Begin december wel kans op nachtvorst.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Op welke termijn? Ik zie nu op knmi dat dit weekend koud en grijs wordt.
Zolang de zon maar schijnt ben ik tevreden.
Verderop misschien sneeuwkansen.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Tot half december saai grijs weertje zo te zien met een graad of 2-4 overdag en lichte vorst 's nachts.niet echt spannend.
Ik hou daar dus wel van. Decemberquote:Op woensdag 30 november 2022 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Tot half december saai grijs weertje zo te zien met een graad of 2-4 overdag en lichte vorst 's nachts.niet echt spannend.
Die temperatuur vind ik prima maar dat grijze weer wat minder.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat bijzonder en bijzonder mooiquote:
Land ontwrichtende sneeuw zou wel weer een keertje leuk zijn eerlijk gezegd (mede omdat ik dan met 10 minuutjes glibberen al wandelend alsnog op mijn werk ben)quote:Op woensdag 30 november 2022 13:13 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort kaartjes zijn altijd weer leuk, maar goed de verspreiding van de pluimen na sinterklaas zijn nog te groot om hier echt voor te hypen nu
Bij een code rood blijf ik thuis.quote:Op woensdag 30 november 2022 13:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Land ontwrichtende sneeuw zou wel weer een keertje leuk zijn eerlijk gezegd (mede omdat ik dan met 10 minuutjes glibberen al wandelend alsnog op mijn werk ben)
Laatste was in 2010, dus mag idd wel weer eens.quote:Op woensdag 30 november 2022 15:03 schreef TLC het volgende:
Ik hoop zo dat we weer eens een Witte Kerst krijgen![]()
![]()
Het is weer eens hoog tijd voor een code rood snil des doods.quote:Op woensdag 30 november 2022 13:13 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort kaartjes zijn altijd weer leuk, maar goed de verspreiding van de pluimen na sinterklaas zijn nog te groot om hier echt voor te hypen nu
Hij loopt weerquote:Op woensdag 30 november 2022 18:22 schreef Momo het volgende:
[..]
450 cm sneeuw, dat is echt fantastisch!
Vandaag is een mooie dag.quote:Op donderdag 1 december 2022 07:40 schreef INViCTuS het volgende:
1 december, dus over 3 maand begint de lente alweer
Grijs en regenquote:Op donderdag 1 december 2022 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank u Amerikaans Sinterklaasje!
Verwacht er weinig van, amper neerslagsignalen bij andere modellen.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verwacht sowieso weinig van de Sint, bennie liev geweest dus ik schuif alle sneeuw naar Nattekatquote:Op donderdag 1 december 2022 12:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Verwacht er weinig van, amper neerslagsignalen bij andere modellen.
Hier alleen regen.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |