Zoek en gij zult vinden.quote:
Ahh fuck ik had maanagquote:
Is dat wat? Ik zie het niet zo zitten.quote:
Geen idee ...... het ging mij om de dag ....quote:Op maandag 28 november 2022 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik zie het niet zo zitten.
Maar dat duurt nog even Ik ben het wel eens.quote:
Hoor daar wel goede verhalen overquote:Op maandag 28 november 2022 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik zie het niet zo zitten.
quote:Op maandag 28 november 2022 08:11 schreef pullup het volgende:
Maandag blommetje voor de dames
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 november 2022 08:17 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Hebben jullie al een booster gehad?
Hopelijk niet zo een:
[ afbeelding ]
Ik moet nog, maar wil niet van die Chinese troep iddquote:Op maandag 28 november 2022 08:17 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Hebben jullie al een booster gehad?
Hopelijk niet zo een:
[ afbeelding ]
Smurfenspray en jeukpoeder zijn leuker.quote:Op maandag 28 november 2022 07:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat een rust nog hier.
Goedemorgen allen..
![]()
Wat een puinzooi met die voetbalsupporters...Schiet toch op die knieschijven
Van de ene Teams meeting naar de andere?quote:Op maandag 28 november 2022 09:23 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen. Na een onrustige nacht, waar mijn dochter 3 uur snachts een bloedneus had en ik der hele bed moest verschonen, heb ik echt geen zin om te werken maar ga ik toch minimaal 8 uurtjes achter de PC volbrengen
Sterkte... verder alles goed met je dochter?quote:Op maandag 28 november 2022 09:23 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen. Na een onrustige nacht, waar mijn dochter 3 uur snachts een bloedneus had en ik der hele bed moest verschonen, heb ik echt geen zin om te werken maar ga ik toch minimaal 8 uurtjes achter de PC volbrengen
Bikkel, zet hem opquote:Op maandag 28 november 2022 09:23 schreef StevenHyde het volgende:
Alles gedownload?quote:
Nou dat valt vandaag echt mee gelukkig. Had er vanochtend eentje en vanmiddag ook nog een maar voor de rest lekker mijn eigen tempoquote:Op maandag 28 november 2022 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van de ene Teams meeting naar de andere?
Tnx, ja zeker ze heeft soms een bloedneus en dan snachts tijdens slapen dan wordt het altijd zo'n bloedbad maar verder niks ernstigsquote:Op maandag 28 november 2022 09:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte... verder alles goed met je dochter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |