak wel weer lichter wordt na een paar dagen..
Klopt..gewoon de verkeerde kleur wat ze gekozen hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoort wel zo.. de eerste dag net te donker
Maar die van Wanda en djedi zijn vaak echt te donker bij dat blonde haar
Ze laten het er te lang opzittenquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Klopt..gewoon de verkeerde kleur wat ze gekozen hebben
Hoe lang moet het er op zitten dan 5min?quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze laten het er te lang opzitten
De één zegt een uur, de ander 10 minuten.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze laten het er te lang opzitten
Bij mij zit het er 5 minuten opquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
De één zegt een uur, de ander 10 minuten.
Ik zeg minstens 2 uur
Jaloezie en den kift.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
Wanda gelooft niet dat het echt is
Kim en Jeff
KimD gaat bij Jeffrey intrekkenquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
Wanda gelooft niet dat het echt is
Kim en Jeff
En kim zegt het gewoon tegen haar slaafjes..quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
Kim Wanda en djedi wilden nog eigenlijk met z’n drieën zitten
Mexx en zoe zijn teveel
Als ze er zijn dan kun je er ook niet over roddelenquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
Kim Wanda en djedi wilden nog eigenlijk met z’n drieën zitten
Mexx en zoe zijn teveel
Zo,n dikke dot verf als pukkel naast haar neus..quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:25 schreef Aggie46 het volgende:
Ze doet het nog een keer![]()
[ afbeelding ]
160 oidquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
Hoeveel zei Jeff nou wat die tondeuse had gekost?
Wat een jokkebrok.quote:
Gewoon laten zitten tot ze weer gaat douchenquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
De één zegt een uur, de ander 10 minuten.
Ik zeg minstens 2 uur
Geloofde Jeff bij voorbaat al niet dus zie hier waaromquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een jokkebrok.![]()
[ afbeelding ]
Toch tegengehouden door kamer 5..quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een jokkebrok.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
Benieuwd of de volgende manager kan zie wat ie allemaal op die site besteld heeft
Wel bij de jumboquote:
Groot gelijkquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
Die wilde gewoon de boel opnaaien met z'n 160,-
Verbaasde me er al over dat iedereen daar zomaar in meeging dus ie nam daarin wel een enorm risicoquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
Die wilde gewoon de boel opnaaien met z'n 160,-
Ik zag Marciano er net mee bezig in een filmpje,die werd gewoon boos.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Verbaasde me er al over dat iedereen daar zomaar in meeging dus ie nam daarin wel een enorm risico
Mooiquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
Dus Isaac wil zakgeld.. Gaan we weer dagenlange-boodschap-bestelstreams krijgen?
Ja zoals Wanda potloden en anti-klit spray wil, kan ze op kauwen als er geen budget voor eten meer is...quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooi
Hoop dat ze echt achterlijke dingen bestellen
quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja Ruben is weg dus nu is ze one of them
Zit verf op..quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jemig... wat heeft Wanda met d'r wenkbrauwen gedaan. Ze zijn zwart en enorm
Zit in de verf.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jemig... wat heeft Wanda met d'r wenkbrauwen gedaan. Ze zijn zwart en enorm
quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:42 schreef YStec het volgende:
Jullie al gestemd in de FOK!verkiezingen?
FB / FOK!verkiezingen 2022 - Stemmen kan nog!.
Yepquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:42 schreef YStec het volgende:
Is heel normaal doen wel meer.. je kan ook je wenkbrauwen met henna doen.. ik zelf gebruik ouderwets een potlood er voorquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Verf? Op wenkbrauwen...
Ik houd mijn mening voor me, zal wel normaal zijn of zo
Oh nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:43 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is heel normaal doen wel meer.. je kan ook je wenkbrauwen met henna doen.. ik zelf gebruik ouderwets een potlood er voor
Tatoeëren kan ook nog.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:43 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is heel normaal doen wel meer.. je kan ook je wenkbrauwen met henna doen.. ik zelf gebruik ouderwets een potlood er voor
Zo leer nog eens iets op Fok!quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nog nooit van gehoord
Potlood wel, maar verven, nee
Kan ook idd permante make-upquote:
Kan je kiezen voor een leuk kleurtjequote:Op dinsdag 29 november 2022 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik pak er direct mijn aquarelsetje bij
quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Verf? Op wenkbrauwen...
Ik houd mijn mening voor me, zal wel normaal zijn of zo
wenkbrauwen verven is inderdaad normaalquote:
Benieuwd of de rest daar ook zo over denktquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
Esther gaat een oudejaarsconferentie doen
het wordt enorm grappig
Kijk er nu al naar uit.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
het wordt enorm grappig
quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
het wordt enorm grappig
quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zouden ze de conferentie ook een week te vroeg doen zodat ze die met O&N kunnen uitzenden
iedereen met de oorwarmers op..quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Benieuwd of de rest daar ook zo over denkt
Oudjaarsdag valt op een zaterdag.quote:
dan de uitzending op vrijdagquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oudjaarsdag valt op een zaterdag.
quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
Wanda
je kan er niks aan doen als je op jonge meisjes valt
nog even en we zien standaard niks meerquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:55 schreef Silves het volgende:
Het is dat ik aan het wachten ben op een boete, door teveel zendercheck..jammer het rookgedeelte ook niet meer in beeld..
Wanda is wat domquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
Wanda
je kan er niks aan doen als je op jonge meisjes valt
Ja..de nachtstreams zijn ook al niet meer..quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog even en we zien standaard niks meer
equalquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:56 schreef R0T29 het volgende:
Wanda zit weer lekker aan al haar vingers te kluiven. Dat is nog goorder dan het lik-gedrag van Erik
Nee.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja..de nachtstreams zijn ook al niet meer..
Als ik dat vroeger deed, kreeg ik een opvoedkundige waarschuwing...is bij haar duidelijk niet geluktquote:
hoezo is dat dom? sommige vallen op jongere meiden, andere op ouderen. weer anderen vallen op hetzelfde geslacht..quote:
tis nu eenmaal niet zo handig om wat te vertellen wat nadelig kan zijn voor een ander persoonquote:
pedo's ging het overquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:00 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoezo is dat dom? sommige vallen op jongere meiden, andere op ouderen. weer anderen vallen op hetzelfde geslacht..
Plottwist, ze doet beiden:quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:56 schreef R0T29 het volgende:
Wanda zit weer lekker aan al haar vingers te kluiven. Dat is nog goorder dan het lik-gedrag van Erik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik denk dat Kim W iets teveel fantaseert. Mocht het echt zijn dan is het wel een enorme Tokkie en dan hoop ik dat ze snel het spel moet verlaten...quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:58 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
kim weer over haar criminele vriendjes
Je hoeft geen namen te noemen toch? Ik vond het wel sappigquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis nu eenmaal niet zo handig om wat te vertellen wat nadelig kan zijn voor een ander persoon
als je haar kent is het erg makkelijk na te gaan wie ze bedoeltquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoeft geen namen te noemen toch? Ik vond het wel sappig
Wat kan mij dat nou schelen?quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je haar kent is het erg makkelijk na te gaan wie ze bedoelt
Ik hoorde de naam Piet.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoeft geen namen te noemen toch? Ik vond het wel sappig
pfilie is ook waar ik op doel. mensen hebben dat zelf niet in de hand.quote:
quote:
Ja prima toch waar maak je je druk overquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
jou niks
maar de programma makers wel
ik maak me nergens druk overquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja prima toch waar maak je je druk over
klopt, dat meisje is zo ontzettend onzeker dat ze een “alpha” man nodig heeft om haar te ondersteunen..quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Om vervolgens weer door te stappen naar het volgende criminele vriendje
Hang dan niet de heilige uit. Ik wil dirt en jij ookquote:
De mannen die zij krijgt en aantrekt, ondersteunen haar niet maar gebruiken haar.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:06 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
klopt, dat meisje is zo ontzettend onzeker dat ze een “alpha” man nodig heeft om haar te ondersteunen..
ze oogt heel vrouwelijk en volwassen maar het is gewoon een onzeker kind
quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Hang dan niet de heilige uit. Ik wil dirt en jij ook
wat Kim K al dan niet met een ex heeft uitgespooktquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Hang dan niet de heilige uit. Ik wil dirt en jij ook
Het zou zomaar andersom kunnen zijn of met medewerkingquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:07 schreef R0T29 het volgende:
[..]
De mannen die zij krijgt en aantrekt, ondersteunen haar niet maar gebruiken haar.
Mij wel als ze het zo hardop verteld. Leuk tochquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
wat Kim K al dan niet met een ex heeft uitgespookt
boeit me niet
Al heeft ze het gedaan in een verhoorkamer het kan me totaal niet boeienquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
wat Kim K al dan niet met een ex heeft uitgespookt
boeit me niet
tenzij het kamer 5 isquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al heeft ze het gedaan in een verhoorkamer het kan me totaal niet boeien
Joh lieg niet ik wil alles wetenquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al heeft ze het gedaan in een verhoorkamer het kan me totaal niet boeien
Zij valt echt op de foute mannen. Je ziet hoe Marciano is tegen haar en in haar bijzijn. Welke zichquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou zomaar andersom kunnen zijn of met medewerking
100%.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:07 schreef R0T29 het volgende:
[..]
De mannen die zij krijgt en aantrekt, ondersteunen haar niet maar gebruiken haar.
quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
Zoe heeft wel een favo woordje
Mongool
'Stem op deze mongool, stelletje mongolen!'quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
Zoe heeft wel een favo woordje
Mongool
Oh je weet niet wat je allemaal gemist hebtquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:15 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Even afwezig geweest maar wederom geen eliminatie lees ik. Zet de streams net aan. Eerste dat ik hoor is Isaak met zijn drie-honderd-procent-broer. Niks gemist dus
Streams zijn saai....kaarten, koken en knutselen...of make-uppen, tutten en op bed liggen...ik wil eliminaties, rellen en gele kaartenquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:15 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Even afwezig geweest maar wederom geen eliminatie lees ik. Zet de streams net aan. Eerste dat ik hoor is Isaak met zijn drie-honderd-procent-broer. Niks gemist dus
Ohhh what happened? Topicnr is ook goed, doe normaal ook bijlezen maar was een beetje teveelquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh je weet niet wat je allemaal gemist hebt
Hahahahaquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:19 schreef Aggie46 het volgende:
Nieuwe wenkies en sproetjes
[ afbeelding ]
Volgens mij wel ja. Twijfel ook maar hoorde iets van ‘die gymleraar maakt eerder een fout dan zij, zij is heel slim’quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:20 schreef R0T29 het volgende:
Myrthe staat niet meer op 1 bij Jeff om geëlimineerd te worden. Ze hebben het over een andere vrouw die daar binnen loopt die heel slim en scherp is, maar ik zie niet om wie het gaat.... Sascha?
Denk ik niet Sacha is een duf mens, wel slim maar zit vast geplakt aan Bernquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:20 schreef R0T29 het volgende:
Myrthe staat niet meer op 1 bij Jeff om geëlimineerd te worden. Ze hebben het over een andere vrouw die daar binnen loopt die heel slim en scherp is, maar ik zie niet om wie het gaat.... Sascha?
Ze had ook een foutje gemaakt door het voor hem op te nemen, zei Jeff. Dat heeft Sascha inderdaad een keer gedaan...zij staat dan op 1 bij hem om geëlimineerd te wordenquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:21 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Twijfel ook maar hoorde iets van ‘die gymleraar maakt eerder een fout dan zij, zij is heel slim’
dat is de afgelopen dagen wat minder geweest. Een paar keer bij jeff gezeten, maar ook bij Isaac en Jappie en dan aan het klagen over Bern.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk ik niet Sacha is een duf mens, wel slim maar zit vast geplakt aan Bern
Denk ik ook een grote smoel is vaak verwarrendquote:
Dit is de woonkamer,keuken zit om de hoek bij de rook ruimte.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:23 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat kan ook...zit daar de keuken bij dat raam waardoor ze naar binnen keken?
Bepquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:23 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze had ook een foutje gemaakt door het voor hem op te nemen, zei Jeff. Dat heeft Sascha inderdaad een keer gedaan...zij staat dan op 1 bij hem om geëlimineerd te worden
Prinses Babs volgens de uitzending van gisteren?quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:20 schreef R0T29 het volgende:
Ah oke...nou ja...we zien het wel. Ik vind haar persoonlijk niet superslim en scherpquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:29 schreef juul. het volgende:
[..]
Prinses Babs volgens de uitzending van gisteren
Het verandert van dag tot dagquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ah oke...nou ja...we zien het wel. Ik vind haar persoonlijk niet superslim en scherp
Nopequote:Op dinsdag 29 november 2022 19:42 schreef YStec het volgende:
Sinds de confrontatie in de keuken is het klaar jaquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:37 schreef engine het volgende:
Isaac heeft een hekel aan Erik. Dat is wel duidelijk.
Daarvoor al. Dat likken kon hij ook niet tegen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:38 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Sinds de confrontatie in de keuken is het klaar ja
Het bord hangt. GJ en Babs waren net aan het gooienquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:39 schreef D. het volgende:
Hang het dartbord al? Zijn er al competities?
Hebben ze netjes gemeten hoe het op te hangen?quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:40 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Het bord hangt. GJ en Babs waren net aan het gooien
Eej bro, niet praten over die conjo zo, kan niet toch?!quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:40 schreef Korak het volgende:
Martin klinkt altijd alsof ie net op z’n scootertje van ‘n Johan Cruijf-courtje komt gereden, je weet toch
Hij zou toch meer dan 1000 sparen voor de volgende manager?quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:40 schreef engine het volgende:
Jeff gaat vrijdag alles op maken wat in de kasten zit. Isaac lacht zich een scheur.
Hilarisch om alles op te maken. In het belang van de groep uiteraard. Maddy was zo netjes om wat over te laten.
Dat heb ik gemist, maar die afstanden zitter er meestal wel bij, dus zal wel redelijk goed hangenquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Hebben ze netjes gemeten hoe het op te hangen?
Dat heeft hij wel gezegd ja.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zou toch meer dan 1000 sparen voor de volgende manager?
Daarom kan Isaac er wel om lachen zeker, Jeff heeft gefaald en dat kan hij dan weer tegen Jeff gebruikenquote:
Ja, maar hij moest onverwachts nieuw keukenspul en dat scheerapparaat vervangen, dat heeft honderd miljard miljoen gekost.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zou toch meer dan 1000 sparen voor de volgende manager?
godcomplexxxxquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:44 schreef engine het volgende:
Isaac aan het trippen ofzo. Wat een mafkees als je hem zo hoort.
Hij zegt net dat er niks meer is zoals ik het begrijp.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:44 schreef R0T29 het volgende:
Jeff zal heus wel wat geld overlaten voor de volgende manager. Dat heeft hij toegezegd. Alle spullen in de kasten opmaken heeft hij niks over uitgesproken dus dat kan gewoon
Hij liep eerst naast zijn schoenen, nu loop ie naast waar ie naast zijn schoenen liepquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:44 schreef engine het volgende:
Met zijn tweeënquote:
Misschien heeft ie nog wat extra drank en tabak besteldquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zegt net dat er niks meer is zoals ik het begrijp.
Volgens mij met wijnquote:
Als ie het achter kan houden kan ie zelf de rest van het seizoen vooruitquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien heeft ie nog wat extra drank en tabak besteld
Hij had het alleen over de vriezers, dat die leeg moestenquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:44 schreef R0T29 het volgende:
Jeff zal heus wel wat geld overlaten voor de volgende manager. Dat heeft hij toegezegd. Alle spullen in de kasten opmaken heeft hij niks over uitgesproken dus dat kan gewoon
Ja, die gaat echt nog wel z'n ware aard laten zien. Zei al eerder dat ik denk dat z'n lontje korter is dan hij tot nu toe heeft laten zien.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:44 schreef engine het volgende:
Nee die zijn niet zoals Jeff en Isaac. Martin zeker niet, die heb je als manager gezien.quote:
Tiano loopt rond als de godfatherquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die zijn niet zoals Jeff en Isaac. Martin zeker niet, die heb je als manager gezien.
Ik vind dit zo lelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:25 schreef Aggie46 het volgende:
Ze doet het nog een keer![]()
[ afbeelding ]
Omdat haar vriendinnen allemaal op Isaac stemmen en daarin geef ik haar groot gelijkquote:
het zijn ook geen vriendinnenquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat haar vriendinnen allemaal op Isaac stemmen en daarin geef ik haar groot gelijk
Als ze hier al moeite mee heeft kan ze zich beter geen manager worden.. Maddy werd er een wrak van en op dit tempo zal Zoe er eveneens als een omgewaaid tramhuisje uitkomen.quote:
Wanda had vorige maand toch al toegezegd op Zoe te stemmen?quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat haar vriendinnen allemaal op Isaac stemmen en daarin geef ik haar groot gelijk
tis vooral (denk ik) het wegsturen van Kim K Wanda en Djediquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ze hier al moeite mee heeft kan ze zich beter geen manager worden.. Maddy werd er een wrak van en op dit tempo zal Zoe er eveneens als een omgewaaid tramhuisje uitkomen.
quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis vooral (denk ik) het wegsturen van Kim K Wanda en Djedi
was gewoon echt lullig
het huis was te kleinquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:52 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe zou maar eens durven op Isaac te stemmen als Mexx zich verkiesbaar stelt
Dat kan altijd. Esther trok zich ook terug.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:53 schreef KinKiJan het volgende:
Kan Zoe zich nog terugtrekken zodat de "1 kandidaat dus allemaal verkiesbaar"-regel weer van toepassing is?
kan ik me voorstellen, die meiden doen niets anders dan roddelen en zeiken over alles en iedereen. Lekker allemaal 24 aanvragen en oprottenquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
zoe
ik word gewoon van al die negativiteit
de hele dag op die kamer (3)
volgens mij verspraak ze zich net ook bijnaquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, die meiden doen niets anders dan roddelen en zeiken over alles en iedereen. Lekker allemaal 24 aanvragen en oprotten
Meh ik weet niet. Ze weet dat Zoe het never nooit gaat trekken. Niet echt eerlijkquote:
Nou ja soort van, die riep haar achterban op om op Jef te stemmen, maar men kon nog wel op haar stemmen. Ik bedoel meer helemaal niet meer verkiesbaar zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kan altijd. Esther trok zich ook terug.
babbel is wel de ivo positivo van de loodsquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Meh ik weet niet. Ze weet dat Zoe het never nooit gaat trekken. Niet echt eerlijk
Dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zijn ook geen vriendinnen
ze heeft meer aan anderen als aan hen
er moest nog iemandquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:55 schreef Dotteke het volgende:
Het is toch raar dat Isaac al een tijdje zegt manager te willen worden en gisteren uit het niets Zoë het ook wil?
Nou ok danquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
babbel is wel de ivo positivo van de loods
ze vind Zoe ook intelligent
Jeff en Isaacquote:
Zoe wilde het vorige maand ook al, maar toen waren er al genoeg en heeft ze besloten Jeff te steunenquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:55 schreef Dotteke het volgende:
Het is toch raar dat Isaac al een tijdje zegt manager te willen worden en gisteren uit het niets Zoë het ook wil?
Zoe wil erbij horen maar kiest de verkeerde mensenquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
zoe
ik word gewoon moe van al die negativiteit
de hele dag op die kamer (3)
Leugentje om bestwilquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
babbel is wel de ivo positivo van de loods
ze vind Zoe ook intelligent
Dat was wel het mooiste geweest.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
er moest nog iemand
anders werd iedereen verkiesbaar
Ik zou niet bij die trutten willen horen van kamer 3quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe wil erbij horen maar kiest de verkeerde mensen
quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe wilde het vorige maand ook al, maar toen waren er al genoeg en heeft ze besloten Jeff te steunen
tis ook wel de logische keuze voor haarquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Oh ik heb geen idee wie waar slaapt.quote:
Doet Maddy ook, alleen is die meer dan 2x zo oudquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Doet Maddy ook, alleen is die meer dan 2x zo oud
Komt omdat ze volwassener zijn..quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:58 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy, KimD en Babs zijn oprechter naar Zoe dan die hele kliek van kamer drie en dat is altijd al zo geweest
Wanda, Mexx, Maddy, Djedi, Kim Kquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ik heb geen idee wie waar slaapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |