Het beleid is al jaren om 1 ā 2 favorieten te hebben. Al is JHF op zich nog wel finalewaardig.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:19 schreef Cyan9 het volgende:
Echt, waarom is alles zo matig? Kom op Melfest, dat moet echt beter.
Klopt, maar dan kunnen er nog best wat leuke outsiders bij. Ik kom in deze heat niet eens tot een top 1.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het beleid is al jaren om 1 ā 2 favorieten te hebben. Al is JHF op zich nog wel finalewaardig.
Heb jij Victor Crone nog meegepakt? Zou me kunnen voorstellen dat het hierop toepasselijk isquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:38 schreef Sableheart het volgende:
je merkt het gelijk als je naar zweden over schakelt. Overgeproduceerd.
Ik heb geen idee wie ik hoorde.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb jij Victor Crone nog meegepakt? Zou me kunnen voorstellen dat het hierop toepasselijk is
Oh ja, denk minimaal echt wel een Andra Chansen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:49 schreef Momo het volgende:
Ik hoor dat de Queens weer geslayed hebben?
Iets modernere sound dan Keiino wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:53 schreef Sableheart het volgende:
dit is een overgeproduceerde Keino
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |