Dat is het wel gewoon ja. Voor mensen die er vatbaar voor zijn, kwa gemoedstoestand is het vooral de lengte van die zeer donkere grijze periode die killing is. Mijn eigen mams heeft er to-taal geen moeite mee en geniet er zelfs van. Daar heb ik het dus iig niet vanquote:
De temperatuur vind ik niet erg. Het is dat het gewoon maar niet licht wordt..quote:
Ja ik zie ook liever zon, maar het beïnvloed echt mijn gemoedstoestand niet.quote:Op maandag 5 december 2022 15:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De temperatuur vind ik niet erg. Het is dat het gewoon maar niet licht wordt..
Ik denk dat we dit jaar niet mogen klagen. Tot twee weken was het prachtig weer.quote:Op maandag 5 december 2022 13:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is het wel gewoon ja. Voor mensen die er vatbaar voor zijn, kwa gemoedstoestand is het vooral de lengte van die zeer donkere grijze periode die killing is. Mijn eigen mams heeft er to-taal geen moeite mee en geniet er zelfs van. Daar heb ik het dus iig niet van![]()
Op zich geen klacht want dat heeft geen zinquote:Op maandag 5 december 2022 13:01 schreef Dven het volgende:
Een dag niet gezeken is een dag niet geleefd
Polar low zou wel gaaf zijn, echter zaterdag thunderdome op het programma, mag dus effe wachten tot na het weekend.quote:Op maandag 5 december 2022 20:25 schreef INViCTuS het volgende:
Dit zou wel mooi zijn:
Mogelijk een polar low?
Tijdens het weekend geeft hetzelfde Duitse weermodel ICON door een combinatie van warm zeewater en een koude bovenlucht een signaal voor een winterse storing die wat weg heeft van een polar low. Deze koudbloedige depressie kan voor sneeuw zorgen. Dan moeten wel alle puzzelstukjes op de juiste plek vallen.
Leuk!quote:Op maandag 5 december 2022 22:05 schreef TLC het volgende:
Hier viel sneeuw vanmiddag, zowaar een Witte Pakjesavond !!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel nog ver weg dus, niet zo veel waarde aanhechten nog
[ Bericht 4% gewijzigd door Houtenbeen op 06-12-2022 00:58:02 ]
quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:28 schreef Houtenbeen het volgende:
Zo dan de nieuwste run van GFS18
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel nog ver weg dus, niet zo veel waarde aanhechten nog![]()
Nee hoor, alleen regen gisteren. Maar hier zijn ook geen heuvels, dat is een stuk zuidelijker.quote:
quote:
Alle dagen thuiswerken dus, trein zal met zoiets wel weer drama worden (en ongetwijfeld op de weg ook).quote:
De profielfoto van die kerel is trouwens echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |