Ik was ook geduldigquote:Op dinsdag 29 november 2022 16:35 schreef chufi het volgende:
Duurde lang idd ... was net te laat blijkbaar
Beetje zoals ik naar dit voetballen kijkquote:
Getsiequote:Op dinsdag 29 november 2022 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze is wel grappig https://9gag.com/gag/angAzwq
Klopt dat wisten we al een tijdjequote:Op dinsdag 29 november 2022 16:39 schreef mario390 het volgende:
ze werden gewinnen maar spelen niet zo goed
Waarnaar?quote:
Senegal volgens mijquote:
Ik heb nog geen wedstrijd gezien. Het enige wat ik van het voetbal zie is via VI, omdat ik dat een geinig programma vind. En ze hebben gelukkig geen beeldrechten, dus ideaal voor een voetbalhater als ik.quote:
Dat denk ik niet, kwart finale misschien welquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:15 schreef chufi het volgende:
We staan er goed voor/// Denk dat we kans maken om kampioen te worden
Zo is dat, gaat heel lekkerquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:15 schreef chufi het volgende:
We staan er goed voor/// Denk dat we kans maken om kampioen te worden
Wel zielig eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is de kroeg afgebrand?quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Voor het eerst sinds 30 jaar of zo, dat ik thuis op de bank kijk ipv in de kroeg. Nog geen oranje bitterbal
Geen idee eigenlijk. Ze vlogen erg laag zo te horen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah die gaan Vlieland bombarderen of zijn ze net klaar?
quote:
F16 of F35?quote:
een viertakterquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]
F35 gok ik dan. Zwaar geluid in ieder geval.
Eenschquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is dpd toch een kutbezorgdienst
Moeten we nu vragen waarom?quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
Jawelquote:
quote:
quote:
Nietesquote:
quote:
Mijn ringtoonquote:
Oh echt ...quote:
quote:
Buiten Nijntje is Pingu mijn tweede favo..en buurman&buurmanquote:
Wat was je vraag?quote:
Ik was eerstquote:
Maar het antwoord laat op zich wachtenquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was eerst
[..]
Maar het antwoord laat op zich wachten
Wat voor geluid moet ik bij buurman en buurman voorstellen dan. Ondanks dat ik geen kinderen heb vind ik het wel vermakelijkquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Buiten Nijntje is Pingu mijn tweede favo..en buurman&buurman
Jaquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]Prima, als we het antwoord maar krijgen
Niet als ringtoon, maar gewoon als filmpje...geluid? Veel sloopgeluidenquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat voor geluid moet ik bij buurman en buurman voorstellen dan. Ondanks dat ik geen kinderen heb vind ik het wel vermakelijk
De spanning stijgt.quote:
Ik denk dat hij de straat doorloopt en aanbellen wie zijn pakje heeftquote:
U was niet thuis dus geleverd op nr. &*&*()#@!@quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Het antwoord komt vast met DPD, dus kan even duren
Wat had je besteld?quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:28 schreef Soury het volgende:
Iemand belde ook aan deze week dat het pakje op mijn huisnummer was geleverd. Oeps sorry
Meh, heb je griep?Schijnt wel weer te heersen, hier heb ik ook een herstellende.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Nee, ben al ziek sinds zaterdag.
Maar daar hing de eerste wedstrijd geen reet sfeer
Tegenwoordig gooien ze niet eens meer een briefje door je bus.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:28 schreef Soury het volgende:
Iemand belde ook aan deze week dat het pakje op mijn huisnummer was geleverd. Oeps sorry
Buurman en buurmanquote:
Leuke zoektocht buitens huisquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Tegenwoordig gooien ze niet eens meer een briefje door je bus.
Moet je maar raden waar het is afgeleverd
Misschien in Friesland, maar hier krijg ik altijd nog een briefje of minstens een mailtje.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Tegenwoordig gooien ze niet eens meer een briefje door je bus.
Moet je maar raden waar het is afgeleverd
Je kan wel een mailtje sturen, maar als er dan geen pakje is...quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien in Friesland, maar hier krijg ik altijd nog een briefje of minstens een mailtje.
Moet je ook maar net weten dan..Je kan nu ook via de post.nl app zien of je post krijgtquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Pakje was afgeleverd stond er in de app.
Maar lag blijkbaar bij de buren
Er heeft wel eens een briefje in de lift gehangen van iemand die een pakje kwijt was, dat was met een QR code iemand had met stift er op geschreven het is bij nr. 11quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien in Friesland, maar hier krijg ik altijd nog een briefje of minstens een mailtje.
Jajaja....quote:
Ik vind dit pakje heel passend voor kerst, misschien niet voor jou, maar toch passend.quote:
Wij hadden laatst ook een bericht op het mededelingenbord, pakjes het is een drama.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Er heeft wel eens een briefje in de lift gehangen van iemand die een pakje kwijt was, dat was met een QR code iemand had met stift er op geschreven het is bij nr. 11Maar ik kan dat wel begrijpen
Ik denk idd ook dat het bij mij niet passend isquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit pakje heel passend voor kerst, misschien niet voor jou, maar toch passend.
Ik las dat de kaarten gratis aangeboden werden omdat er zo weinig animo voor was.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:43 schreef chufi het volgende:
Ik zocht ff en zag het ... zal wel niet uitverkocht zijn ...
Dat komt wel als Nederland wat vordert. Of was het alleen voor deze?quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat de kaarten gratis aangeboden werden omdat er zo weinig animo voor was.
Ahhhhh, zooooooquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?https://www.onsoranje.nl/content/huis-van-oranje
Ik denk toch wel voor alle wedstrijden, en mensen gaan blijkbaar geen kaartjes kopen voor deze poulewedstrijden, voor de volgende wedstrijden denk ik dat er meer animo is.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat komt wel als Nederland wat vordert. Of was het alleen voor deze?
Iedereen heeft er weer een andere kijk opquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:48 schreef chufi het volgende:
Welke wedstrijd heeft Depay gezien/gespeeld ?
Dan is het ook wat leukerquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk toch wel voor alle wedstrijden, en mensen gaan blijkbaar geen kaartjes kopen voor deze poulewedstrijden, voor de volgende wedstrijden denk ik dat er meer animo is.
Je gaat enorm aan de race kak als je veel van die suikervrije snoep eetquote:
U spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat enorm aan de race kak als je veel van die suikervrije snoep eet
Nee googel maar eens op gummy bearsCustomer Reviewquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Pics van je nichtje?quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groetjes aan mijn nichtje, die is daar ook![]()
Al moet ik met een lig ambulance komenquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meh, heb je griep?Schijnt wel weer te heersen, hier heb ik ook een herstellende.
Maar als je nu ziek bent ben je dat in ieder geval de 10e niet
We gooien de soep welquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Al moet ik met een lig ambulance komen
Dat eet ik toch nietquote:
En anders komen we wel naar jouquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Al moet ik met een lig ambulance komen
Mazzelaarquote:
Ohhh !!!quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat eet ik toch nietBen geen soep mens
En dan toch zulke lekkere soep makenquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat eet ik toch nietBen geen soep mens
En na het voetbalelftal durf ik sowieso niets te pakkenquote:
Recept van SFquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan toch zulke lekkere soep maken
Je treft hetquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee googel maar eens op gummy bearsCustomer Review
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is wat een lap tekst maar ik lag ook dubbel.quote:
lekker vroegquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nu wel want ik moest naar de wc hihi.
Slaapwel
Top 2000 please rot opquote:
Ja ik haat dat, elk jaar de zelfde meukquote:
Nou ja, je hoeft het niet te volgenquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik haat dat, elk jaar de zelfde meuk
Doe ik ook nietquote:
ga je ook al slapen ?quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Weet ik maar lekker warm in bed.
Huh?quote:
Iemand uitgeschoten met de kleurdoos?quote:
Kleuren op nummer? Of een One Love kat?quote:
Ik wou het niet zeggen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kleuren op nummer? Of een One Love kat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen.
Ik heb het ook gedaan..vroegahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Ik ben nooit goed in geweest om binnen de lijntjes of een kadertje te blijven.quote:
Het is geen slecht team van wat ik gezien heb maar moet kunnenquote:
Als ze hun cvn's meenemen zijn we kansloosquote:
Alleen op energie wordt je al zoek gespeeldquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Het is geen slecht team van wat ik gezien heb maar moet kunnen
Nederland is wel slecht vooralsnogquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Het is geen slecht team van wat ik gezien heb maar moet kunnen
energiecrisis hier is doorgeslagen op onze spelers ...quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen op energie wordt je al zoek gespeeld
Ik denk dat dat wel meevalt maar ben ook benieuwd hoe ze het gaan doen. USA is ook geen top team.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen op energie wordt je al zoek gespeeld
Schat ze op dit moment echt gelijk inquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt maar ben ook benieuwd hoe ze het gaan doen. USA is ook geen top team.
Nee die hadden het nog ff lastig tegen Iranquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt maar ben ook benieuwd hoe ze het gaan doen. USA is ook geen top team.
Voetbal "leeft" daar ook nauwelijks, meer baseball en basketbal. Net zoals in Canada waar weer ijshockey domineert.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Nederland kan nog wel beter. Het is wel matig tot nu toe.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schat ze op dit moment echt gelijk in
Daar denk ik dat we een voordeel hebben tegen VS. Die proberen wel meer te voetballen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:29 schreef chufi het volgende:
Maar wij stonden behoorlijk te ploeteren tegen Ecuador en Senegal
Elk land probeert meer te voetballen ...quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Daar denk ik dat we een voordeel hebben tegen VS. Die proberen wel meer te voetballen.
Ijshockey is ook een grote sport in de vs en je vergeet American football. Maar dat zegt niet zoveel over het niveau van hun nationale voetbalteam.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voetbal "leeft" daar ook nauwelijks, meer baseball en basketbal. Net zoals in Canada waar weer ijshockey domineert.
Qatar niet vandaag hoorquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Elk land probeert meer te voetballen ...
Het schijnt nu wel redelijk bekeken te worden .. Zelfs Biden sprak ze live toe in de kleedkamer via meetquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voetbal "leeft" daar ook nauwelijks, meer baseball en basketbal. Net zoals in Canada waar weer ijshockey domineert.
In theorie ja. Alleen de paar flarden die ik van NL gezien heb waren gewoon ronduit slecht en slaapverwekkend.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Daar denk ik dat we een voordeel hebben tegen VS. Die proberen wel meer te voetballen.
De ene wedstrijd is de andere niet. En wij hebben Louisquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In theorie ja. Alleen de paar flarden die ik van NL gezien heb waren gewoon ronduit slecht en slaapverwekkend.
Een groot deel van de selectie is echt hopeloos uit vorm.
En op werklust kunnen deze jongentjes het echt niet.
En laat dat nou zijn wat de VS wel kan
Ik ga er ook van uit dat het roer om gaat en dat ze echt gaan ballenquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
De ene wedstrijd is de andere niet. En wij hebben Louis![]()
Ik houd vertrouwen
Dat is inderdaad 1 van de allergrootste problemen die NL heeft jaquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik houd vertrouwen
quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In theorie ja. Alleen de paar flarden die ik van NL gezien heb waren gewoon ronduit slecht en slaapverwekkend.
Lowiequote:Op dinsdag 29 november 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik houd vertrouwen
Je bent aan het dementeren. De nachtzuster heeft je een uur geleden al in bed gestopt om te gaan slapen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi ik ben ienie en ik houd van dezelfde dingen als bejaarden
Advocaatje ?quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi ik ben ienie en ik houd van dezelfde dingen als bejaarden
Eensz.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee. Maar die titel gaan we ook pakkenquote:
Maar serieus, ik hoop het ook. Maar denk niet dat het gaat lukken. De as Van Dijk, Frenkie de Jong en Mempiss is enorm uit vorm. Als zij zouden spelen als voorheen was er een kans. Nu niet, denk ik.quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Nee. Maar die titel gaan we ook pakken
Wereldkampioen denk ik ook niet. Dat zou een wonder zijn maar eerst richting kwartfinale. Dan zien we wel verder.quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar serieus, ik hoop het ook. Maar denk niet dat het gaat lukken. De as Van Dijk, Frenkie de Jong en Mempiss is enorm uit vorm. Als zij zouden spelen als voorheen was er een kans. Nu niet, denk ik.
Nee man.. Door dat gezeik bij Barcelona en dat hij eigenlijk weg moest, is hij uit vorm geraakt door mentale issues, denk ik. Schim van wat hij was is hij nu. Onzeker hertje.quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
Frenkie was juist in vorm , zn laatste wedstrijden in La Liga... lovende kritieken passeerden vele digitale persen
Denk dat ze op inzet verliezen van USA.quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:54 schreef engine het volgende:
[..]
Wereldkampioen denk ik ook niet. Dat zou een wonder zijn maar eerst richting kwartfinale. Dan zien we wel verder.
Dat zei @marcb1974 ook al. Ik zie het toch wat positiever in. En Louis heeft een gouden pik hé, dus daar moeten we ons dan maar aan vasthoudenquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Denk dat ze op inzet verliezen van USA.
gouden prostaatquote:Op woensdag 30 november 2022 00:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zei @:marcb1974 ook al. Ik zie het toch wat positiever in. En Louis heeft een gouden pik hé, dus daar moeten we ons dan maar aan vasthouden
Princesse de Lignac?quote:Op woensdag 30 november 2022 00:08 schreef chufi het volgende:
Ik had een schoontante en die had gouden kranen in dr badkamer ...
quote:Op woensdag 30 november 2022 00:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zei @:marcb1974 ook al. Ik zie het toch wat positiever in. En Louis heeft een gouden pik hé, dus daar moeten we ons dan maar aan vasthouden
Als ze nog leeft een enkeltje Balencia kopen en uitwonen die hutquote:Op woensdag 30 november 2022 00:13 schreef chufi het volgende:
Nee gewoon een krenterig oud wijf uit Valencia met geld en veel land
Gast gedraag je eens over familie van anderenquote:Op woensdag 30 november 2022 00:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als ze nog leeft een enkeltje Balencia kopen en uitwonen die hut![]()
Ik ga legguh. Buenas noches Balencia!
Stel je niet aan, muts. Druk maar weer ff op de tr-knop. Maar dan niet eerst per ongeluk op de 'like-knop' om dat dan later weer te herstellen. Zure doos, ga legguhquote:Op woensdag 30 november 2022 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Gast gedraag je eens over familie van anderen
Als dat gebeurt is dat @Danny schuld om die vlak naast elkaar te zetten.. Maar jij zou leggen ..quote:Op woensdag 30 november 2022 00:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Stel je niet aan, muts. Druk maar weer ff op de tr-knop. Maar dan niet eerst per ongeluk op de 'like-knop' om dat dan later weer te herstellen. Zure doos, ga legguh
Neem nog een borrelquote:Op woensdag 30 november 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat gebeurt is dat @:Danny schuld om die vlak naast elkaar te zetten.. Maar jij zou leggen ..
Wat een leukerdquote:
Hey Sodequote:
Alles goed met jou en Nottekequote:
Die hebben duidelijk nog geen botox behandeling gehadquote:
Ja hoor, we hobbelen gewoon doorquote:
quote:
quote:
Morguhquote:
Goedemorgen Dot, jou had ik nog niet gezienquote:
Had mij verscholen 🤣lekker bakkie zeg ik geen nee tegenquote:Op woensdag 30 november 2022 08:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot, jou had ik nog niet gezien![]()
Koffie
Achter de coulissen?quote:Op woensdag 30 november 2022 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had mij verscholen 🤣lekker bakkie zeg ik geen nee tegen
quote:
Oh nou dat is idd andere koekquote:Op woensdag 30 november 2022 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]ook
Heb over een half uurtje een vergadering dus ben mij aan het inlezen en verzamelen. Ga nu sluiten en die kant op
Thnx, was op tijd heb nog 8 minuten en er is alleen nog maar de voorzitter en die is koffie aan het zetten.quote:Op woensdag 30 november 2022 08:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh nou dat is idd andere koek![]()
Succes zo!!!
Lekker op tijd iigquote:Op woensdag 30 november 2022 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, was op tijd heb nog 8 minuten en er is alleen nog maar de voorzitter en die is koffie aan het zetten.
Dot zat in haar nachtjapon achter de rhododendron...quote:Op woensdag 30 november 2022 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had mij verscholen 🤣lekker bakkie zeg ik geen nee tegen
Niet alles verklappen joh 🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 30 november 2022 10:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dot zat in haar nachtjapon achter de rhododendron...
Is er al psychische bijstand onderweg voor de rhodondendron?quote:Op woensdag 30 november 2022 10:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dot zat in haar nachtjapon achter de rhododendron...
Zomersquote:
Hahaquote:Op woensdag 30 november 2022 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
Denken jullie eraan:
[ afbeelding ]
Serieus he? Een vriendin van me had niks te vreten ofzo. Ze had wel kandelaars met pasta erin, ja dat was hip. Glas met macaroniquote:Op woensdag 30 november 2022 15:37 schreef maily het volgende:
[..]
Gadver, zo'n bakje waar iedereen in zit te graaien ....
Uhhh.........quote:
Deze shit (oud)quote:
Nee hoor is wel grappigquote:
Thanxquote:Op woensdag 30 november 2022 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor is wel grappigIk geef je wel een like
Nee , maar daar hebben zij schijt aanquote:Op woensdag 30 november 2022 17:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
de besten van frankrijk zitten buiten dat is
vor tippen niet leuk
Ja?quote:Op woensdag 30 november 2022 17:13 schreef aloa het volgende:
Zal hij nou echt denken dat hij zo Premier gaat worden?
[ twitter ]
Ik vind het walgelijk.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja?
Er is een grote groep het met hem eens. Ook hier op fok
Je wil niet weten wat er aan opgespoten eten in een etalage ligt.quote:
Ik vind hem en zijn manier van doen walgelijk.quote:
Wij zagen een keer in Leiden of Delft in een lunchroom oid beschimmelde sinaasappels voor het raam. Naast de juicer.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er aan opgespoten eten in een etalage ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |