Ik ben voor pantserwagens, gewoon erover rijden.quote:
Ze leefde toch niet foreverquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:46 schreef Deisyy het volgende:
Zangeres en actrice Irene Cara is op 63-jarige leeftijd overleden. De Amerikaanse was vooral bekend van titelsongs van de films Fame en Flashdance waarmee ze in de jaren tachtig grote hits scoorde. Cara overleed in haar woning in Florida, heeft haar publicist bekendgemaakt. De doodsoorzaak is nog onbekend.
Prima, als je er maar goed over na hebt gedacht.quote:
Ik ben benieuwd of ze nog heeft leren vliegenquote:
63 jaar. Die serie lijkt echt een eeuwigheid geledenquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze nog heeft leren vliegen![]()
Ze is niet oud geworden.
Die serie ís een eeuwigheid geleden aloaquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:03 schreef aloa het volgende:
[..]
63 jaar. Die serie lijkt echt een eeuwigheid geleden
Jaren 80 denk ik?quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die serie ís een eeuwigheid geleden aloa
Ik denk heel veel 40-plussersquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik lees het.
1982 - 1987.
Ik heb ze allemaal gezien.
Ja hij is lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prima, als je er maar goed over na hebt gedacht.
Dat is een tosti eigenlijk altijd, er kan maar weinig mis gaan met een tosti en het smaakt altijdquote:
aanbranden kan nog, maar ging net goedquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een tosti eigenlijk altijd, er kan maar weinig mis gaan met een tosti en het smaakt altijd
Dat zou een beetje dom zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:17 schreef chufi het volgende:
[..]
aanbranden kan nog, maar ging net goed
Er kan zoveel misgaan met een tostiquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een tosti eigenlijk altijd, er kan maar weinig mis gaan met een tosti en het smaakt altijd
Dan moet je echt je best doen hoor, waat kan er nou mislukken aan een tosti?quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er kan zoveel misgaan met een tosti
quote:Hawaï: kaas, ham, ananas
Pizza: tomatensaus, mozzarella, rode ui, en ook chorizo
Figgy: vijgen, ham, cheddar, waterkers
Mexican chicken: gegrilde kip, kaas, paprika, ui
Parma: parmaham, pesto, mozzarella, sla
Spicy: sambal, kaas, chorizo
The hangover: kip of kalkoen, camembert en cranberrychutney
Aziatisch: gebakken kipfilet, pindakaas, sambal, taugé
Salami: kaas & salami
Tacolicious: gekruid gehakt (geruld), tacosalsa, kaas
Smoked goodness: gerookte ham, gerookte cheddar, basilicum
BLT: bacon, cheddar, tomaat, ijsbergsla
Let’s get Spanish: kaas, rucola, serranoham, zongedroogde tomaat, pijnboompitten
Salami 2.0: roomkaas, salami, flinterdun gesneden reepjes prei
Fruity: rauwe ham, brie, mosterd, abrikozen, abrikozenjam
Cheddarlicious: cheddar, chorizo, salsa
Chicken & avocado: kip, avocado, zongedroogde tomaat
Awesome aioli: chorizo, kaas, en natuurlijk aioli
Kip club: kip, bacon, kaas, tomaat
In de pan is ook lekker, beetje boter eropquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:21 schreef chufi het volgende:
Mijn tosti ijzer heeft het een paar jaar geleden begeven dus ben aangewezen op de pan of de airfryer
Een hoop, afhankelijk van hoe je ze maakt.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je echt je best doen hoor, waat kan er nou mislukken aan een tosti?
Heel boek vol met tosti ideeen hier,quote:
Dit is allemaal door dommigheidquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een hoop, afhankelijk van hoe je ze maakt.
Die kant en klare dingen, alleen roosteren,
zwart van buiten, bevroren van binnen,
zwart van buiten
Zelf maken
kaas te heet, bek verbranden,
afhankelijk van ingrediënten nog veel meer .....
Ik volgens mij ook ergens een keer gekregenquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel boek vol met tosti ideeen hier,
En, jij barbaar
Er is inderdaad nog veel meer mogelijk, makkelijke en minder makkelijke recepten. Dat lijstje van mezelf brengt me wel weer op een paar ideeënquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel boek vol met tosti ideeen hier,
En, jij barbaar
Pan heeft voorkeur; als je boterhammen niet goed op elkaar zitten in de airfryer gaan ze rondvliegen. Of je moet er een sateprikker insteken.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:21 schreef chufi het volgende:
Mijn tosti ijzer heeft het een paar jaar geleden begeven dus ben aangewezen op de pan of de airfryer
Barbaarquote:
Je valt in herhalingquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Barbaar
Maar,
zalm, garnalen, mac 'n cheese, beenham en gruyere,
tuna melt
Oh, of, chocopasta en banaan
Nicequote:Op zaterdag 26 november 2022 16:08 schreef engine het volgende:
Ik ga verhuizen![]()
[ afbeelding ]
Crovie.
Nice .. op een woonboot?quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:08 schreef engine het volgende:
Ik ga verhuizen![]()
[ afbeelding ]
Crovie.
Have funquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:08 schreef engine het volgende:
Ik ga verhuizen![]()
[ afbeelding ]
Crovie.
Niet?quote:
Ja leuk he. Aan de andere kant was wel een klein parkeerplaatsje. Daarna zijn we via de coastal road nog naar een paar andere plekjes gereden. Verlaten strandje tussen de kliffen. Oude uitkijk toren. Alleen het rondrijden was al prachtig eigenlijk.quote:
Overal waar ik kwam vandaag ging de zon schijnen. Dat kan geen toeval zijn!quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?![]()
Laat dan maar, volgens mij hebben ze in Crovie nooit zon ook, omdat het in het noorden en achter die klif ligt.
Neem vitamine D mee engine!
Nee het is Croviequote:Op zaterdag 26 november 2022 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?![]()
Laat dan maar, volgens mij hebben ze in Crovie nooit zon ook, omdat het in het noorden en achter die klif ligt.
Neem vitamine D mee engine!
Ik denk gelijk Leroy als ik aan Fame denk. Waarom weet ik dat nog en vergeet waarom in de badkamer ben.quote:
Heel leuk om te zien, ik heb er ook een rondje gemaakt op Google Mapsquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja leuk he. Aan de andere kant was wel een klein parkeerplaatsje. Daarna zijn we via de coastal road nog naar een paar andere plekjes gereden. Verlaten strandje tussen de kliffen. Oude uitkijk toren. Alleen het rondrijden was al prachtig eigenlijk.
Zonnestraaltjequote:Op zaterdag 26 november 2022 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
Overal waar ik kwam vandaag ging de zon schijnen. Dat kan geen toeval zijn!
Ook dat is herkenbaarquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk gelijk Leroy als ik aan Fame denk. Waarom weet ik dat nog en vergeet waarom in de badkamer ben.
Prachtigquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:08 schreef engine het volgende:
Ik ga verhuizen![]()
[ afbeelding ]
Crovie.
Misschien niet de beste plek om te bruinen inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonnestraaltje
Maar daar beneden achter die klif komt bijna geen zon, volgens mij.
Ow echt?! Deed ie het nog?quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:34 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien niet de beste plek om te bruinen inderdaad.
Wel grappig dat er ook nog een telefooncel staat.
Prachtig land 3 keer geweest. En links rijden is niet zo moeilijk, go with te flow. Behalve als je van een parkeer terrein af komt dat is wat tegenstrijdig. Maar de gasten zien je nummer plaat en lachen erom.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow echt?! Deed ie het nog?
Ik wil naar Schotland
In de zon zelfsquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow echt?! Deed ie het nog?
Ik wil naar Schotland
Huurauto dus Schotse nummerplaat. Maar inderdaad, het stelt niet zoveel voor. Gewoon rustig aan.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtig land 3 keer geweest. En links rijden is niet zo moeilijk, go with te flow. Behalve als je van een parkeer terrein af komt dat is wat tegenstrijdig. Maar de gasten zien je nummer plaat en lachen erom.
Wel op weggetjes gereden waar er maar één door kan. Dat was wel een dingetje vooral als er een vette vrachtwagen voor je staat met boomstammen. Toen piste ik wel in mijn broek bochtjes achteruit rijdendquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:41 schreef engine het volgende:
[..]
Huurauto dus Schotse nummerplaat. Maar inderdaad, het stelt niet zoveel voor. Gewoon rustig aan.
Ja dat is minderquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel op weggetjes gereden waar er maar één door kan. Dat was wel een dingetje vooral als er een vette vrachtwagen voor je staat met boomstammen. Toen piste ik wel in mijn broek bochtjes achteruit rijdend
Ja precies.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is minder![]()
Die weggetjes hebben wij ook wel veel gehad maar waren wel altijd ergens van die vakken waar je elkaar even voorbij kunt.
Geweldig! Ik had voor 2020 een rondreisje door Schotland gepland, inclusief Isle of Skye, tickets, alle B&B's en auto waren al geboekt en toen kwam coronaquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtig land 3 keer geweest. En links rijden is niet zo moeilijk, go with te flow. Behalve als je van een parkeer terrein af komt dat is wat tegenstrijdig. Maar de gasten zien je nummer plaat en lachen erom.
Kijk dan!quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:39 schreef engine het volgende:
[..]
In de zon zelfs![]()
Weet niet of ie werkte. Hing wel een telefoon in nog in ieder geval.
[ afbeelding ]
Nepal?quote:
Nee, hockey is in januari, ik had het nu over het voetblah.quote:
Ah ok ,,, nee die doen niet meequote:Op zaterdag 26 november 2022 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, hockey is in januari, ik had het nu over het voetblah.
Dat kan niet met al die diskriminaziquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hadden zich gewoon moeten kwalificeren
quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:58 schreef chufi het volgende:
@:mario390 ga je nog naar het concert of ben je positief ?
correctquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zweden doet zeker niet mee dit jaar?
Jammer , geeft minder mooie plaatjesquote:
Vandaag ook nog een rondje over een kerstmarkt gedaan?quote:
Nee daar ben ik nog niet geweest maar ik weet wel waar het is. Ga ik zeker een keer heenquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaag ook nog een rondje over een kerstmarkt gedaan?
Weet je het zeker? In een grijze golf?quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Nee daar ben ik nog niet geweest maar ik weet wel waar het is. Ga ik zeker een keer heen
Die snap ik niet maar waarschijnlijk is dat beter zoquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? In een grijze golf?
Ja somsquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:39 schreef engine het volgende:
[..]
Die snap ik niet maar waarschijnlijk is dat beter zo
Je zit niet in de cel, dus de kans is dat jij het idd niet wasquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:39 schreef engine het volgende:
[..]
Die snap ik niet maar waarschijnlijk is dat beter zo
Geweldig!quote:
Als je de cijfers van plek veranderd heb je de hoogte van de Himalaya (geloof ik).quote:
Echt hè, zo tof gedaan. Inderdaad niet allemaal even goed, maar wel heel herkenbaarquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Geweldig!
Niet allemaal even goed die imitaties, maar daardoor niet minder vermakelijk
Nouja, bij sommige was het goed dat erbij stond wie ie nadeedquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hè, zo tof gedaan. Inderdaad niet allemaal even goed, maar wel heel herkenbaar
Dat zal Prish wel weten die gaat die ooit bestijgenquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Als je de cijfers van plek veranderd heb je de hoogte van de Himalaya (geloof ik).
Maar sowieso 80'squote:Op zaterdag 26 november 2022 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, bij sommige was het goed dat erbij stond wie ie nadeed
Ik zal ook eens kijkenquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken of ie wellicht meer gedaan had, maar nog niet gevonden
Vincent Bijlo is wel okee.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:11 schreef chufi het volgende:
Op de bruiloft van mn zus was een blinde zanger/pianist die ook van alles speelde... Hij had wel iets van Vincent Bijlo... maar of het m nu was weet ik niet meer .,... was wel voor ie bekend werd ..
Dat is ie, ik was laatst bij David Bowie concert en hij praatte alles aan elkaar vastquote:
Jammer dat hij niet meer de VINK podcast doet.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ie, ik was laatst bij David Bowie concert en hij praatte alles aan elkaar vast
Die ken ik niet, wat is dat?quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet meer de VINK podcast doet.
Waar ze andere podcast beoordelen.quote:
Een heel subforum toch???quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar ze andere podcast beoordelen.
Trouwens leuk dat we nu op FOK! een true crime topic hebben.
Sorry,dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een heel subforum toch???
Die zal ik eens opzoeken, dan hoor je nog eens wat.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar ze andere podcast beoordelen.
Trouwens leuk dat we nu op FOK! een true crime topic hebben.
Ik had het ook al eens geopperd.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zal ik eens opzoeken, dan hoor je nog eens wat.
Ja tof hè, ik mistte zo'n subforum al een tijdje en nu hebben we er één.
Velen met jou, dus er is eindelijk gehoor aan gegeven.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had het ook al eens geopperd.
Ah daar ben je!quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb je hulp nodigquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoek nog een Hans Teeuwentje voor FRUITVLIEGJE.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fruitvliegje,quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:30 schreef maily het volgende:
[..]
Zoek nog een Hans Teeuwentje voor FRUITVLIEGJE.
Sorry, maar dat is het nèt niet ....quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fruitvliegje,
fruitvliegje.
Spreek de waarheid,
zo niet,dan lieg je.
Kieskeurig much?quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is het nèt niet ....
Deze keer toevallig wel ....quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kieskeurig much?
Ik vind het wel een mooie, fruitvliegje is ook best moeilijk.
Yesssssssssssssssss, ik wist wel dat ik het aan jou kon vragen!!quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
Fruitvliegje,
fruitvliegje,
Op een appel
ben jij mijn hartendiefje.
ben idd nooit verder gekomen dan een stacaravanquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind jou geen type voor kamperen
Lijkt mij niets, ik wil ook wel eens zitten of liggen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben idd nooit verder gekomen dan een stacaravan
quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij niets, ik wil ook wel eens zitten of liggen.
Maar ik zag jou vanmiddag nog in de winkel liggenquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij niets, ik wil ook wel eens zitten of liggen.
Want? Weet je hoeveel bonuspunten dat zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:18 schreef Koen66 het volgende:
blij dat ik niet de A12 opgegaan ben vandaag
stond zowat tot in Zoetermeer vast, had die gasten nooit gezienquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Weet je hoeveel bonuspunten dat zijn?
Daarom, kan je echt zoveel extra punten mee scorenquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stond zowat tot in Zoetermeer vast, had die gasten nooit gezien
quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, kan je echt zoveel extra punten mee scoren
Je krijgt nog eens dubbele punten als je de aan de weg vastgelijmde onderdelen wel laat zitten en de rest wegwerktquote:
ik heb geen details gelezen, hadden ze zich serieus vastgeplat aan de weg?quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je krijgt nog eens dubbele punten als je de aan de weg vastgelijmde onderdelen wel laat zitten en de rest wegwerkt
Laatste tijd vaak zat, dus het zou me niet verbazen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb geen details gelezen, hadden ze zich serieus vastgeplat aan de weg?
ja datquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
Met die hekken moet je oppassen, dat geeft krassen op de auto
ja maar die gasten houden dat hek nooit rechtquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Gewoon er voor zorgen dat zo'n gast van Extinction Rebellion tussen jou en het hek staat.
Als je maar hard genoeg gaat heb je nog steeds last van dat hek hoor, die E.R. debiel gaat dat niet tegenhoudenquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Gewoon er voor zorgen dat zo'n gast van Extinction Rebellion tussen jou en het hek staat.
Ja.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:30 schreef Koen66 het volgende:
of zitten er hier Extinction Rebellion fans
Marioquote:Op zondag 27 november 2022 00:38 schreef mario390 het volgende:
marina marx uit duitsland
[ afbeelding ]
Hij was 3 dagen afwezigquote:Op zondag 27 november 2022 00:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario![]()
waarom post je bijna niet meer in de COS?
Wat voor werk doe je?quote:
quote:Op zondag 27 november 2022 00:44 schreef mario390 het volgende:
laptops,monitore destroyen en
recyclen
Je zat Vipquote:Op zondag 27 november 2022 00:46 schreef mario390 het volgende:
en michelle kwam om 22:45
[ afbeelding ]
Mijn favoriete drop (ik snoep enkel suikervrij) is uit de handel genomen, en online bieden ze het nog aan, dus de gok genomen en bestelling geplaatst netquote:
Ik baal er gewoon van dat ze van het hele assortiment net die eruit gooien die ik het liefste hebquote:
Dat mag... balenquote:Op zondag 27 november 2022 01:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik baal er gewoon van dat ze van het hele assortiment net die eruit gooien die ik het liefste heb
Al die mobieltjes wat een armoede. Lijkt me voor de artiest ook vreselijk.quote:Op zondag 27 november 2022 00:46 schreef mario390 het volgende:
en michelle kwam om 22:45
[ afbeelding ]
Laatst in de dierentuin in Rhenen geweest, waar de Panda's zitten. Mooie dieren hoor...quote:
Dieren kennen geen schaamtequote:Op zondag 27 november 2022 09:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laatst in de dierentuin in Rhenen geweest, waar de Panda's zitten. Mooie dieren hoor...
Op een gegeven moment lagen moeder en dochter binnen voor Pampus, Zag er allesbehalve charmant uit, maar zo
ZIjn ook mooie dieren jaquote:Op zondag 27 november 2022 09:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laatst in de dierentuin in Rhenen geweest, waar de Panda's zitten. Mooie dieren hoor...
Op een gegeven moment lagen moeder en dochter binnen voor Pampus, Zag er allesbehalve charmant uit, maar zo
Ik las net dat er nu ook een Koala verblijf in Rhenen komtquote:Op zondag 27 november 2022 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ZIjn ook mooie dieren ja
Ik heb ze in Schonbrunn (Wenen) gezien.
Ja prachtigquote:Op zondag 27 november 2022 09:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch maar eens gaan danquote:Op zondag 27 november 2022 10:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik las net dat er nu ook een Koala verblijf in Rhenen komt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Misschien bij de indiers daarquote:Op zondag 27 november 2022 11:20 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Eens kijken of dat ook bij het ontbijt ligt.
Ik ga vragenquote:
fijne zonnige dagquote:Op zondag 27 november 2022 12:12 schreef engine het volgende:
Ik stap buiten en de zon schijnt...geen toeval!
Het krijgt meer aandacht. En ik vind als mensen zich storen aan hun acties dan kan ik alleen maar zeggen: de gevolgen worden alleen maar pijnlijker.quote:
Bang dat je alsnog je gemuteerde ebolastreng laat ontsnappen?quote:Op zondag 27 november 2022 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Laatste daagjes lab en ik vind het toch wel raar en eng.
Oh op die manierquote:Op zondag 27 november 2022 15:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoeveel Marokkanen wonen daar wel niet..
Die gingen toch even de wereldtitel ophalenquote:
Wij toch ook, nu met Memvis die beter is ..quote:Op zondag 27 november 2022 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gingen toch even de wereldtitel ophalen
Weinig mensen die dat toch echt geloven? Of is NL echt zo dom geworden?quote:Op zondag 27 november 2022 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij toch ook, nu met Memvis die beter is ..
Ik geloof het iig nietquote:Op zondag 27 november 2022 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig mensen die dat toch echt geloven? Of is NL echt zo dom geworden?
De selectie van 1990 had het gekund, maar heeft het hopeloos verkloot,quote:
Dat was Nederland.quote:Op zondag 27 november 2022 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gingen toch even de wereldtitel ophalen
Dat zal ze lerenquote:Op zondag 27 november 2022 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
Het feest is begonnen in Belgie
https://www.hln.be/brusse(...)anonnen-in~a81d582b/![]()
Nein, heute Spanienquote:Op zondag 27 november 2022 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Stimmt.. En vanavond Duitsland nog een keer
Ik heb ook nog niets ...quote:Op zondag 27 november 2022 16:17 schreef mario390 het volgende:
gisteren 4 spelen 8 punten
vandaag 2 spelen geen punt
maar bij belgie spel heet niemand
1 punt
Ebola is kinderspel met wat ik aan het maken benquote:Op zondag 27 november 2022 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bang dat je alsnog je gemuteerde ebolastreng laat ontsnappen?
Blinde VINK?quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet meer de VINK podcast doet.
Poep monsters van boeren tochquote:Op zondag 27 november 2022 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ebola is kinderspel met wat ik aan het maken ben
Niet van de boeren zelf, maar van hun vee onder andere. We doen ook gewassen en bodem.quote:
Ebola in mest?quote:Op zondag 27 november 2022 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet van de boeren zelf, maar van hun vee onder andere. We doen ook gewassen en bodem.
Een bom?quote:Op zondag 27 november 2022 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ebola is kinderspel met wat ik aan het maken ben
quote:
Zijn de spruitjes al een beetje lekker? Dan ga ik ze volgende week denk ik eens maken, lekker met gekookte aardappels, sucadelapjes en stoofpeertjesquote:Op zondag 27 november 2022 16:44 schreef Soury het volgende:
Ik ga spruitjes eten, dat is lang geleden en ook "de bom"
Een echte Italiaanse of domino's oid?quote:Op zondag 27 november 2022 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn de spruitjes al een beetje lekker? Dan ga ik ze volgende week denk ik eens maken, lekker met gekookte aardappels, sucadelapjes en stoofpeertjes![]()
Vanavond bestel ik pizza!
Ik heb nog een deel gerookte spareribs over. Die moet op en ik moet even aan de groente en fruit vanaf nuquote:Op zondag 27 november 2022 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn de spruitjes al een beetje lekker? Dan ga ik ze volgende week denk ik eens maken, lekker met gekookte aardappels, sucadelapjes en stoofpeertjes![]()
Welke pizza?quote:Op zondag 27 november 2022 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier zit een prima Italiaan, die ook thuis bezorgdquote:Op zondag 27 november 2022 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een echte Italiaanse of domino's oid?
Ik las gekookte spareribs en vroeg me af hoe je die ging opleuken, maar gerookt is lekker.quote:Op zondag 27 november 2022 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een deel gerookte spareribs over. Die moet op en ik moet even aan de groente en fruit vanaf nu
Ja zo ver was ik al inmiddelsquote:
Ik vond het een beetje lullig om niet te reagerenquote:Op zondag 27 november 2022 16:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik al inmiddels![]()
Even gegoogled... uitstekende keuze
Ja rook ik zelf. In mijn blinkende schone rookovenquote:Op zondag 27 november 2022 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las gekookte spareribs en vroeg me af hoe je die ging opleuken, maar gerookt is lekker.
Mag altijd natuurlijkquote:Op zondag 27 november 2022 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje lullig om niet te reageren
Ik reageer graag
ik ken jouw rookovenquote:Op zondag 27 november 2022 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja rook ik zelf. In mijn blinkende schone rookoven![]()
Ik ben altijd zo nieuwsgierig over hoe en wat met dit soort nieuws. https://www.telegraaf.nl/(...)venterrein-nieuwdorp Hoe dan?
Het was 23:00 uur wat deed ze daar? Misschien een leuke voor MISquote:Op zondag 27 november 2022 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ken jouw rookoven
Op die bedrijventerreinen is het niet altijd goed verlicht en zijn ook weleens ongelukken gebeurd dat een auto op een slecht zichtbare trailer reed, waardoor er niet veel van de auto overbleef, maar daar lijkt dit niet op, maar hoe dan wel?
Of voor SEX?quote:Op zondag 27 november 2022 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was 23:00 uur wat deed ze daar? Misschien een leuke voor MIS
Of werken dat kan ook nog. Ik denk eerder werk dat is wel zuur, maar meestal staat dat er wel bij een noodlottig werk ongevalquote:
Ook als je daar voor een seksdate bent is het zuur.quote:Op zondag 27 november 2022 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Of werken dat kan ook nog. Ik denk eerder werk dat is wel zuur.
Ik had het wat aangepast (edit)quote:Op zondag 27 november 2022 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook als je daar voor een seksdate bent is het zuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |