Zoek en gij zult vinden.quote:
Ahh fuck ik had maanagquote:
Is dat wat? Ik zie het niet zo zitten.quote:
Geen idee ...... het ging mij om de dag ....quote:Op maandag 28 november 2022 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik zie het niet zo zitten.
Maar dat duurt nog even Ik ben het wel eens.quote:
Hoor daar wel goede verhalen overquote:Op maandag 28 november 2022 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik zie het niet zo zitten.
quote:Op maandag 28 november 2022 08:11 schreef pullup het volgende:
Maandag blommetje voor de dames
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 november 2022 08:17 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Hebben jullie al een booster gehad?
Hopelijk niet zo een:
[ afbeelding ]
Ik moet nog, maar wil niet van die Chinese troep iddquote:Op maandag 28 november 2022 08:17 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Hebben jullie al een booster gehad?
Hopelijk niet zo een:
[ afbeelding ]
Smurfenspray en jeukpoeder zijn leuker.quote:Op maandag 28 november 2022 07:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat een rust nog hier.
Goedemorgen allen..
![]()
Wat een puinzooi met die voetbalsupporters...Schiet toch op die knieschijven
Van de ene Teams meeting naar de andere?quote:Op maandag 28 november 2022 09:23 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen. Na een onrustige nacht, waar mijn dochter 3 uur snachts een bloedneus had en ik der hele bed moest verschonen, heb ik echt geen zin om te werken maar ga ik toch minimaal 8 uurtjes achter de PC volbrengen
Sterkte... verder alles goed met je dochter?quote:Op maandag 28 november 2022 09:23 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen. Na een onrustige nacht, waar mijn dochter 3 uur snachts een bloedneus had en ik der hele bed moest verschonen, heb ik echt geen zin om te werken maar ga ik toch minimaal 8 uurtjes achter de PC volbrengen
Bikkel, zet hem opquote:Op maandag 28 november 2022 09:23 schreef StevenHyde het volgende:
Alles gedownload?quote:
Nou dat valt vandaag echt mee gelukkig. Had er vanochtend eentje en vanmiddag ook nog een maar voor de rest lekker mijn eigen tempoquote:Op maandag 28 november 2022 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van de ene Teams meeting naar de andere?
Tnx, ja zeker ze heeft soms een bloedneus en dan snachts tijdens slapen dan wordt het altijd zo'n bloedbad maar verder niks ernstigsquote:Op maandag 28 november 2022 09:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte... verder alles goed met je dochter?
Ok werk zequote:Op maandag 28 november 2022 09:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx, ja zeker ze heeft soms een bloedneus en dan snachts tijdens slapen dan wordt het altijd zo'n bloedbad maar verder niks ernstigs
Dat vinden ze misschien nog leuk. Achterlijke stukken ...quote:Op maandag 28 november 2022 09:19 schreef maily het volgende:
[..]
Smurfenspray en jeukpoeder zijn leuker.
Hoe gaat het met de was van je bovenbuurvrouw? Nog fijn in je tuin gehad? Of doet ze het nu wat beter vastmakenquote:Op maandag 28 november 2022 10:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat vinden ze misschien nog leuk. Achterlijke stukken ...![]()
Een Turk gaat nog toeteren. Het zal je auto maar zijn.
Blij, dat die wijk ver bij de wijk vandaan ligt waar ik woon.
quote:Op maandag 28 november 2022 11:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de was van je bovenbuurvrouw? Nog fijn in je tuin gehad? Of doet ze het nu wat beter vastmaken
quote:Op maandag 28 november 2022 11:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]de laatste 3 stukken was kwam hij halen..Blijkbaar is 1 van de 2 een fokker.
![]()
Nu staat er al ruim 2 weken een pakket van ze.
Gelukkig geen hello fresh
Topquote:Op maandag 28 november 2022 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
Oh wow,
ik krijg gewoon 'Financial grant relief' vanuit het IMF
Dat weet ik niet, wilde niet op dat linkje klikkenquote:
Haha okquote:Op maandag 28 november 2022 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wilde niet op dat linkje klikken
Ga er gewoon vanuit dat het toch goed komt
quote:Op maandag 28 november 2022 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wilde niet op dat linkje klikken
Ga er gewoon vanuit dat het toch goed komt
Hawaii?quote:Op maandag 28 november 2022 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
De grootste vulkaan ter wereld is aan het uitbarsten
Waar zie of lees je dat?quote:Op maandag 28 november 2022 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
De grootste vulkaan ter wereld is aan het uitbarsten
Thnxquote:Op maandag 28 november 2022 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)ii-uitgebarsten.html
Vanavond eens volgenquote:
wat en komische wm nu 2:2quote:Op maandag 28 november 2022 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)ii-uitgebarsten.html
Angstig.quote:
Je zou er maar wonen maar ja als Yellowstone serieus begint te rommelen is het een groot probleemquote:
Beneden aan de kustquote:Op maandag 28 november 2022 17:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Weet niet of er mensen in de buurt wonen
Ah ik zie het, hopen dat het dan toch mee gaat vallenquote:Op maandag 28 november 2022 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Beneden aan de kust
https://www.google.com/ma(...)55117m/data=!3m1!1e3
Wat je nu ziet is boven in de calderaquote:Op maandag 28 november 2022 17:04 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah ik zie het, hopen dat het dan toch mee gaat vallen
Is dat zo'n kras-ding?quote:Op maandag 28 november 2022 17:35 schreef Loveable het volgende:
December kalender gekocht vanmiddag, hopen dat ik dit jaar iets meer win
Om ze dan allemaal open te krassen?quote:Op maandag 28 november 2022 17:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee ik wacht netjes tot 1 december
Nee elke dag een vakje héquote:Op maandag 28 november 2022 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Om ze dan allemaal open te krassen?
Vorig jaar 5 euro, dus gratis kalenderquote:Op maandag 28 november 2022 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je idd ook wat wint
Ah ok .. 5Ī kost ie dusquote:Op maandag 28 november 2022 18:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vorig jaar 5 euro, dus gratis kalender
Kan 100.000 winnen en je hebt een van 10 euro kan je 200.000 winnen.. misschien koop ik die ook nogquote:
Ja zou mooi zijn natuurlijkquote:Op maandag 28 november 2022 18:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kan 100.000 winnen en je hebt een van 10 euro kan je 200.000 winnen.. misschien koop ik die ook nog
Altijd een goed plan, stel je voor dat iemand niet kijktquote:
Zoals jijquote:Op maandag 28 november 2022 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Altijd een goed plan, stel je voor dat iemand niet kijkt
Ja en?quote:Op maandag 28 november 2022 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Altijd een goed plan, stel je voor dat iemand niet kijkt
Wat is het nut ? Je kijkt of je kijkt niet. Laat fok even met rustquote:
Dus je COSt ook nietquote:Op maandag 28 november 2022 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het nut ? Je kijkt of je kijkt niet. Laat fok even met rust
Niet vaak. Maar wat heeft dat er mee te maken? Alles kaas hoor maar die doelpunten ziet iedereen welquote:
ja enquote:Op maandag 28 november 2022 18:42 schreef aloa het volgende:
Vergeet niet dat Nederland morgen al om 16 uur begint.
quote:
Stel je voor dat het spannend gaat wordenquote:Op maandag 28 november 2022 19:00 schreef aloa het volgende:
Gelukkig wat minder wedstrijden per dag nu.
Morgen wel.quote:Op maandag 28 november 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Stel je voor dat het spannend gaat worden
Ik ben me even aan het omkledenquote:
4 eerst 3 dus meerquote:Op maandag 28 november 2022 19:00 schreef aloa het volgende:
Gelukkig wat minder wedstrijden per dag nu.
Sinds wanneer hebben bestanden last van corona?quote:Op maandag 28 november 2022 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
Godsamme, ruim 5 uur gedaan over een bestand dat normaal in een uur klaar is,
fijn al die corona regelen![]()
![]()
Was wel een beetje veelquote:Op maandag 28 november 2022 19:05 schreef Loveable het volgende:
[..]
4 eerst 3 dus meervanaf zaterdag twee wedstrijden
Virus?quote:Op maandag 28 november 2022 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben bestanden last van corona?
Oh jaquote:
Hij was niet echt weg ofzo?quote:
Heer aloa.quote:
quote:Op maandag 28 november 2022 19:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Is het ook zo @:mistig in Leeuwarden?
Klopt ik ook nietquote:Op maandag 28 november 2022 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Zie de maan schijnt door ze bomen
quote:
wat is jouw favorite drop danquote:Op maandag 28 november 2022 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
D. in 40+ / [40+ SC #4888] Eh ff denken
wybertjesquote:
Wit plastic doosje, met blauw blikken schuifdekseltje iddquote:Op maandag 28 november 2022 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
wybertjes![]()
die zaten toch altijd in zo'n blauw tinnen doosje?
Jaaa die inderdaad, met zo'n schuifje erop. Ik weet nog toen ik in Amerika woonde, en mijn oma kwam op vakantie bij ons vanuit NL, toen nam ze een hele stel van die doosjes mee. Nostalgie inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2022 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Wit plastic doosje, met blauw tinnen schuifdekseltje idd
Die had mijn opa vroeger altijd, misschien dat ik daarom de drop zo lekker vindt, beetje nostalgische smaak
@mexx @zoëquote:
Zijn dat bluetooth-oortjes?quote:
quote:Op maandag 28 november 2022 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn dat bluetooth-oortjes?
Potentialquote:Op maandag 28 november 2022 22:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
NSF potential Staticfire test zo meteen
quote:
Tegenwoordig staat er altijd potential voorquote:Op maandag 28 november 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Potential![]()
Maar dankje. Wil het wel zien als er actie komt.
Ah okay wist ik niet. Het was ook altijd al potential natuurlijkquote:Op maandag 28 november 2022 22:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tegenwoordig staat er altijd potential voor
Volgens mij doen ze dat tegenwoordig bewust , er zitten daar ook heel veel mensen die weinig snappen van dat hele testgebeuren . Ik klink nu wel heel erg arrogantquote:Op maandag 28 november 2022 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay wist ik niet. Het was ook altijd al potential natuurlijkmaar klinkt zo onzeker.
quote:Op maandag 28 november 2022 22:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat tegenwoordig bewust , er zitten daar ook heel veel mensen die weinig snappen van dat hele testgebeuren . Ik klink nu wel heel erg arrogant![]()
Maar ik lees die vragen weleens en dan vraag je je toch af of mensen überhaupt weten waar ze naar zitten te kijken en wat ze denken te verwachten
Ja dat is ook zoquote:Op maandag 28 november 2022 22:18 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb jouw ui wel eens voorbij zien komen in de chat![]()
Nouja de eerste keren snapte ik er ook weinig van met al die begrippen enzo. Helpt wel als je die beetje kent.
Staat niet op zn naamquote:Op maandag 28 november 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je die goal van Ronaldo gezien? Raakte hij de bal wel?
Ah ik zie nu dat het aangepast isquote:
hij heeft er al 1 ... mooi zatquote:Op maandag 28 november 2022 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ik zie nu dat het aangepast is![]()
Hij was em wel aan het vieren ook als zijn doelpunt. Dat is toch ontzettend sneu
Ik heb hem als topscorer dus beter geven ze hem gewoonquote:
mogelijk een uit model haartje die de bal dan raaktequote:Op maandag 28 november 2022 23:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem als topscorer dus beter geven ze hem gewoon
Italië hé....blijft altijd een puinhoop.quote:Op maandag 28 november 2022 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
Dat juve blijft toch ook een kutclub he.
https://www.voetbalprimeu(...)e-club-stapt-op.html
Maar wel bunga bunga feestjesquote:Op maandag 28 november 2022 23:35 schreef engine het volgende:
[..]
Italië hé....blijft altijd een puinhoop.
Lekker tochquote:
Geen commentaarquote:
quote:Op maandag 28 november 2022 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
wybertjes![]()
die zaten toch altijd in zo'n blauw tinnen doosje?
Jaaaah! Die ken ik ook nogquote:Op maandag 28 november 2022 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Wit plastic doosje, met blauw blikken schuifdekseltje idd
Die had mijn opa vroeger altijd, misschien dat ik daarom de drop zo lekker vindt, beetje nostalgische smaak
Dat schijnt 9 maanden te durenquote:Op maandag 28 november 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn de Aberdeense clubdames nog bevallen ?
Oops ... Ach je moet ergens beginnen en je liet al doorschemeren te willen verhuizen naar dat kustdorpje ...quote:
Die van 2000 is dubbel, je hebt ook een groep die die deurpost echt helemaal de ****** inramtquote:
Volgens mij had Benbits geen plakjes, maar zaten ze wel allemaal in een papiertjequote:Op maandag 28 november 2022 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
Kauwgum in plakjes ipv die dingen die er nu zijn
Waar de smaak naar een paar keer kauwen al was verdwenenquote:Op dinsdag 29 november 2022 10:05 schreef D. het volgende:
Je had ook allemaal kauwgum met tattooplaatjes
Voor de jeugd dan, maar goed, dat waren wij vroeger ook
En de tattoo ging niet heel veel langer meequote:Op dinsdag 29 november 2022 10:13 schreef Loveable het volgende:
[..]
Waar de smaak naar een paar keer kauwen al was verdwenen
Vast! Op de markt waarschijnlijkquote:Op dinsdag 29 november 2022 10:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van deze had je ook die nep pakjes
Ook dat ja..quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
En de tattoo ging niet heel veel langer mee
Nee dat waren van die foppakjes, als je er dan een kauwgompje uit wilde halen kwamen je vingers tussen een soort van klemdingquote:
Ow, zoquote:Op dinsdag 29 november 2022 10:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat waren van die foppakjes, als je er dan een kauwgompje uit wilde halen kwamen je vingers tussen een soort van klemding
Ja diequote:
Dat er 'shock' op het pakje staat helpt natuurlijk niet mee hequote:Op dinsdag 29 november 2022 10:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die
Tegenwoordig hebben ze die iets anders, dan krijg je een schok
[ afbeelding ]
Vinger op houden, zie je niets vanquote:Op dinsdag 29 november 2022 10:31 schreef D. het volgende:
[..]
Dat er 'shock' op het pakje staat helpt natuurlijk niet mee he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vinger op houden, zie je niets van
Snel een echt pakje eromheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nice Hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 29 november 2022 09:39 schreef engine het volgende:
Gisteravond was het noorderlicht buiten Aberdeen te zien. Ik hoop heel erg dat het nog eens is komende anderhalve week.
Klopt 10 in pakje of 300 in ronde busquote:Op dinsdag 29 november 2022 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij had Benbits geen plakjes, maar zaten ze wel allemaal in een papiertje
Heb nu een app gevonden die voorspelt of het te zien is. Vanavond tussen 7 en 9 60% kans. Genoeg om een poging te wagen.quote:
In het donker bovenop een berg.. misschien kun je het aanrakenquote:Op dinsdag 29 november 2022 11:20 schreef engine het volgende:
[..]
Heb nu een app gevonden die voorspelt of het te zien is. Vanavond tussen 7 en 9 60% kans. Genoeg om een poging te wagen.
Bazooka Joequote:Op dinsdag 29 november 2022 10:05 schreef D. het volgende:
Je had ook allemaal kauwgum met tattooplaatjes
Voor de jeugd dan, maar goed, dat waren wij vroeger ook
Is het nu helder?quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:20 schreef engine het volgende:
[..]
Heb nu een app gevonden die voorspelt of het te zien is. Vanavond tussen 7 en 9 60% kans. Genoeg om een poging te wagen.
Jaquote:Op dinsdag 29 november 2022 13:10 schreef chufi het volgende:
Nu nog wat vroeg lijkt me ... en daar nog een uur vroeger zelfs
Het was helder de hele morgen maar begint nu iets dicht te trekken.quote:
https://www.weeronline.nl(...)ersverwachting-48uurquote:Op dinsdag 29 november 2022 13:48 schreef engine het volgende:
[..]
Het was helder de hele morgen maar begint nu iets dicht te trekken.
quote:Op dinsdag 29 november 2022 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.weeronline.nl(...)ersverwachting-48uur
Of rond 11 uur, mocht je dan nog niet slapen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 14:13 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Tot 8 uur ongeveer dus kans om het te zien. Daarna te bewolkt.
Heeft een ochtendwandeling met dikke mist niet veel meer nut? Over het algemeen trekt mist op de dag wegquote:Op dinsdag 29 november 2022 14:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hier was het echt spooky met die mist vanmorgen.
Avondwandeling met dikke mist staat op mijn bucketlist.
Dan is er volgens de app een hele kleine kans dat het verschijnt. Tussen 7 en 9 is die kans 60 tot 70 procent .quote:Op dinsdag 29 november 2022 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of rond 11 uur, mocht je dan nog niet slapen.
Dan zou ik het proberen of het te zien isquote:Op dinsdag 29 november 2022 14:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dan is er volgens de app een hele kleine kans dat het verschijnt. Tussen 7 en 9 is die kans 60 tot 70 procent .
Ja als het zo blijft ga ik dat zeker doen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 14:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou ik het proberen of het te zien is
Al heb je daar nu nog niets aan.quote:
Ik heb nu belangrijkere zaken aan m’n hoofdquote:Op dinsdag 29 november 2022 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al heb je daar nu nog niets aan.
Moet je eigenlijk niet werken?
Dan zit het hele land in de pub of thuis achter de buis ... WAL-ENGquote:Op dinsdag 29 november 2022 14:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dan is er volgens de app een hele kleine kans dat het verschijnt. Tussen 7 en 9 is die kans 60 tot 70 procent .
Waar te eten vanavond?quote:Op dinsdag 29 november 2022 14:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nu belangrijkere zaken aan m’n hoofd![]()
Ja eigenlijk wel maar sta te wachten.
Wat voor pastasaus?quote:Op dinsdag 29 november 2022 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
thuis.. net een pan pastasaus gemaakt
60 minutenquote:Op dinsdag 29 november 2022 14:59 schreef chufi het volgende:
Nog een uurtje, dan is het er op of eronder
Doe maar onder dan,quote:Op dinsdag 29 november 2022 14:59 schreef chufi het volgende:
Nog een uurtje, dan is het er op of eronder
Iets snels want ik moet doorquote:
Hullo, alles weer goed?quote:
Ze kunnen er geen drol vanquote:
Ah je bent net op tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |