Was zo afgesproken, 2 deden de eerste 3, 2 de laatste 3 telefoontjes.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Verder neemt ze de laatste 3 telefoontjes niet op, waarschijnlijk omdat ze de eerste 3 al vooraf uit het hoofd heeft moeten leren. 6 van die telefoontjes leren en onthouden is wel wat veel. Ik denk dat ze niemand aan de lijn heeft gehad.
Jawel, maar als je al zo makkelijk abseilt en de telefoon aan kunt nemen, dan luister je toch ook de laatste 3, al is het maar om de anderen te betrappen op leugens.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Was zo afgesproken, 2 deden de eerste 3, 2 de laatste 3 telefoontjes.
Wat heeft een programma dat -tig tijd geleden gestopt is te doen met WIDM ? en BNNVARA met AvroTros ?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:20 schreef ThaRickah het volgende:
https://www.bnnvara.nl/de(...)es-in-het-decor-dwdd
Easteregg bij de wereld draait door. Zaten badeendjes verstopt. Wie heeft er bij DWDD gewerkt? Jurre
Ze was dus na drie telefoontjes al beneden, te snel.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:47 schreef Gia het volgende:
Jawel, maar als je al zo makkelijk abseilt en de telefoon aan kunt nemen, dan luister je toch ook de laatste 3, al is het maar om de anderen te betrappen op leugens.
Ik herinner me toch dat ze ook de andere 3 telefoontjes heeft gehoord en zelfs gezegd heeft dat afgesproken was dat ze alleen de eerste 3 zou opnemen, en ze daarom niet opnam. Nu worden dat soort dingen achteraf ingemonteerd en is dat misschien gedaan voor het effect, en was ze inderdaad al eerder beneden. Maar dat is niet bij de uitzending gebleken.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:46 schreef svann het volgende:
[..]
Ze was dus na drie telefoontjes al beneden, te snel.
als ik dit nou even had volgehouden in de WIDM app hahahaa en niet in een tunnel van Daniel zou zijn gaan gegaan.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:16 schreef J-net het volgende:
Bij de opdracht met de foto’s stonden de letters M O L in dat rekwisietenhuis. Dat zou hinten dat de mol daar was.
Ik vond die test vragen over een opdracht die nog moest komen wel geniaal.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Al met al vond ik het maar een matig seizoen. Ben wel een beetje klaar met de hele opzet van WIDM Nederland.
Het kan me niet meer verrassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |