Ok, dan had ik het goed gegokt (antwoord 1, Daniël)quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:13 schreef libranl het volgende:
[..]
Weet niet of het klopt, maar ben even zo vrij iemand te quoten uit een ander topic:
[..]
Rippie valt definitief af. De rest kan in theorie allemaal nog, afhankelijk van hoe goed de test gemaakt is. Iedereen heeft verschillend geantwoord, behalve Sporttv en Cirilico (moi). MevrouwCactus en Document1 hebben beiden een vraag gemist.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:54 schreef Cirilico het volgende:
Ben weer eens turvende geweest. Er zijn nog 28 mensen met de volle punten. Daarvan zit niemand op Soy en als hij niet de mol is, maken nog 9 fokkers kans op de winst. Ervan uitgaande dat alle vragen juist zijn beantwoord.
Ranomi
- noodgang
- Massy
- Document1
Jurre
- Rippie (heeft 3/6 vragen niet beantwoord)
- IkGaDePouleWinnen (heeft aan het begin 50 punten op Soy ingezet
- MevrouwCactus (heeft 1/6 vragen niet beantwoord)
Daniël
- Sporttv
- FredBFOK
- Cirilico
[BennyS tel ik niet mee, want die heeft 1 vraag niet beantwoord en al minstens 2 fout beantwoord]
Ja! Zo zie je maar weer dat als meerdere mensen al langere tijd goed zitten men het echt van die testvragen moet hebben!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
Gefeliciteerd Perrin!!
Oohh ik was dichtbij zeg… heb teveel vragen fout beantwoord.
Zeker!quote:Op zondag 12 maart 2023 08:49 schreef Perrin het volgende:
Dank, allen! De winnende tactiek was aflevering 1 grondig uitpluizen. Daar vond ik bovengemiddeld veel aanwijzingen inzitten dit jaar.
Slim! Bij mij was het vorig jaar en dat jaar ervoor de introfilmpjes uitpluizen! Waar toen toch wel duidelijk Renée en Everon net buiten de boot vielen alsof ze het aan het acteren waren.quote:Op zondag 12 maart 2023 08:49 schreef Perrin het volgende:
Dank, allen! De winnende tactiek was aflevering 1 grondig uitpluizen. Daar vond ik bovengemiddeld veel aanwijzingen inzitten dit jaar.
Oohh wat liefquote:Op zondag 12 maart 2023 12:19 schreef Moira het volgende:
@:MevrouwCactus, Perrin heeft ook de prono en het bijbehorende bordspel gewonnen!
Dus deze schuift hij naar jou doorStuur je mij een DM’etje met je gegevens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |