Hij knipt alleen altijd de datum eruitquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Er heerst een poolklimaat en de minimumtemperatuur is 324 dagen per jaar onder het vriespunt. Van 10 mei tot 2 augustus gaat de zon niet onder en tussen 18 november en 24 januari komt zij niet op
dat lijkt mij nou echt precies niks
Klopt, mijn auto was wit vanmorgen.quote:
Assen ook een dun laagje zichtbaatr op auto'squote:
Tyfus koudquote:
Van? Het weekendquote:
De broer van @Kettlebellquote:Op maandag 5 december 2022 11:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat valt er te genieten aan eeuwig grijze soep en een graad of twee boven nul..
De meeste mensen die daar fan van zijn zitten hele dagen in een donker warm kantoor.quote:Op maandag 5 december 2022 11:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Echt precies niks ookquote:Op maandag 5 december 2022 11:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Je moet toch watquote:Op maandag 5 december 2022 13:01 schreef Dven het volgende:
Een dag niet gezeken is een dag niet geleefd
Dit weer doet dan ook echt wat met mijn gemoedstoestand.quote:Op maandag 5 december 2022 13:01 schreef Dven het volgende:
Een dag niet gezeken is een dag niet geleefd
Klassiek december welquote:
Wees er trots opquote:Op maandag 5 december 2022 13:38 schreef dick_laurent het volgende:
Sja ik mag niet melden hoe het weer hier is want dan worden mensen ook weer boos... Basically worden ze bij bijna alles wat ik zeg boos. Wel mooi dat ik die gave heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |