Ik was ook geduldigquote:Op dinsdag 29 november 2022 16:35 schreef chufi het volgende:
Duurde lang idd ... was net te laat blijkbaar
Beetje zoals ik naar dit voetballen kijkquote:
Getsiequote:Op dinsdag 29 november 2022 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze is wel grappig https://9gag.com/gag/angAzwq
Klopt dat wisten we al een tijdjequote:Op dinsdag 29 november 2022 16:39 schreef mario390 het volgende:
ze werden gewinnen maar spelen niet zo goed
Waarnaar?quote:
Senegal volgens mijquote:
Ik heb nog geen wedstrijd gezien. Het enige wat ik van het voetbal zie is via VI, omdat ik dat een geinig programma vind. En ze hebben gelukkig geen beeldrechten, dus ideaal voor een voetbalhater als ik.quote:
Dat denk ik niet, kwart finale misschien welquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:15 schreef chufi het volgende:
We staan er goed voor/// Denk dat we kans maken om kampioen te worden
Zo is dat, gaat heel lekkerquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:15 schreef chufi het volgende:
We staan er goed voor/// Denk dat we kans maken om kampioen te worden
Wel zielig eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is de kroeg afgebrand?quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Voor het eerst sinds 30 jaar of zo, dat ik thuis op de bank kijk ipv in de kroeg. Nog geen oranje bitterbal
Geen idee eigenlijk. Ze vlogen erg laag zo te horen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah die gaan Vlieland bombarderen of zijn ze net klaar?
quote:
F16 of F35?quote:
een viertakterquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]
F35 gok ik dan. Zwaar geluid in ieder geval.
Eenschquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is dpd toch een kutbezorgdienst
Moeten we nu vragen waarom?quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
Jawelquote:
quote:
quote:
Nietesquote:
quote:
Mijn ringtoonquote:
Oh echt ...quote:
quote:
Buiten Nijntje is Pingu mijn tweede favo..en buurman&buurmanquote:
Wat was je vraag?quote:
Ik was eerstquote:
Maar het antwoord laat op zich wachtenquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was eerst
[..]
Maar het antwoord laat op zich wachten
Wat voor geluid moet ik bij buurman en buurman voorstellen dan. Ondanks dat ik geen kinderen heb vind ik het wel vermakelijkquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Buiten Nijntje is Pingu mijn tweede favo..en buurman&buurman
Jaquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]Prima, als we het antwoord maar krijgen
Niet als ringtoon, maar gewoon als filmpje...geluid? Veel sloopgeluidenquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat voor geluid moet ik bij buurman en buurman voorstellen dan. Ondanks dat ik geen kinderen heb vind ik het wel vermakelijk
De spanning stijgt.quote:
Ik denk dat hij de straat doorloopt en aanbellen wie zijn pakje heeftquote:
U was niet thuis dus geleverd op nr. &*&*()#@!@quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Het antwoord komt vast met DPD, dus kan even duren
Wat had je besteld?quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:28 schreef Soury het volgende:
Iemand belde ook aan deze week dat het pakje op mijn huisnummer was geleverd. Oeps sorry
Meh, heb je griep?Schijnt wel weer te heersen, hier heb ik ook een herstellende.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Nee, ben al ziek sinds zaterdag.
Maar daar hing de eerste wedstrijd geen reet sfeer
Tegenwoordig gooien ze niet eens meer een briefje door je bus.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:28 schreef Soury het volgende:
Iemand belde ook aan deze week dat het pakje op mijn huisnummer was geleverd. Oeps sorry
Buurman en buurmanquote:
Leuke zoektocht buitens huisquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Tegenwoordig gooien ze niet eens meer een briefje door je bus.
Moet je maar raden waar het is afgeleverd
Misschien in Friesland, maar hier krijg ik altijd nog een briefje of minstens een mailtje.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Tegenwoordig gooien ze niet eens meer een briefje door je bus.
Moet je maar raden waar het is afgeleverd
Je kan wel een mailtje sturen, maar als er dan geen pakje is...quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien in Friesland, maar hier krijg ik altijd nog een briefje of minstens een mailtje.
Moet je ook maar net weten dan..Je kan nu ook via de post.nl app zien of je post krijgtquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Pakje was afgeleverd stond er in de app.
Maar lag blijkbaar bij de buren
Er heeft wel eens een briefje in de lift gehangen van iemand die een pakje kwijt was, dat was met een QR code iemand had met stift er op geschreven het is bij nr. 11quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien in Friesland, maar hier krijg ik altijd nog een briefje of minstens een mailtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |