quote:Op maandag 28 november 2022 13:10 schreef Limone het volgende:
Vonden jullie dat stukje van Ranomi over de rode wijn uit de kelder ook niet heel erg cryptisch?
Omg, zou ze hebben gehint dat zij de mol is? Of juist niet?quote:Op maandag 28 november 2022 13:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja daar moet toch iets ingezeten hebben![]()
Wel benieuwd welke boodschap je zo cryptisch over wilt brengen
Het was wel een vreemd stukje over die wijn, jaquote:Op maandag 28 november 2022 21:17 schreef Cirilico het volgende:
Ik zet onderstaande ook ff hier neer, uit het Expeditie Robinson topic. Ferry kreeg vorige week een videoboodschap van Ranomi (zijn vriendin). Eerste hint van het seizoen.
[..]
[..]
Omg, zou ze hebben gehint dat zij de mol is? Of juist niet?Aannemende dat hij al weg was voordat zij terugkwam van WIDM. 😲
Normaliter zijn de opnames in mei/juni toch?quote:Op dinsdag 29 november 2022 12:46 schreef Cirilico het volgende:
De vraag is wanneer de opnames precies waren.
Ze worden allebei rond mei opgenomen dacht ik en WIDM wat eerder dan ER. Dus afhankelijk van de precieze data is de vraag of WIDM al opgenomen was toen Ranomi de videoboodschap opnam.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Normaliter zijn de opnames in mei/juni toch?
Kromo was gedurende maart wel in 'Afrika' dus het kan ook een stuk eerder zijn opgenomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:09 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze worden allebei rond mei opgenomen dacht ik en WIDM wat eerder dan ER. Dus afhankelijk van de precieze data is de vraag of WIDM al opgenomen was toen Ferry nog op het eiland was.
Kan, maar dan was de boodschap niet cryptisch want dan was zij al terug voordat hij vertrok.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kromo was gedurende maart wel in 'Afrika' dus het kan ook een stuk eerder zijn opgenomen.
Dit is toch al lang geweest en bekend?quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Op de website van het populaire televisieprogramma is te lezen: “Dit seizoen bepalen jullie of de kandidaten worden bekendgemaakt. Werk samen. Zaterdag 26 november. 14.00 uur. Vijf locaties.” Dan volgen de coördinaten: 52.381460, 4.629896, 52.019441, 5.043525, 51.255139, 5.708283, 51.499345, 3.615004 en 52.251188, 6.154649. Tenminste, als dat klopt. Het zou dan gaan om vijf steden (lees vooral niet verder als je niet wil weten welke dat zijn): Haarlem, IJsselstein, Weert, Middelburg en Deventer.
WIDM:
Weert
IJsselstein
Deventer
Middelburg
Haarlem?
Geen idee, las het nu pas.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:27 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dit is toch al lang geweest en bekend?
Ahah! Dus dan was zij (hoogstwaarschijnlijk) al terug van WIDM en was de boodschap of ze mol of speler was. Mogelijk ook hoe ver ze is geëindigd.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:05 schreef KaBuf het volgende:
Volgens Trust Nobody (podcast) staat in het Molboekje dat Ranomi twee vertrouwenspersonen had, omdat Ferry tijdens de opnames van WIDM zelf ook in het buitenland was voor opnames van een ander tv-programma.
En tnx voor de podcast tip. Die had ik al paar jaar niet geluisterd!
Jij dacht 26 november 2023?quote:
Waar heb je het over? Ik doel op Haarlem als enige stad die niet in de WIDM volgorde past.quote:
Het netnummer van Haarlem is 023, dus staat er dan WIDM '23quote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik doel op Haarlem als enige stad die niet in de WIDM volgorde past.
Deze volg ik alleen niet helemaalquote:
Anke van Elle, Margriet van Opzijquote:
Ahh hmmquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Anke van Elle, Margriet van Opzij
beide hoofdredacteuren van blaadjes, op die fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |