quote:Op maandag 13 februari 2023 11:25 schreef DaMart het volgende:
De testvraag in de app lijkt iemand uit te sluiten als mol.Dat is wel heel slordig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Ja maar de vraag is wanneer de mol zijn scherm zag en Soy heeft zijn scherm wel gezien.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:04 schreef TLC het volgende:
Goed beschouwd zagen wij ook Soy geen scherm krijgen he ? want net op dat moment ging de camera de grot uit en hoorde je hem alleen roepen.
Inderdaad, het lijkt me erg apart dat er gezegd wordt, jij krijgt je scherm niet te zien, loop maar gewoon naar buiten want je bent doorquote:Op maandag 13 februari 2023 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is wanneer de mol zijn scherm zag en Soy heeft zijn scherm wel gezien.
Damage control.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Men post nu dat er fout in de testvraag zit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:04 schreef Fannie het volgende:
Ik heb begrepen dat in het molboekje een tekst staat van Rik, dat het nu heel anders zou gaan...
Klopt dat?
Zo ja, zou het kunnen zijn dat er dan nu juist heel veel obvious hints zijn te herleiden naar .. de mol!?Jurre.. waar ben je bang voor ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'voor spookhuizen'
--
Dat staat trouwens in t molboekje"You can call me Susan if it makes you happy"
Dit is al 5 weken bekend maar goed, Bedankt Hansquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:20 schreef ThaRickah het volgende:
https://www.bnnvara.nl/de(...)es-in-het-decor-dwdd
Easteregg bij de wereld draait door. Zaten badeendjes verstopt. Wie heeft er bij DWDD gewerkt? Jurre
Hoorde het in een podcast langskomen. En zag het hier niet gepost. Dus graag gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dit is al 5 weken bekend maar goed, Bedankt Hans
Ik denk dat ze gehint heeft dat ze de finale had gehaald (="fles wijn opengetrokken om te vieren"), maar niet gewonnen (="helaas wel zonder jou"). We mogen aannemen dat Ferry al wist dat Ranomi niet de mol was voordat ze vertrok.quote:Op maandag 28 november 2022 21:17 schreef Cirilico het volgende:
Ik zet onderstaande ook ff hier neer, uit het Expeditie Robinson topic. Ferry kreeg vorige week een videoboodschap van Ranomi (zijn vriendin). Eerste hint van het seizoen.
[..]
[..]
Omg, zou ze hebben gehint dat zij de mol is? Of juist niet?Aannemende dat hij al weg was voordat zij terugkwam van WIDM. 😲
Ik denk dat de finalisten het zaterdag pas horen hoe het ge-eindigd is.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:58 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gehint heeft dat ze de finale had gehaald (="fles wijn opengetrokken om te vieren"), maar niet gewonnen (="helaas wel zonder jou"). We mogen aannemen dat Ferry al wist dat Ranomi niet de mol was voordat ze vertrok.
Ohja, dat kan ook nog.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik denk dat de finalisten het zaterdag pas horen hoe het ge-eindigd is.
Wellicht komen we te weten wie de mol is door een lang shot met alle fragmenten uit de opdrachten en dat eindigd met wie Everon voor zich ziet op zijn beeldscherm als hij verteld wie de mol isquote:
Ik vond dat nog best eng eruitzien eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:58 schreef Gia het volgende:
Was nog effe aan 't terugkijken en nu valt me op dat Ranomi, tijdens het abseilen, de telefoon aan kan nemen en ophangen, met de handschoenen nog aan. De andere 2 die de telefoon aangenomen hebben, moesten daar eerst een handschoen voor uitdoen.
Je handschoen uitdoen lijkt me potentieel echt gevaarlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:22 schreef Cirilico het volgende:
Ik lees net op Instagram dat de kistjes op volgorde stonden van
Ik vond dat nog best eng eruitzien eigenlijk.
Inderdaad, maar ze krijgen de handschoenen van de medewerkers van die 'attractie'. Waarom trekken Soy en Jurre hun handschoen uit om de telefoon aan te nemen en kan Ranomi dat met handschoenen aan? Vreemd. Ik weet dat er handschoenen bestaan waarmee je een mobiel kan bedienen, maar dat zijn deze wrs niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je handschoen uitdoen lijkt me potentieel echt gevaarlijk.
Dus doe je dat niet, als het niet nodig is.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:22 schreef Cirilico het volgende:
Ik lees net op Instagram dat de kistjes op volgorde stonden van 🔵⬜⬜⬜⬜⬜🔵. In Morse: .--- --. ofwel J.G.
[..]
Ik vond dat nog best eng eruitzien eigenlijk.
Was zo afgesproken, 2 deden de eerste 3, 2 de laatste 3 telefoontjes.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Verder neemt ze de laatste 3 telefoontjes niet op, waarschijnlijk omdat ze de eerste 3 al vooraf uit het hoofd heeft moeten leren. 6 van die telefoontjes leren en onthouden is wel wat veel. Ik denk dat ze niemand aan de lijn heeft gehad.
Jawel, maar als je al zo makkelijk abseilt en de telefoon aan kunt nemen, dan luister je toch ook de laatste 3, al is het maar om de anderen te betrappen op leugens.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Was zo afgesproken, 2 deden de eerste 3, 2 de laatste 3 telefoontjes.
Wat heeft een programma dat -tig tijd geleden gestopt is te doen met WIDM ? en BNNVARA met AvroTros ?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:20 schreef ThaRickah het volgende:
https://www.bnnvara.nl/de(...)es-in-het-decor-dwdd
Easteregg bij de wereld draait door. Zaten badeendjes verstopt. Wie heeft er bij DWDD gewerkt? Jurre
Ze was dus na drie telefoontjes al beneden, te snel.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:47 schreef Gia het volgende:
Jawel, maar als je al zo makkelijk abseilt en de telefoon aan kunt nemen, dan luister je toch ook de laatste 3, al is het maar om de anderen te betrappen op leugens.
Ik herinner me toch dat ze ook de andere 3 telefoontjes heeft gehoord en zelfs gezegd heeft dat afgesproken was dat ze alleen de eerste 3 zou opnemen, en ze daarom niet opnam. Nu worden dat soort dingen achteraf ingemonteerd en is dat misschien gedaan voor het effect, en was ze inderdaad al eerder beneden. Maar dat is niet bij de uitzending gebleken.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:46 schreef svann het volgende:
[..]
Ze was dus na drie telefoontjes al beneden, te snel.
als ik dit nou even had volgehouden in de WIDM app hahahaa en niet in een tunnel van Daniel zou zijn gaan gegaan.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:16 schreef J-net het volgende:
Bij de opdracht met de foto’s stonden de letters M O L in dat rekwisietenhuis. Dat zou hinten dat de mol daar was.
Ik vond die test vragen over een opdracht die nog moest komen wel geniaal.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Al met al vond ik het maar een matig seizoen. Ben wel een beetje klaar met de hele opzet van WIDM Nederland.
Het kan me niet meer verrassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |